![]() |
||
Citaat:
![]() asje ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die linkin park gozer was meesterlijk ![]() kevin ook, alleen dat het feit dat ie Grease Lightning deed was voor mij genoeg om een half uur de lappe lach te hebben ![]() dat mens met die paarse hoofddoek was echt niet goed snik ![]() p.s. die ene jongen waarvan jerney vond dat ie wel goed zong en er goed uitzag deed me zň aan jim denken. Haar reactie ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
vorig jaar klonk het al nergens naar en toch was ze er nog steeds van overtuigd dat ze het kon. en dan met dat keyboardje... en dan die kleding... en dan die stem... en dan het telkens opnieuw beginnen ook al heeft de jury het niet meer... hoe zielig kun je zijn |
![]() |
|
hehehe ik heb me echt kapotgelachen om die stukjes die ik gezien heb..
hoewel ik wel vind dat dite igenlijk meer rondes zijn om mensen uit telachen dan om uit te zoeken wie er doormogen..en dat mensen er nog intrappen ook na vorig jaar... ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb me echt doodgelachen... Terwijl ik altijd zo anti-Idols was
![]() ![]() ![]() 'Ik ga zo ééécht niet naar binnen, hoooor!! *paniek!paniek!*'
||
Citaat:
Stčl je vňňňr!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hahaha wat een dom kutplaatje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het ook gezien.
Alleen ik vraag me af bij mezelf moeten we die mensen die zichzelf zo voor lul zetten niet in bescherming nemen, of iig iemand die hun kennen, ik had gewoon medeleiden met die Kevin. En zo met een aantal anderen, ze doen het wel zelf maar toch, die mensen worden nu zeker binnenkort zwaar gepest. Ja die jongen die er goed uit zag en goed kon zingen was nog wel het best. Verder vond ik ze niet echt bijzonder, ook dat meisje niet die vorrig jaar ook al in de theater ronde was. Die jongen uit die band zong veel beter toen hij achter die piano stond, hij had alleen een verkeerde additude, en totaal geen uitstraling. Arme meid die dacht echt dat ze Whitney Housten kon worden. Die met die schoenen maar goed ook dat ze niet door ging.
||
Citaat:
Maar er zat niemand tussen van de mensen die door gingen waarvan ik nou echt dacht hij/zij word het. Ik vond ze allemaal beetje matig.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
OMFG
![]() Ik heb echt genoten. Die jongen uit die band was overigens best goed ![]() ![]() En die Menno of Martin ofzo...Ook geweldig om naar te kijken ![]() Damn, de kandidaten zijn echt nog gekker dan vorig jaar ![]()
Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij hadden die jongen en meisje alle 2 adhd. Was die snow wel door? ![]() zie je dat weet ik al niet meer.
||
![]() |
Citaat:
"jullie moeten me geloven, dit ben ik!" ![]() en die bewegingen ![]() en dat laten ze doorgaan naar de volgende ronde... |
![]() |
||
Citaat:
is het soms een forummer ofzo? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuńez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |