Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- @ngel from Hell schreef op 07-12-2003 @ 15:45: het is in iedere geval een meisje maybe een tweeling met j en m maar k weet zeker dat der een meisje bij zit -------------------------------------------------------------------------------- en hoe weet je zo zeker dat er zeker een meisje is? zover ik weet zijn er geen updates.. ik heb de tv aan staan, en er is geen extra nieuwsuitzending, de volgende om half 5 op rtl4.. ________________ nou... van een hele betrouwbare bron wist ik het hihihi mijn mama ze zei dat ze aan hoe maxima deruit zag kom zien dat het een meisje is heupen breder ens buik om hoog enz
Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 16:57. |
![]() |
|
Het is toch triest voor die kleine dat ze door Balkenende zal worden toegesproken. Dat je wordt toegesproken door de premier is prima, maar dat zij nu uitgerekend net die blaaskaak als premier treft.....lullig, zelfs voor iemand van het koninklijk huis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kom nou. Je denkt toch niet echt dat al die koninginnedag vierende mensen koningsgezind zijn? Ze feesten er net zo op los als we een president hadden die dan zijn/haar verjaardag zou vieren op een dergelijke manier ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij moest wel...anders zouden mensen zo hard in z'n oren schreeuwen dat we het door z'n toespraak heen konden horen.. Wat was dat ongelooflijk nep zeg, tjesis! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ehr, ben ik nu echt de enige die het vrij weinig kan schelen hoe de baby er uit ziet, heet, weegt o.i.d?
allemaal leuk en aardig, zo'n nieuwe Oranje, maar waarom al die ophef? Heeft dan niemand iets beters te doen dan de hele dag voor de tv hangen, wachtend op een foto van de kleine, terwijl je de ene baby nauwelijks van de andere kan onderscheiden? Begrijp me niet verkeerd, ik vind kleine kinderen geweldig, maar ik word echt niet warm of koud van het idee dat er aan de andere kant van Nederland een baby wordt geboren, die ik hoogstwaarschijnlijk nooit in het echt zal kunnen bewonderen. Mensen, wat een stelletje media-geile bokken.
||
Citaat:
|
|