Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ben harper is op zich nog wel oke. lamb, leuk ja maar al 2 keer gezien en is niks nieuws onder de festivalzon. metallica. bleh, niet mijn smaak. heideroosjes, wtf hebben die te zoeken op werchter ? ![]() dropkick murphy's, stelletje gekken. ![]() ach weetje, door die droom line-up van vorig jaar kon het dit jaar natuurlijk alleen maar tegenvallen. ![]()
||
Citaat:
![]() achja, de line-up is natuurlijk nog niet compleet, misschien ga ik nog wel hoor. maar anders doe ik dit jaar gewoon nog een keertje pukkelpop, of misschien wel lowlands.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga sowieso naar Werchter, maar de bevestigde acts zijn nu al zaligheid
![]() Metallica had van mij mogen zouten, vorig jaar vond ik er al geen hol aan, maar de rest is (bijna) allemaal geweldig. Ik voorzie weer 3 dagen dat ik niet van dat veld af te slepen ben. Heb trouwens als een hele tijd al weer zin, maar ik weet heel goed dat zodra ik daar weer 1 dag zit al behoefte heb aan een douche ![]() Al mensen die zeker zijn dat ze donderdag(avond) vertrekken? En welke camping? Zoals gewoonlijk zal het bij ons wel A1 zijn, halverwege is meestal de beste sfeer, ook leuke buitenlanders, bos en maïs om als wc te gebruiken en nog nooit last gehad van dieverige of irritante mensjes. Alleen vorig jaar hebben ze een wei verder iets heftigs in de fik gestoken geloof ik. En de politie is voor de allereerste keer komen zeiken dat de muziek te hard stond. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Placebo EN Muse??
count me in....ik ga zeker,die 2 bands wil ik zo graag nog een keer zien. korn is ook wel cool en die gemaskerde schreeuwlelijkerds lijken mij ook wel grappig om een keertje mee te maken. metallica houd ik niet zo van,dus wat mij betreft mogen die optiefen en plaats maken voor iets als the cure ik ga al zeker maar als de volgende bands uit het geruchtenlijstje komen word ik gek: - the cure - outcast - the white stripes - daft punk - system of a down - audio bullys - starsailor kans zit er dik in dat er minstens een uit dit lijstje nog toegevoegd gaat worden,dus het programma is wat mij betreft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Iig zoiets. Kga toch nog maar even nadenken.. De meeste dingen heb ik al een keer gezien en of ik dat nou nog een keer wil zien :/ Vorig jaar was het programma echt 30 keer beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
DAGKAARTEN (kamperen niet inbegrepen) Donderdag 26 juni 42 euro Vrijdag 27 juni 42 euro Zaterdag 28 juni 50 euro Zondag 29 juni 50 euro COMBITICKET (kamperen niet inbegrepen) 4 dagen 108 euro (donderdag 26 + vrijdag 27 juni + zaterdag 28 juni + zondag 29 juni) Maar daar komen dan de reserveringskosten nog bij: VIA GOFORMUSIC Reserveringskosten: 2,25 euro/ticket. Portkosten bedragen 0,52 euro voor een gewone zending, 6,35 euro voor een Taxipost-zending. Portkosten voor de overschrijving bedragen 0,52 euro. Bestellingen van vijf of meer tickets of bestellingen met een ticketwaarde van 100 euro of meer, worden automatisch met Taxipost opgestuurd. VIA KBC TICKET SHOP Reserveringskosten : 1,50 euro per ticket. Geen portkosten. NEDERLAND VIA TICKET SERVICE NEDERLAND Reserveringskosten: Tickets donderdag 26 juni en vrijdag 27 juni: 3,90 euro/ticket. Voor alle andere tickets (zaterdag 28 juni, zondag 29 juni en combitickets): 4,35 euro/ticket Een campingticket kost 14 euro, ongeacht de duur van het verblijf op de camping. Maar dan... het eten, de drank, eten en drinken op het festivalterrein ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Wlke bagger komt er uit uw boksen gespuwd? Verwijderd | 500 | 22-07-2004 22:24 | |
Muziek |
Welke shows wil je zeker niet missen?! Human2.0 | 33 | 29-01-2004 18:43 |