![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Allemaal ingewikkeld wel ![]()
||
Citaat:
hmmm. het is nogal veel om uit te leggen: check dit: http://free.newspaperarchive.com/Sea...1E/ggmiYY4JA== of:http://themaclellans.com/timetravel.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan nu nog wel beetje gaan gissen wat mogelijk en niet mogelijk is..maar voordat de mensheid iets heeft gevonden zijn wij er denk ik niet meer....das dan weer jammer ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar ik denk dat John Titor geen tijdreiziger is, iedereen kan voorspellingen maken, pas als ze echt uitkomen geloof ik het. En met watwetenschappelijk research kun je al snel wat logisch verzinnen. Telkens als hij gevraagd word om dieper in te gaan op de technologie, wimpelt hij dat af met het feit dat hij geen natuurkundige is. (Ik denk dat zo'n apparaat zo ingewikkeld is dat het alleen door natuurkundigen gebruikt kan worden.) Misschien dat het ooit in de verre toekomst nog wel mogelijk is om door de tijd te reizen (zowel vooruit als achteruit), maar voorlopig nog niet en al zeker niet in 2036. Hij schrijft ook: Citaat:
|
ik heb in "phonebook of america" alle Titors opgezocht. Als je écht wilt weten of er een John Titor bestaat die nu onderhand 6 jaar is...kan je proberen om naar die mensen te gaan bellen. (16 resultaten). je moet echter wel betalen om achter adres/telefoonnummer te komen
dit is de site: http://www.peopledata.com/ en dan bij "last name" Titor doen. En als voornaam John ofzo..(dat krijgt toch geen resultaten..) Mja, als je het écht wilt weten, kan je het er op wagen..hij is namelijk wel erg bekend geworden volgens mij..(ik heb eens gezocht met google) (ja, ik verveelde me ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
1. het is misschien niet zijn echte naam 2. hij is nu inmiddels 6, dus staat zijn vaders voornaam in het telefoonboek bij Titor, en niet de J van John, lijkt mij... ![]() Ik geloof er trouwens niks van, er was namelijk een vraag van iemand: hebben ze nog planeten ontdekt? en hij zei: niet dat ik weet. Er is WEL een planeet ontdekt, ik weet de naam niet meer, en dat hij dat niet weet ![]() En hij zei over de Amerikaanse vlag dat de 50 sterren naar 5 zouden veranderen, en ik dacht toch echt dat het er inmiddels meer dan 50 waren |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Da´s toevallig!!
Check dit dan eens, nog zo´n vreemd maar interessant verhaal> Citaat:
David www.Nieuws-Platform.nl
||
Citaat:
http://www.snopes.com/humor/iftrue/insider.htm
||
Citaat:
|
![]() |
Ten eerste, je kunt ze tegen elkaar wegschrijven en via Occams scheermes op de goede conclusie komen.
Of je kunt je afvragen waarom mensen verzonnen verhalen bedenken. Natuurlijk om te kijken hoeveel mensen ze in dat verhaal kunnen laten geloven. Dat gaat wel met wilde onzinverhalen en niet goed met saaie rectificaties van wilde onzinverhalen. Dus de een heeft een heel sterk motief om de onwaarheid te spreken en de ander totaal geen. Wie spreekt er dan de waarheid?
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de tweede staat de gamma-factor (time dilation factor) verkeerd. ![]() Het moet niet tot de macht 1/2 zijn maar tot de macht -1/2. Verder beweert Stephen Hawking in zijn boek waarnaar verwezen wordt (The Universe in a Nutshell) zelf dat tijdreizen onmogelijk is. De relativiteit heeft het echter wel een aantal andere interessante dingen tot gevolg, die erg "vreemd" worden wanneer je limietgevallen bekijkt. Bijvoorbeeld een leuk gedachtenexperiment waarbij je met de lichtsnelheid van de aarde af beweegt en vervolgens weer terug op aarde komt. Als je dit doet word je 0 seconden ouder, maar voor de waarnemer op aarde heb je er oneindig lang over gedaan. Je banksaldo zal dus ook oneindig hoog zijn door alle rente. ![]() Het is overigens niet mogelijk voor een object met massa om met de lichtsnelheid te bewegen, maar het blijft een leuk gedachtenexperiment. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik geloof niet dat hij ooit woorden heeft gebruikt als "tijdreizen is onmogelijk", maar voor zover ik weet gelooft Hawking nog steeds dat er een nog onbekend fundamenteel principe is dat terug in de tijd reizen verbiedt.
|
![]() |
Hij zei dat als tijdreizen mogelijk was er ook tijdreizigers hier moeten zijn. Niet echt een natuurkundig fundamenteel principe dus. Volgens mij heeft hij later gezegd dat met al die dimensies die string theorie voorspelt er een grote kans is dat tijdreizen toch mogelijk is.
Nu had ik dat argument van Stephen Hawkings zelf als kind ook bedacht (ik wil mezelf niet vergelijken met Hawkings, het is vast dom toeval dat ik tot die conclusie kwam) alleen stel dat er wel tijdreizigers zouden zijn. Wat zouden ze doen? Niet naar de buurs gaan of op sportuitslagen gaan gokken. Ik denk dat de meest gebruikte reden om te gaan tijdreizen het stoppen van andere tijdsreizigers is. Ookal splitsen de twee tijden zich op in twee verschillende tijden(om zo al die paradoxen op te lossen). Misschien dan mensen uit de toekomst graag een keer Elvis willen zien. Nou, dan komen ze gewoon, kopen een kaartje, gaan naar het optreden en gaan weer terug. Er zijn genoeg redenen te bedenken om te zeggen dat wanneer er werkelijk tijdreizigers zouden zijn we niets van ze zouden merken. Stel je voor dat er elke dag duizenden tijdreizigers en dimesiereizigers kwamen uit allerlei verschillende soorten tijd en verschillende dimensies. Het zou een grote puinhoop worden, ook als onze tijd niet hun verleden wordt en dus hun toekomst veranderd. Onze toekomst wordt er wel door verneukt. Rede genoeg om het te reguleren.
|
Verwijderd
|
Ik moet het iets nuanceren, ja.
Ik heb The Universe in a Nutshell gelezen (de Nederlandse vertaling dan). Hierin stelt Hawking dat de kans dat een macroscopisch object ooit in de tijd zal kunnen reizen verwaarloosbaar klein is. Hij stelt verder dat tijdreizen wel mogelijk is voor sub-atomaire deeltjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Weekly World News doet bijna alleen maar aan fictief nieuws. Maar keer op keer zie je weer berichten die zij bedacht hebben in de normale media.
Je kunt ook alvast stemmen voor toekomstig nieuws: bijv: What could U.S. Immigration do to prevent illegal aliens from enteringthecountry? A More border patrol guards B Build the great wall of Mexico C Space Missiles Ze hadden ook ooit het nieuws "Satan Escapes from Hell, 13 Alaskan oil rig workers killed when the Devil roars out of control." Er zijn wel meer nieuwsberichten op www.Nieuws-Platform.nl die van Weekly World News afkomen, en dat is jammer. Ze hadden een mooie bron voor wetenschappelijk nieuws in het nederland kunnen zijn.
Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 00:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
WOOOOOOHOOOOOW!!
MERCHANDISE & MEDIA!! waar gaat dit heen.... dit is gewoon een leuk verzonnen verhaaltje waarvan er vast wel meerdere van zijn. (valt weinig op aan te vullen na al die posts van jullie hihi!) ![]() GEGROET
|
Het kan zo zijn, maar dan nog vind ik het niet logisch.
Al is er een John Titor die nu 6 is, dan nog hoeft het niet te betekenen dat hij werkelijk die John Titor is. Stel. Ik besluit om me voor te doen als een tijdreiziger, als naam gebruik ik mijn 4 jarige zusje, (bv) Anna de Groot. Dat hoeft toch niet te betekenen dat ik haar werkelijk ben?! En het lijkt mij juist dat je als tijdreiziger zo min mogelijk moet verstoren, anders klopt het verleden niet meer met het heden, toch?! Ja of het ligt aan mij.. ![]() ![]()
|
![]() |
"Why did you go to 1975?
(29) We need they system to "debug" various legacy computer programs in 2036. UNIX has a problem in 2038." TIJDreiziger to the rescue! Ik durf er niet mijn hele vermogen op te zetten, maar in 2038 weet niemand meer (behalve een oude lul, mits nog in leven) wat UNIX ook al weer was. Toekomstvoorspellingen getuigen meestal van een gebrek aan fantasie.
|
![]() |
En leer van onderstaand lijstje (de nieuwe 10 geboden).
Ik vraag me af wat de achterliggende redenen zijn om dit te willen publiceren. Can you tell us the foods that are unsafe now? Is there anything we can do to prepare for the war you are describing? (40) I tried to consolidate your questions into a basic list. I hope this helps. 1. Do not eat or use products from any animal that is fed and eats parts of its own dead. 2. Do not kiss or have intimate relations with anyone you do not know. 3. Learn basic sanitation and water purification. 4. Be comfortable around firearms. Learn to shoot and clean a gun. 5. Get a good first aid kit and learn to use it. 6. Find 5 people within 100 miles that you trust with your life and stay in contact with them. 7. Get a copy of the US Constitution and read it. 8. Eat less. 9. Get a bicycle and two sets of spare tires. Ride it 10 miles a week. 10. Consider what you would bring with you if you had to leave your home in 10 min. and never return.
|
![]() |
Eerste 2, nieuwe ziekte?
De 3de is logisch. De 4de zelfverdediging. Nr5, ook logisch. Hetzelfde geld voor nr 6. Nummer 7 vind ik een beetje raar. Als er een burgeroorlog komt dan gelden die wetten toch niet vanzelfsprekend meer, zal we iets met amerikaanse patriotisme te maken hebben. De 8ste, mentaal wennen aan weinig eten, 9de enige practische transportmiddel. En de 10, effectief vluchten. Maar ik geloof dat hele verhaal niet.
||
Citaat:
leuk bedacht allemaal, maar als je voorspellingen maar veilig genoeg formuleerd. (zoals bij horoscopen bijv) dan is alles eigenlijk wel aannemelijk te maken.
|
Moest Amerika rond deze tijd niet in een Burgeroorolog terechtgekomen zijn?
Ik denk dat tegen de tijd dat het 2005 is zijn Titor's voorspellingen al achterhaald.
|
Ik denk zelf dat het mogelijk is.
Immers het onverstandigste en meest domme is te oordelen dat alles wat men niet zelf heeft gezien, niet kan. Daarnaast tijdreizen is mogelijk binnen bepaalde freqs zegt HAwking in zijn A Brief history of Time, daarnaast zeggen ook veel andere wetenschappers dat he mogelijk is. Bovendien: De voorspellingen van Titor hoeven niet perse geschreven woord te zijn, het kan ook cryptisch bedoeld zijn en dat een burgeroorlog niet perse burgeroorlog hoeft te betekenen. De nuchtere drooggestoppelde ouwe lullen zullen nu weer gaan zeiken dat dat geen concrete logica is, maar er zijn zoveel tekenen die wijzen op de manier dat tijdreizen heel goed mogelijk is.
|
![]() |
Hawking zegt niret dat het mogelijk is. Hij zegt eerder het tegenovergestelde.
Verder is dit natuurlijk onzin, duh, dit is internet. En heeft de persoon allang toegegeven dat het om een hoax ging(de weet ik hoeveelste al).
|
pech voor jou, kan mij t shcelen wat die vent allemaal leutert, het gaat mij om dem ogelijkheid en ik heb het boek ern og ns op nagelezen, lees eerst die boeken maar ns, grodnig door, en in HAwkings boek nogamaals Brief History of Time verklaart hij dat er mogelijkheden zijn dat het kan....
enne toegegeven heeft de man hetn og neit, want wie zegt dat de toegegevene hem (Titor) himself is, : I , tja, maar dat zal er wel niet helemaal ingaan, nee iemand lult wat en ik geloof het, daar komt het feitelijk op neer, maar is dat niet hetzelfde in jouw geval?
|
Tis wel vreemd dat , de dimensie tijd , afgebogen of afgebroken kan worden in een zwartgat ergins in het universum. Als er "krachten" bestaan die dat kunnen , wie zegt dan dat het onmogelijk is dat tijd op een andere manier "bewerkt" kan worden. Wellicht weten we ooit hoe om te gaan met de diverse dimensies , en dus ook die van tijd?
Vind het eigenlijk best wel balen , dat ik nu leef , en niet in een tijd waarin de mensheid , fysiek , het universum wat dieper onderzoekt. ps: (ben trouwens geen onderzoeker/wetenschapper , ik zou dus als toerist meemoeten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kan wel zijn dat hij een echte tijdreiziger is, maar omdat het gewoon onlogisch lijkt voor ons is het niet dat het ook echt onmogelijk is he.
Wie zegt dat hij niet echt uit de toekomst is gekomen als het daar al is uitgevonden? Als ik met een auto naar het jaar 1300 ofzo zou gaan en iemand zou mij zien, zouden de andere mensen zijn verklaring vast ook niet hebben geloofd. Hetzelfdie hier. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|