Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 08:23
Just Johan
Just Johan is offline
Ik kwam een website tegen over John Titor; iemand die in 2000 en 2001 een paar maanden op het web gepost heeft en die beweerde een tijdreiziger uit 2036 te zijn die op zoek was naar een ouwe IBM-computer. Het klinkt raar, en misschien heeft ie een klap van de molen gehad, maar hij heeft wel het talent om het realistisch te brengen.

Check http://www.johntitor.com eens.

Van de keerzijde bekeken kun je zeggen dat hij eigenlijk geen bewijs heeft gegeven en dat de overtuigingskracht slechts uitgaat van hoe realistisch hij het weet te brengen; iets wat door een intelligent iemand best gefaked zou kunnen worden.

Ik vind het wel een tof idee. Wat denken jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 09:32
trasher
trasher is offline
Fascinerend.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:42
nicolaaz
nicolaaz is offline
hij heeft wel behoorlijke gruwelijke voorspellingen

A world war in 2015 killed nearly three billion people.
Oud 10-12-2003, 15:55
GeritoDM
GeritoDM is offline
Een voorspelling die veel dichterbij ligt:

65. The civil war in the United States will start in 2004. I would describe it as having a Waco type event every month that steadily gets worse. The conflict will consume everyone in the US by 2012 and end in 2015 with a very short WWIII.

Citaat:
trasher schreef op 10-12-2003 @ 10:32:
Fascinerend.
Inderdaad. Ik ben het met ons aller Forumbaas eens: een intelligent iemand die het ook intelligent aanpakt, kan zoiets best verzinnen. Hoewel ik eerder denk dat hij (of zij?) het met (hulp van) een paar vrienden heeft gedaan. Bijvoorbeeld het verhaal vertellen dat hij dit wil gaan faken en hen vragen of ze ergens tegenstrijdigheden of onmogelijkheden kunnen ontdekken. Want zelf zie je best veel van zulk soort dingen over het hoofd.
Wel grappig trouwens, hoe algemeen hij wordt als het over zijn leven in de toekomst gaat. En de reden dat het hem niet uitmaakt of men hem gelooft of niet is natuurlijk een beetje raar. Waarom gaat hij dan in op al die vragen? En hij kan zo een paar details geven over het dagelijks leven daar, of juist een voorspelling over een of andere uitvinding die binnenkort gedaan wordt.
En de voorspellingen die hij wél doet, kan iedereen doen met een beetje zicht op 'mechanismen' in (wereld)gemeenschappen. En bijvoorbeeld zo'n golfbeweging van decentralisatie en centralisatie... En de oorlogen e.d. die hij voorspelt, zijn ver genoeg weg (behalve deze dan die ik net gaf) om deze hoaxes weer vergeten te zijn.
Voor iemand die geen wetenschapper is, weet hij soms nog aardig wat details over toch best ingewikkelde natuurkundige dingen.
Ghehe, en het tijdreizen... Ik geloof er niets van dat je terug in de tijd kan reizen. Want stel dat ik tien jaar terug zou reizen en mezelf tegen zou komen. Ik zou al weten dat ik dat gedaan heb, want ik heb dat meegemaakt toen ik zeven was. Er zit dus niets anders op dan nu tien jaar terugreizen en mezelf tegenkomen. Anders heb ik herinneringen van iets dat nooit heeft plaatsgevonden.

Jaja, en zo zijn er nog veel meer paradoxen te verzinnen waar hij totaal geen oplossingen voor geeft.
Oud 10-12-2003, 22:03
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 10-12-2003 @ 16:55:
Een voorspelling die veel dichterbij ligt:
Ghehe, en het tijdreizen... Ik geloof er niets van dat je terug in de tijd kan reizen. Want stel dat ik tien jaar terug zou reizen en mezelf tegen zou komen. Ik zou al weten dat ik dat gedaan heb, want ik heb dat meegemaakt toen ik zeven was. Er zit dus niets anders op dan nu tien jaar terugreizen en mezelf tegenkomen. Anders heb ik herinneringen van iets dat nooit heeft plaatsgevonden.

Jaja, en zo zijn er nog veel meer paradoxen te verzinnen waar hij totaal geen oplossingen voor geeft.
Nee hoor, hij zegt dat er geen paradoxen ontstaan, omdat er direct op het moment dat je in het verleden verschijnt er een nieuwe worldline ontstaat. Er verandert dus niks (ja behalve in de nieuwe worldline die ontstaan is, maar daar verandert eigenlijk ook niks, want ze zien geen verschil)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 00:45
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
hehe, maar je kan dus niet terug naar je oorspronkelijke worldline

maar, wel naar eentje die er maar ~1% van verschilt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 13:14
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 10-12-2003 @ 23:03:
Nee hoor, hij zegt dat er geen paradoxen ontstaan, omdat er direct op het moment dat je in het verleden verschijnt er een nieuwe worldline ontstaat. Er verandert dus niks (ja behalve in de nieuwe worldline die ontstaan is, maar daar verandert eigenlijk ook niks, want ze zien geen verschil)
En dat kan dus niet. Lijkt mij tenminste. Want stel je onze tijd eens voor:
Code:
-------------nu----2036+J.T.

Meneertje gaat terug naar het nu en voila er ontstaat een nieuwe tijdlijn:

-------------nu----2036+J.T.
                         /
                      /
                   /
                /
-------------nu+J.T.----2036
Dan ontstaat er een nieuwe wereldlijn in het verleden, en hij gaat wel weer terug naar de zijn 'oude' wereldlijn. Maar waar komt die nieuwe wereldlijn dan vandaan? En hoe kan hij dan vrolijk weer naar zijn tijd, terwijl hij in ons 'nu' zit waar de toekomst er nog niet is? En sowieso, uit helemaal niets blijkt dat er meerdere wereldlijnen bestaan.

edit:

En die paradoxen ontstaan nog steeds, omdat hijzelf in die nieuwe tijdlijn ook bestaat. En daarin is de toekomst nog niet gebeurd (daarvoor moet je geheel buiten de tijdsdimensie geraken) dus hijzelf bestaat er nog niet, zo oud althans. Het kan gewoon niet.
Oud 11-12-2003, 16:12
trasher
trasher is offline
Citaat:
(ingekort) GeritoDM schreef op 11-12-2003 @ 14:14:
En dat kan dus niet.
[...]
En sowieso, uit helemaal niets blijkt dat er meerdere wereldlijnen bestaan.

edit:

En die paradoxen ontstaan nog steeds, omdat hijzelf in die nieuwe tijdlijn ook bestaat. En daarin is de toekomst nog niet gebeurd (daarvoor moet je geheel buiten de tijdsdimensie geraken) dus hijzelf bestaat er nog niet, zo oud althans. Het kan gewoon niet.
Het blijkt uit zijn posts. En als er sprake zou zijn van meerdere tijdslijnen, dan gelden die paradoxen niet, omdat je op een andere tijdslijn nooit jezelf tegenkomt (stel dat), maar gewoon een vrijwel identiek persoon.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 16:13
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
te veel naar back to the future gekeken?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 16:15
trasher
trasher is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 11-12-2003 @ 17:13:
te veel naar back to the future gekeken?
Alsof dat nergens op gebaseerd is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 17:47
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
trasher schreef op 11-12-2003 @ 17:12:
Het blijkt uit zijn posts. En als er sprake zou zijn van meerdere tijdslijnen, dan gelden die paradoxen niet, omdat je op een andere tijdslijn nooit jezelf tegenkomt (stel dat), maar gewoon een vrijwel identiek persoon.
En wie ben jezelf dan?
Oud 11-12-2003, 18:02
trasher
trasher is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 11-12-2003 @ 18:47:
En wie ben jezelf dan?
Zoals het er staat, jijzelf. Zie de andere tijdslijn als een replica: wat er in de kopie gebeurt heeft geen invloed op het origineel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 11:30
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
trasher schreef op 11-12-2003 @ 19:02:
Zoals het er staat, jijzelf. Zie de andere tijdslijn als een replica: wat er in de kopie gebeurt heeft geen invloed op het origineel.
Maar wat is de oorsprong van jezelf, waar kom je vandaan? En op welke grond is die tijdslijn ontstaan...
Oud 12-12-2003, 12:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
what a bullshit....

als die knakker echt genoeg verstand had, was ie wel naar wetenschappers gegaan...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 12:43
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Het is onmogenlijk om in de tijd te reizen, wat wel mogenlijk is om in de tijd te kijken (alleen verleden)
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 13:19
Screaming Slave
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-12-2003 @ 13:40:
als die knakker echt genoeg verstand had, was ie wel naar wetenschappers gegaan...
waarom? hij wil(de) niks bereiken in onze worldline verder ofzo, hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Screaming Slave schreef op 12-12-2003 @ 14:19:
Geloof je het zelf? Tijdreizen om een oude IBM op te halen, right. Hij speelt alleen in op de angst van mensen dat er een WO III komt, en geniet van de aandacht. Anders mag hij echt wel met beter bewijs komen dan die wause foto's van zijn 'tijdmachine'. Een tijdreiziger die op messageboards gaat posten, is niet echt betrouwbaar.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 14:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 12-12-2003 @ 14:19:
beetje zinloos om dan uberhaupt een site te maken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 14:29
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-12-2003 @ 15:09:
Maar hij heeft niet zelf die site gemaakt; tenminste, of er moet een nog dieper complot achter zitten dan al is gesuggereerd.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:26
Screaming Slave
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-12-2003 @ 15:09:
dat heeft ie niet gedaan. check de frontpage van die site nog eens dan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 00:42
Nanaki
Nanaki is offline
Het is wel interessant en heb me er een tijdje geleden ook wel mee vermaakt. Het idee sprak me wel aan, er klopt alleen iets totaal niet aan die worldlines.

Als zijn worldline zou kunnen afwijken van andere worldlines dan zouden alle worldlines binnen de kortste keren enorm van elkaar afwijken. Vanuit de chaos theorie kan je namelijk beredeneren dat kleine veranderingen steeds grotere gevolgen gaan hebben op gebeurtenissen in de toekomst. (denk aan bijv. de film Lola Rennt) Stel, hij komt uit een worldline 30 jaar voor die van ons: de kans dat alles hier er ook maar enigszins vergelijkbaar uitziet is te verwaarlozen. Voorspellingen doen over onze worldline is dan helemaal onzin. Kortom, een hoax, wel een leuke tho
Oud 14-12-2003, 17:36
Frondish
Frondish is offline
pff die gozer zit de boel een beetje te neuken... hoe ken hij nou tijd reizen dat is toch gewoon ondenkbaar... het kan toch niet zo zijn dat er twee tijden op 1 plaats leven
Oud 15-12-2003, 06:24
Screaming Slave
Citaat:
SynoP schreef op 14-12-2003 @ 18:36:
pff die gozer zit de boel een beetje te neuken... hoe ken hij nou tijd reizen dat is toch gewoon ondenkbaar... het kan toch niet zo zijn dat er twee tijden op 1 plaats leven
reageer jij hier maar gewoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:09
Frondish
Frondish is offline
Hoezo, ik zeg gewoon hoe ik erover denk... ik ken het me niet realiseren dat er 2 tijden zich op 1 plaats afspelen
Oud 15-12-2003, 22:12
Nanaki
Nanaki is offline
Het is dan ook niet dezelfde plaats.
Oud 16-12-2003, 14:30
Einherjar
Einherjar is offline
Citaat:
nicolaaz schreef op 10-12-2003 @ 10:42:
hij heeft wel behoorlijke gruwelijke voorspellingen

A world war in 2015 killed nearly three billion people.
Volgens de Bijbelcodex een boek dat verborgen waarheden uit de bijbel zou filteren zou die wereldoorlog in 2014 plaatsvinden.

Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:09
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
dan had ie ook wel ff kunnen zeggen waar saddam en osama zaten
Oud 16-12-2003, 15:59
nickèsz
nickèsz is offline
ik vind het trouwens wel een beetje een klote toekomst
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:20
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 16-12-2003 @ 16:09:
dan had ie ook wel ff kunnen zeggen waar saddam en osama zaten
Dat heeft ie gezegd want nu hebben ze hem
Oud 17-12-2003, 09:43
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Allen Sadam maar nu osama nog
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:18
Screaming Slave
Citaat:
SynoP schreef op 15-12-2003 @ 15:09:
Hoezo
je post was te stupide voor dit, nou ja - elk, forum. bedroevend
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 18:12
The0
The0 is offline
Citaat:
SynoP schreef op 14-12-2003 @ 18:36:
En waarom zou dit niet kunnen? Omdat je het nog nooit gezien hebt? Omdat het in BTTF I II & III ook niet kon?

Mooi voorbeeld zag ik laatst op tv:
Als ik jou vertel dat ze over 50 jaar kunnen teleporten, binnen minime secondes wordt de locatie van al je molukulen opgeslagen in een computer en overgezonden naar een computer is zuid-pakistan. De gegevens worden weer uit de computer gehaald en jij staat in zuid-pakistan. Geloofwaardig, toch? In star trek kunnen ze het immers ook...

Maar wat nu als er een 'vertraging' op zat, je bent dan zowel in zuid-pakistan als in NL. Klinkt al stukken minder geloofwaardig, want, 'je kunt niet op 2 plaatsen tegelijk zijn'. Says who? Denk je dat ze Newton geloofden toen hij zei dat de hele regenboog verborgen zat in wit licht? I dont think so. Toch had ie gelijk, waarom zou dat nu niet zo zijn? Waarom zouden er geen 2 of zelfs 20000 tijdlijnen op hetzelfde moment kunnen zijn? Als we 'langs elkaar heen' kunnen leven zou je het nooit merken.

Citaat:
Einherjar schreef op 16-12-2003 @ 15:30:
Volgens de Bijbelcodex een boek dat verborgen waarheden uit de bijbel zou filteren zou die wereldoorlog in 2014 plaatsvinden.
WO I & II duurde ook langer dan 12 maanden hoor, en veel mensen hier zullen ook niet weten of ie nou in 1940 of 1941 begon. Laat staan het begin van WO I
Oud 18-12-2003, 16:29
Frondish
Frondish is offline
Er is 1 wereld waar wij op leven. Nog nooit een andere wereld waar mensen op leven gevonden.
Als je ziet.. hoever men al in de ruimte heeft kunnen kijken met robots en camera's enzo.
Dan hebben ze al 60 jaar verder weg gekeken meen ik.
Als die gozer maar 36 jaar.. verder in de toekomst leeft.
Waarom is er dan nog niks gevonden? en waarom zijn er dan geen Radio Signalen gevonden.
Ze dachten laatst wel dat ze andere mensen vonden maar dat bleek een nieuws-uitzending van 25 jaar geleden te zijn van onszelf.
En hoe is het mogelijk, dat als ik nu hier in de stoel zit.
En stel dat er een tijdreizer zou komen.. ( ik in de toekomst b.v. ) dan zouden er 2 mij's zijn.
Alleen dan ben ik misschien 30 jaar ouder, maar toch staan we allebei op 1 dezelfde plek, want als je namelijk op verschillende plekken zou staan, zou je elkaar niet zien.
Oud 18-12-2003, 18:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
The0 schreef op 17-12-2003 @ 19:12:
...en veel mensen hier zullen ook niet weten of ie nou in 1940 of 1941 begon.
Zeg je dat expres? (1939)

Even gegoogled voor jullie, met links naar andere kanten van het verhaal.

tamelijk objectief:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titor

afkraaksite:
http://www.livejournal.com/community/hoaxes/90359.html

niet dat ik dit heb gelezen -lang- maar voor de geïnteresseerden; hier zou hij ontmaskerd moeten worden.

professor, natuurkundige, aan het woord:
http://www.anomalies.net/cgi-bin/bbs...c;f=9;t=000482
Oud 19-12-2003, 14:55
The0
The0 is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 18-12-2003 @ 19:26:
Zeg je dat expres? (1939)
Shame on me. Nee dat zei ik dus niet expres, het lichtte overigens mij standpunt wel uit
Oud 21-12-2003, 22:40
Orion16
Orion16 is offline
Waarom een oude IBM-pc? Om er terug naar 1941 te reizen en em voor een paar miljard te verkopen? En dan WOII een hele andere draai geven zeker..

Da's nou handel zeg, ik scharrel een stel oude 386's bij elkaar en ik verkoop die voor veel meer dan dat-ie zn gewicht in goud waard is aan de wetenschap in 1962 ofzo

Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:01
Lajo
Lajo is offline
Het is mogelijk om door de tijd de reizen.
Hoe hoger je snelheid bij de lichtsnelheid ligt, hoe langzamer de tijd gaat. In de Space Shuttle ga je ook al hard, en de tijd gaat daar dus ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsje langzamer. (een paar miljardste van een seconde.) De astronouten bevinden zich dus in de toekomst.
Oud 24-12-2003, 01:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lajo schreef op 23-12-2003 @ 19:01:
Het is mogelijk om door de tijd de reizen.
Hoe hoger je snelheid bij de lichtsnelheid ligt, hoe langzamer de tijd gaat. In de Space Shuttle ga je ook al hard, en de tijd gaat daar dus ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsje langzamer. (een paar miljardste van een seconde.) De astronouten bevinden zich dus in de toekomst.
en 1+1=0
Oud 24-12-2003, 23:30
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
misschien begrijp ik het niet goed maar zou je dan ook terug in de tijd kunnen?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:57
Puta
Puta is offline
hij zegt iets over de gekke koeieziekte laat er nou net zon besmete koe in de usa zijn ontdekt

http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6790881.ece

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 02:20.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 12:00
Upke
Upke is offline
Ik ken geen engels dus ik weet niet of het ergens staat geschreven maar. Waar is zijn tijdmachine? En heeft hij nou eindelijk zijn computer gevonden en kan of wil hij niet meer terug? En waarom laat hij zijn tijdmachine niet zien? Ik denk dat het allemaal nep is... Helaas... En hou oud is het persoon want 2036 is niet zo heel ver weg. Zou hij zijn kleine ik hier opzoeken?

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:19
MacArt
MacArt is offline
ik heb even dat stukje kritiek gelezen, dat stukje waar hij ontmaskerd wordt en het komt mij nogal geloofwaardig over. iig oneindig veel meer dan het verhaal van john zegmaar..

sowieso.. als er tijdreis mogelijkheden ontwikkeld zullen worden, dan zal dat eerder in 20036 zijn dan in 2036
en als je een pc uit 75 nodig hebt, kan je 'm beter in 75 gaan halen, dunkt mij..
Oud 26-12-2003, 16:35
Upke
Upke is offline
Citaat:
MacArt schreef op 25-12-2003 @ 23:19:
ik heb even dat stukje kritiek gelezen, dat stukje waar hij ontmaskerd wordt en het komt mij nogal geloofwaardig over. iig oneindig veel meer dan het verhaal van john zegmaar..

sowieso.. als er tijdreis mogelijkheden ontwikkeld zullen worden, dan zal dat eerder in 20036 zijn dan in 2036
en als je een pc uit 75 nodig hebt, kan je 'm beter in 75 gaan halen, dunkt mij..
Als je een computer uit het jaar 75 gaat halen, dan is die computer in die tijd heel kostbaar en splinternieuw (duur). Als je een paar jaar wacht dan word die computer vanzelf goedkoper. Dat zou een rede kunnen zijn toch?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 16:51
MacArt
MacArt is offline
true, maar ga dan naar 10 a 15 jaar na dato, dan kosten ze ook geen ... meer en zijn ze niet zo zeldzaam zegmaar..
Oud 27-12-2003, 16:11
Upke
Upke is offline
Citaat:
MacArt schreef op 26-12-2003 @ 17:51:
true, maar ga dan naar 10 a 15 jaar na dato, dan kosten ze ook geen ... meer en zijn ze niet zo zeldzaam zegmaar..
Hmm ja daar zit ook wat in jah.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 18:57
Frondish
Frondish is offline
Ja, of hij is erachter gekomen dat ze in 1990 15 jaar na dato nog steeds duurder waren als in 2000/2001
Oud 28-12-2003, 22:37
Apomes
Apomes is offline
There is a civil war in the United States that starts in 2005. That conflict flares up and down for 10 years. In 2015, Russia launches a nuclear strike against the major cities in the United States (which is the "other side" of the civil war from my perspective), China and Europe. The United States counter attacks. The US cities are destroyed along with the AFE (American Federal Empire)...thus we (in the country) won. The European Union and China were also destroyed. Russia is now our largest trading partner and the Capitol of the US was moved to Omaha Nebraska.

intresting .

Tijdreizen kan, het is al bewezen.
Onder de hoofdstad van Zwitserland, ligt een enorm buizencomplex. De beste wetenschappers van Europa werken er. In die buizn onder de stad lanceren ze moleculen tegen enorme snelheid. Door ontbindingen enzo (ben slecht in wetenschap )hebben ze kunnen bewijzen dat tijdreizen echt gaat kunnen.
Europa is niet de enigste met dit experiment, Amerika heeft het namelijk ook, maar het Europees is het grootst.

watch national geographic channel .
Oud 28-12-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 28-12-2003 @ 23:37:

Tijdreizen kan, het is al bewezen.
Onder de hoofdstad van Zwitserland, ligt een enorm buizencomplex. De beste wetenschappers van Europa werken er. In die buizn onder de stad lanceren ze moleculen tegen enorme snelheid. Door ontbindingen enzo (ben slecht in wetenschap )hebben ze kunnen bewijzen dat tijdreizen echt gaat kunnen.
Europa is niet de enigste met dit experiment, Amerika heeft het namelijk ook, maar het Europees is het grootst.

Dat buizencomplex, heet een deeltjesversneller. Daarin laten ze protonen los en die proberen ze tegen elkaar te laten schieten met ontzettend hoge snelheden om ze zo kapot te krijgen en kijken of er energie vrijkomt. Maar dit heeft volgens mij nix met toekomstreizen te maken
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:14
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
The0 schreef op 17-12-2003 @ 19:12:
WO I & II duurde ook langer dan 12 maanden hoor, en veel mensen hier zullen ook niet weten of ie nou in 1940 of 1941 begon. Laat staan het begin van WO I
1939 toen viel Duitsland Polen binnen en verklaarden Engeland en Frankrijk hun de oorlog, Japan begon pas in 1941 en Amerika verklaarde en passant Duitsland toen ook de oorlog. Tevens viel Duitsland Rusland binnen in '41...dus eigenlijk kan er pas sprake zijn van een echt "wereldoorlog" vanaf 1941

sorry voor het off-topic gelul....ikzelf zie er geen nut in om mezelf bezig te houden met dergelijke kwesties, het "gewone simpele dagelijkse" leven vergt al genoeg
Oud 08-01-2004, 00:20
Tampert
Tampert is offline
wat een leuk verhaal!

Ik weet het niet. Hij zou dus dit jaar of volgend jaar geboren moeten gaan worden. Verder heb ik en kleine inconsequentie gevonden tussen de civil war va de Amerikanen. Of die nu in 2004 of 2005 plaatsvindt. Over de fysische achtergrond (stringtheorie) weet ik helaas ook niet genoeg om er wat langer naar te kijken
Reageren

Regels voor berichten