Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… geen • Op de radio luister ik naar…. 3FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik naar een vriend toe -kijk ik tv of speel gamecube • Spelletjes doe ik … - op de spelcomputer -op de p.c. • Ik besteed veel geld aan…. - de bioscoop - games - snoep - trakteren • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - America Today - Diesel - Diverse Outletstores - Rags Industries • Ik drink graag… - Irish Mist Cola Mix ![]() • Op t.v. kijk ik graag naar… haha Nickelodeon ![]() Diverse comedyseries • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Veronica - NL 3 - BBC 1 & 2 - Nickelodeon - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - 3fm - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… ik ga: Boogschieten ik zou willen misschien: Volleybal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… VRIENDEN • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op een bord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA ik vind mezelf best wel een trutje als ik mijn antwoorden zo zie ![]()
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen En nog meer dingen. - • Spelletjes doe ik … - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen Vooral winkelen dan,en eten. ![]() • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever : in mijn geval,de ouders van de kinderen waar ik oppas. • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… Geen van de drie,ik drink Looza • Op t.v. kijk ik graag naar… Ook geen van de drie. • Ik ben vooral te vinden op de zender… Ook geen van de vier. • Op de radio luister ik naar…. Idem. • Als ik de krant lees, lees ik… Geen van de 4. • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… De radio? • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… Geen van de drie • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Geen.
|
? In mijn vrije tijd?
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - doe ik aan sport ? Spelletjes doe ik ? - op de computer - op een spelbord ? Ik besteed veel geld aan?. ? Mijn geld komt van? - mijn werkgever ? Mijn kleding komt van? - H&M ? Ik drink graag? ? Op t.v. kijk ik graag naar? ? Ik ben vooral te vinden op de zender? - Net 5 ? Op de radio luister ik naar?. ? Als ik de krant lees, lees ik? - Volkskrant ? Jouw muziekzender op t.v. is? ? De nieuwste muziek krijg je door? - de winkel ? Voor snelle berichten? - bel ik even ? De sport die ik doe, of zou willen doen is? - paardrijden ? Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik? - SP |
![]() |
|
Verwijderd
|
? In mijn vrije tijd?
- zit ik achter de computer - maak ik gedichten - luister ik muziek - maak ik muziek ? Spelletjes doe ik ? - op de computer - en af en toe op ps2 ? Ik besteed veel geld aan?. - kleding - dvd's - sieraden - sleutelhangers ? Mijn geld komt van? - mijn mamsiej (zakgeld) ? Mijn kleding komt van? - Brittain - Yankee ? Ik drink graag? - cola - pisang abon ? Op t.v. kijk ik graag naar? - TMF - MTV - The Box - Mirakel (behalve dan dat het godsdienstig is) - Idols ? Ik ben vooral te vinden op de zender? - TMF - MTV - The Box - Rtl 4 ? Op de radio luister ik naar?. - ik luister niet naar de radio ? Als ik de krant lees, lees ik? géén één ? Jouw muziekzender op t.v. is? - The Box ? De nieuwste muziek krijg je door? - kazaa - mijn broer - de winkel ? Voor snelle berichten? - sms ik ? De sport die ik doe, of zou willen doen is? - dansen - paardrijden ![]() ? Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik? weekniej |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat geeneen van die • Ik drink graag… - bier - baco - wijn geeneen van die • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV en VH1 • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD geen idee
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - studiefinanciering • Mijn kleding komt van… - anders • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - D66
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten niet • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn limonade en Malibu cola • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols series als Gilmore Girls, Angel, Buffy, Charmed, ER... • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 3fm • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even of kijk ik op msn • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD GroenLinks
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… alle 3 niet • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - net 5 - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Gelders Dagblad (heet stentor tegenwoordig geloof k • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen eigenlijk alledrie nie,maar goed • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - CDA
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA Beetje eenzijdige antwoorden soms ![]() |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport alles op zijn tijd. • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. eten, huur • Mijn geld komt van… - mijn werkgever - ibg • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M en vele andere winkels • Ik drink graag… thee • Op t.v. kijk ik graag naar… geenv an deze drie. Ik kijk weinig tv • Ik ben vooral te vinden op de zender… publieke zenders, we hebben hier geen andere • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… kijk ik nooit • De nieuwste muziek krijg je door… geen interesse in muziek • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… schaatsen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Christen Unie
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - Cool Cat • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. geen van alle • Als ik de krant lees, lees ik… - Algemeen Dagblad of - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV allemaal • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren (zou willen doen) • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… ik mag niet stemmen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Donnie schreef op 15-12-2003 @ 11:34:
[B]Beste scholieren, in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… geen van de drie!! • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet ![]() • Voor snelle berichten... - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP Duurde het te lang? Ik zal het niet meer doen. Mijn dank, Donnie -graag gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het spijt me zeer (and I know I'll be flamed), maar dit ga ik niet invullen. Waarom? Omdat ik weiger mee te werken aan marktonderzoek dat vaak tot gevolg heeft dat ik alleen maar meer wordt lastiggevallen.
Ik beschuldig TS er niet van, maar zonder een inleiding over het 'waarom' van het onderzoek vind ik het een erg verdacht topic. Ook de titel, Donnie's postaantal en zijn e-mailadres (INHOLLAND in hoofdletters; verder zou hij met zijn leeftijd (22) zowel medewerker als student kunnen zijn, en als hij student is zou hij dit in opdracht van een bedrijf kunnen doen) vind ik verdacht. Dus sorry Donnie, van mij krijg je nix ![]() |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - lees ik m'n favoriete strips - kijk ik de films waar ik het meest van hou - ga ik langs bij m'n beste vriendin • Spelletjes doe ik … - op een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - strips - video's • Mijn geld komt van… - momenteel nergens van; ik ben *even* werkloos • Mijn kleding komt van… - hier, daar en overal • Ik drink graag… - bier - breezer (en ja, ik ben een jongen ![]() - cola • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Flikken - Married with children - Frasier - Kopspijkers - cabaret • Ik ben vooral te vinden op de zender… - NL 3 - VRT TV 1 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - GroenLinks Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 18:31. |
![]() |
|
in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen.
OK!: • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet (het meest) • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten (alle3, maar meestal wil niemand spelletjes met me doen dus) • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s dan maar... voor de rest het meest toch aan -eten en drinken • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… -Whahaha, ![]() - familie/vrienden die tweedehands iets over hebben • Ik drink graag… - bah nee hoor, geen van allen, ik drink graag verse fruitsapjes. • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST (maar dat is mijn enige tvzonde.) - en ik kijk graag naar documentaires • Ik ben vooral te vinden op de zender… - geen van allen, Nederland 3 • Op de radio luister ik naar…. - ik luister geen radio, vreselijke herrie • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Kunstschaatsen -Cardiofitness -Paardrijden • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP
|
Verwijderd
|
Beste scholieren,
in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport internet, sport ook wel. maar vooral viool maar dat staat er niet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten pc, bord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren alleen kleren geef ik geld aan uit • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat h&m maar vooral van andere winkels hoor • Ik drink graag… - bier - baco - wijn geen van deze • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols ook geen van deze • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin verschillend • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 geen van deze • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf we hebben aleen nrc dus.....maar die lees ik nooit • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV kijk/luister geen muziek op tv • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren zwemmem • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD SP Duurde het te lang? Ik zal het niet meer doen. Mijn dank, Donnie |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… • Ik drink graag… - bier - • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… |
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van... - Cool Cat • Ik drink graag… - Mixjes • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - niet |
![]() |
|
.
• In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - - ga ik winkelen - • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - - geen van deze opties • Ik drink graag… - bier - - • Op t.v. kijk ik graag naar… - - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 beetje - - • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - - • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - - - • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - - • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA Alsjeblieft ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 19:37. |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… geen van beide (studiefinanciering) • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - anders: Limurgs dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - bijna alle sporten • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat Soms van alle drie vaak van andere winkels.. • Ik drink graag… - bier - baco - wijn Geen van alle...allen mixjes • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin alle 4... • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio - Radio 538 HOTRADIO • Als ik de krant lees, lees ik… -Twentsche Krant tubantia • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen doe ik - Judo,Boksen etc doe ik.. • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD Ik heb Echt Geeen idee astuuu |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord (<= heeeeel soms) • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio - Radio 538 •Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD |
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… alle 3 niet • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Dagblad de Limburger ![]() • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je had gelijk, you've been flamed! |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 17:57. |
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - iets anders nl schoenen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… -de store/ fore cast/esprit/ coolcat soms/ skooter • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM (kluister eigelijk maar heel enkele keer radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… -geen • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… -groen links
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever en de staat! (studiefinanciering ![]() • Mijn kleding komt van… - Cool Cat Nog nooit iets gekocht, maar komt het dichtst in de buurt...meestal koop ik m'n kleren bij de Large (via internet), Blue Moon (Nijmegen) en de Britain (Arnhem) • Ik drink graag… - Wat de fock is baco? En ik drink bijna geen alcohol, van de 3 keuzes het liefst bier dan... • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Kopspijkers is het enige wat ik kijk (nl 3 dus) • Op de radio luister ik naar…. - 3FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, blijkbaar had ik het verkeerd. Sorry voor de negatieve publiciteit! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Toch nog
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de vragen/antwoorden komen ook uit hét jongeren- en trendsonderzoek van 2003. De resultaten uit dit onderzoek, en van dit forum, zal ik ook degelijk wel gebruiken voor mijn stageopdracht. en...Het heeft zeker niks met subsidies te maken. Toch bedankt voor je rectificatie |
![]() |
|
Beste scholieren,
in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro ![]() • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box (althans op de vrijdagavond...) • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal (heb ik gedaan) • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… geen van drieën • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… judo • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… Allerlei winkels • Ik drink graag… Sinaasappelsap • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD
|
• In mijn vrije tijd…
soms zit ik achter Internet nooit doe ik spelletjes op de p.c. soms ga ik winkelen soms doe ik aan sport (vooral: sociale aangelegenheden) • Spelletjes doe ik … zelden op de p.c. of een spelcomputer nooit op een spelbord nooit buiten • Ik besteed veel geld aan…. valt mee c.d.’s valt mee uitgaan en winkelen valt mee mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… ja mijn ouders hebk niet mijn werkgever • Mijn kleding komt van… nee C&A soms H&M soms Cool Cat • Ik drink graag… beetje bier nee baco ja wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… nooit GTST nooit Jackass nooit Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… geen van deze (ben un canvaskijker=zender vd vlaams tv) • Op de radio luister ik naar…. geen van deze (altijd: stubru) • Als ik de krant lees, lees ik… geen van deze (wel: het nieuwsblad en de morgen) • Jouw muziekzender op t.v. is… ik heb er geen • Voor snelle berichten… meestal stuur ik een SMS nooit stuur ik een MMS soms stuur ik een e-mail soms bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… mja Zwemmen nee Voetbal niet echt Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… geen van deze, aangezien ik belg ben
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
||
Citaat:
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport. => vooral sport • Spelletjes doe ik … - op een spelbord => bijna nooit, af en toe kolonisten • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - heel veel verschillende winkels, maar van deze 3 het meeste bij de H&M • Ik drink graag… - wijn en mixjes • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols en de girlmore girls en sex and the city • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 alledrie wel • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF de andere 2 hebben we niet • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen en jiujitsu, turnen dansen en windsurfen. • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP of groenlinks denk ik
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - andere • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - VT4 (belgie) • Op de radio luister ik naar…. - Studio Brussel (belgie) • Als ik de krant lees, lees ik… - Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - ben van belgie ken deze partijen niet graag gedaan, weet niet of je er iets aan hebt gezien ik van belgie ben en dus sommige dingen niet ken
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom Type | 17 | 19-01-2005 16:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |