Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ilse Ilse 2x O ja en ff on topic, 1, helaas maar ja, wat doe je eraan
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
4 jongens
en jesus, wat debiel zijn sommige mensen hier 45, 24, 73, 19, 30...die getallen zijn toch te belachelijk voor woorden. zoenen hoort iets te zijn wat je doet met mensen waar je iets speciaals voor voelt, en dat je af en toe een keertje zoent met iemand voor de lol is begrijpelijk, maar sommige getallen hier zijn de belachelijk voor woorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het gewoon stom dat sommige mensen hier zoenen omdat ze willen zoenen...niet omdat ze iets vóelen voor die persoon. dat ze uitgaan naar een disco met de attitude "ik wil zoenen, en ik ga iedereen op de bek pakken die er maar redelijk leuk uitziet". en ja, sorry, dat vind ik triest...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom? Zoveel mensen doen het, dus waarschijnlijk is het gewoon een humane impuls. Waarom is het dan stom? Het staat verder toch los van jou?
Het feit dat ik in jouw ogen met veel meisjes heb gezoend, wil niet zeggen dat ik wekelijks op jacht ga naar een kudde chicks, en dat ik de eerste de beste slet uit de menigte 'pak'. Ik ga zeker weten niet naar een discotheek toe om zoveel mogelijk te 'scoren', hoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen daar hun heil inzien. Ik doe zoenen gewoon erg graag, ik vind het spannend, het is elke keer weer afwachten of de zoen beantwoord wordt. edit: *zoent morgan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 14:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik wil ook tellen! al weet ik t al
jeppe reinier michiel roderick sebas robert joost simon pieter berend (of was berend voor pieter?) kenneth quinten daan diederik reinier (weer..) vic ------------------------------+ 15
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. tootsiewootsie16: je leeft maar één keer, dus als je niet met 100+ jongens/meisjes gezoend hebt, leef je niet cool? 3. ontopic: 6 jongens en 1 meisje
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
26 jongens, 3 meisjes. En ja ook ik ben niet lesbisch.
Maar wat is nou het probleem met veel jongens/meisjes? kijk ik ben er niet trots op en ik heb ook echt mijn periodes gehad maar ik vind mezelf geen slet. Ik vind echt wel dat het argument 'je ben maar 1x jong' goed is. Sorry hoor maar ent alsof je als je 40 betn het ook maar iemand iets kan schelen dat je destijds 100 jongens hebt gezoend. Maar als je dat op die leeftijd altijd doet zit er toch wel ergens iets niet helemaal goed. Dan heb je meer een voorbeeldfunctie dan nu. Maar alsnog neemt het niet weg dat je voorzichtig met andermans gevoelens moet omspringen. Morgan quote: -------------------------------------------------------------------------------- weezzz schreef op 25-12-2003 @ 22:53: precies, en je voorál niet drukmaken om wat de ander eventueel voor je voelt! -------------------------------------------------------------------------------- Zucht, als je die ander die avond in een cafe ontmoet hebt, vermoed ik dat het hem weinig kan schelen dat je niet tot over je oren verliefd op hem bent. Inderdaad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wij hebben het helemaal niet over "tot over je oren verliefd zijn" op iemand. dat zijn niet de gevoelens waar ik het over heb mijn punt is dat er mensen zijn die de hele avond met iemand staan te flirten, de hele avond met ze zoenen, en dan niets meer van zich laten horen. al vond jij dat het 'normaal' was, had die andere misschien wel échte gevoelens voor je en gehoopt dat dat gezoen meer betekende dan gewoon nóg iemand op de lijst. ik zou het persoonlijk zwaar lullig vinden als een jongen mij zoende en er verder niks meer achter zocht, en dat ik niks voor diegene betekende behalve een extra naam op zijn "met-hoeveel-heb-jij-gezoend" lijstje
|
![]() |
Tja, ik zou niet met een jongen zoenen die wel verliefd op mij en ik niet op hem, dat lijkt me ontzettend kut voor diegene.
Ik wil van te voren wel zeker of het wel of niet iets wordt voordat ik met iemand zoen. En ik zoen sowieso niet iemand die ik net 5 minuten ken en voor 1x snel ofzo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het gaat hier in de eerste plaats om mensen die je niet of nauwelijks kent, en waarmee je zoent. Die mensen kunnen niet oprecht menen jou leuk te vinden, behalve wat ze vinden van je uiterlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
De Kantine |
je eerste post =zwart wit= | 87 | 05-02-2005 23:10 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 |