Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2003, 23:13
zoef de haas
zoef de haas is offline
11 waarvan 4 echt met gevoelens, 6 in een best wel errug bezopen staat en de rest tja wat zal ik daar eens over zeggen
het valt me trouwens wel op hoeveel meiden hier met andere meiden hebben gezoend terwijl ze niet lesbisch zeggen te zijn
Oud 24-12-2003, 23:31
Stefanie
Stefanie is offline
Thierry
Matthijs
Daniel
Jop (was dat nou echt een zoen)
Stefan
Wilco (mn huidige vriend)
Oud 24-12-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 24-12-2003 @ 18:50:
Met 13 jongens... (ja ook jongens die ik zoende voor één avondje)

Ik ken een meisje (21) die met 96 jongens heeft gezoend....
nou ik ben 18 en heb er nog meer dan dat maar goed... je left maar 1x
Oud 25-12-2003, 00:23
Verwijderd
mijn teller is na 10 niet egt meer verder gaan tellen
maar ik schat zo'n 25?
waaronder er een paar vakanties in spanje tusse zatte! dus dan schiet ie wel weer omhoog
Oud 25-12-2003, 00:34
Verwijderd
Johanna
Lianne
Esmeralda
Ilse x 2
Merel
Meike
Marloes
Marloes x 2
Marjolein
Heike
Simone
Linn
Karina
Karlijn
Juli
Annemarie
Mariska x 2
Marisa
Meisje X
Lotte
sophie
Lisette
Kim
Milou
------ +
28

mijn inschatting klopte precies

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 14:11.
Oud 25-12-2003, 00:34
5803
5803 is offline
Ehm 4...

Vind ik wel genoeg, voorlopig, trouwens...
Of er moet een heel leuk iemand voorbij komen opeens
Oud 25-12-2003, 00:43
Verwijderd
8 jongens (waarvan ik met 5 wat heb gehad) en nepzoen met een meisje
Oud 25-12-2003, 09:56
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
vago schreef op 24-12-2003 @ 17:16:
36
Hmm, jij hebt toch niet vorig jaar bij mij in de klas gezeten, want ik ken nog zo'n typetje als jou...

Ikke sta op het mooie ronde getal van 0, maar als ik het doe, moet het wel met gevoel zijn he, en niet zo als sommigen van jullie voor de .. (weet niet waarvoor)
Oud 25-12-2003, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-12-2003 @ 01:34:
28

mijn inschatting klopte precies
Je telt toch niet het aantal keer dat je met iemand gezoend hebt.. t gaat toch om hoeveel verschillende personen..?
Oud 25-12-2003, 10:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 25-12-2003 @ 11:06:
Je telt toch niet het aantal keer dat je met iemand gezoend hebt.. t gaat toch om hoeveel verschillende personen..?
lijkt mij ook... anders is het ontelbaar
Oud 25-12-2003, 10:22
zeep007
zeep007 is offline
24

Dit is mede mogelijk gemaakt door mijn feestperiode op mijn 15e.

Die periode was op mijn 16e weer geeindigd.
Oud 25-12-2003, 10:51
coffee_mug
coffee_mug is offline
1
Oud 25-12-2003, 10:57
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Misschien bedoelt ie wel dat ie 2x een Mariska heeft gezoend...
Oud 25-12-2003, 11:05
sterre
sterre is offline
*schaamt zich*

meer dan 51

maar dat was nog toen ik net 16 was
Oud 25-12-2003, 12:29
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 25-12-2003 @ 11:57:
Misschien bedoelt ie wel dat ie 2x een Mariska heeft gezoend...
Dat denk ik niet, hij heeft tenslotte ook staan

Ilse
Ilse 2x

O ja en ff on topic,
1, helaas maar ja, wat doe je eraan
Oud 25-12-2003, 12:30
Tommy Knoxville
Tommy Knoxville is offline
4
Oud 25-12-2003, 13:53
BaLLooN
BaLLooN is offline
Tussen de 40 en 45..... ben ik nou egt zo erg ?

Ik dacht dat er veel meer waren met dat aantal, of ze durfen het gewoon niet te zeggen
Oud 25-12-2003, 13:57
Verwijderd
2
Oud 25-12-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
nee, doe ik ook niet. Maar er zijn meer hondjes die fikkie heten

Citaat:
teddybeer1983 schreef op 25-12-2003 @ 13:29:
Dat denk ik niet, hij heeft tenslotte ook staan

Ilse
Ilse 2x

O ja en ff on topic,
1, helaas maar ja, wat doe je eraan
dat was een fout, dus het zijn er maar 27
Oud 25-12-2003, 14:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
4 jongens

en jesus, wat debiel zijn sommige mensen hier
45, 24, 73, 19, 30...die getallen zijn toch te belachelijk voor woorden. zoenen hoort iets te zijn wat je doet met mensen waar je iets speciaals voor voelt, en dat je af en toe een keertje zoent met iemand voor de lol is begrijpelijk, maar sommige getallen hier zijn de belachelijk voor woorden.
Oud 25-12-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2003 @ 15:11:

45, 24, 73, 19, 30...die getallen zijn toch te belachelijk voor woorden. zoenen hoort iets te zijn wat je doet met mensen waar je iets speciaals voor voelt, en dat je af en toe een keertje zoent met iemand voor de lol is begrijpelijk, maar sommige getallen hier zijn de belachelijk voor woorden.
Vanuit jouw perspectief dan, misschien vind iemand anders wel 4 te belachelijk voor woorden.
Oud 25-12-2003, 14:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind het gewoon stom dat sommige mensen hier zoenen omdat ze willen zoenen...niet omdat ze iets vóelen voor die persoon. dat ze uitgaan naar een disco met de attitude "ik wil zoenen, en ik ga iedereen op de bek pakken die er maar redelijk leuk uitziet". en ja, sorry, dat vind ik triest...
Oud 25-12-2003, 14:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-12-2003 @ 14:54:
ik ga maar namen neerzetten, anders is het zo lastig tellen

Sander - ex-vriend + verliefd
George - vakantievriend + verliefd
Alex - 'met een spelletje'
Bart - 'op dat moment gebeurde het gewoon, daarna niets'
Rob - 'zomaar'
Evan - ex-vriend + verliefd
Paul - ex-vriend + verliefd
Wouter - huidige vriend + verliefd

----------
8
ff verliefd ed aanvullen
Oud 25-12-2003, 14:23
Qimm
Qimm is offline
3
Oud 25-12-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2003 @ 15:15:
ik vind het gewoon stom dat sommige mensen hier zoenen omdat ze willen zoenen...niet omdat ze iets vóelen voor die persoon. dat ze uitgaan naar een disco met de attitude "ik wil zoenen, en ik ga iedereen op de bek pakken die er maar redelijk leuk uitziet". en ja, sorry, dat vind ik triest...
Maar dat is puur jouw mening. Er zijn genoeg mensen die niet per se iets willen voelen bij zoenen. Natuurlijk is het leuker als je verliefd op hem bent, maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is als je niet verliefd op hem bent. Dat je er zeg 30 gehad hebt wil niet zeggen dat je iedereen pakt die je kunt krijgen, alleen dat je niet als eis hebt dat je er verliefd op moet zijn.
Oud 25-12-2003, 14:30
Verwijderd
Waarom? Zoveel mensen doen het, dus waarschijnlijk is het gewoon een humane impuls. Waarom is het dan stom? Het staat verder toch los van jou?

Het feit dat ik in jouw ogen met veel meisjes heb gezoend, wil niet zeggen dat ik wekelijks op jacht ga naar een kudde chicks, en dat ik de eerste de beste slet uit de menigte 'pak'.

Ik ga zeker weten niet naar een discotheek toe om zoveel mogelijk te 'scoren', hoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen daar hun heil inzien.

Ik doe zoenen gewoon erg graag, ik vind het spannend, het is elke keer weer afwachten of de zoen beantwoord wordt.

edit:

*zoent morgan *
Oud 25-12-2003, 14:43
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2003 @ 15:15:
Beetje kort door de bocht...

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 14:47.
Oud 25-12-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-12-2003 @ 15:30:
Waarom? Zoveel mensen doen het, dus waarschijnlijk is het gewoon een humane impuls. Waarom is het dan stom? Het staat verder toch los van jou?

Het feit dat ik in jouw ogen met veel meisjes heb gezoend, wil niet zeggen dat ik wekelijks op jacht ga naar een kudde chicks, en dat ik de eerste de beste slet uit de menigte 'pak'.

Ik ga zeker weten niet naar een discotheek toe om zoveel mogelijk te 'scoren', hoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen daar hun heil inzien.

Ik doe zoenen gewoon erg graag, ik vind het spannend, het is elke keer weer afwachten of de zoen beantwoord wordt.

edit:

*zoent morgan *
Oud 25-12-2003, 16:04
jet
jet is offline
ik wil ook tellen! al weet ik t al

jeppe
reinier
michiel
roderick
sebas
robert
joost
simon
pieter
berend (of was berend voor pieter?)
kenneth
quinten
daan
diederik
reinier (weer..)
vic
------------------------------+
15
Oud 25-12-2003, 16:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
jet666 schreef op 25-12-2003 @ 17:04:
ik wil ook tellen! al weet ik t al

jeppe
reinier
michiel
roderick
sebas
robert
joost
simon
pieter
berend (of was berend voor pieter?)
kenneth
quinten
daan
diederik
reinier (weer..)
vic
------------------------------+
15
opnieuw telt natuurlijk niet... zo kun je in een relatie natuurlijk het ook niet tellen...
Oud 25-12-2003, 17:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2003 @ 15:11:
4 jongens

1. ik sluit mij hier volledig bij aan

2. tootsiewootsie16: je leeft maar één keer, dus als je niet met 100+ jongens/meisjes gezoend hebt, leef je niet cool?

3. ontopic: 6 jongens en 1 meisje
Oud 25-12-2003, 17:31
Verwijderd
2, waarvan 1 fout en 1 is na anderhalf jaar nog steeds mn vriend..
Oud 25-12-2003, 19:17
jet
jet is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-12-2003 @ 17:53:
opnieuw telt natuurlijk niet... zo kun je in een relatie natuurlijk het ook niet tellen...
er staan 16 namen waarvan 2 keer dezelfde en ik heb uiteindelijk maar 15 neergezet.. hieruit kan men concluderen dat ik allemaal maar 1 keer heb geteld!

Citaat:
je leeft maar één keer, dus als je niet met 100+ jongens/meisjes gezoend hebt, leef je niet cool?
ik denk dat ze bedoelt dat als iets lekker is je het gewoon moet doen? als je ergens van geniet moet je het gewoon doen toch?
Oud 25-12-2003, 21:39
ssjpan
ssjpan is offline
2
Oud 25-12-2003, 21:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
jet666 schreef op 25-12-2003 @ 20:17:

ik denk dat ze bedoelt dat als iets lekker is je het gewoon moet doen? als je ergens van geniet moet je het gewoon doen toch?
precies, en je voorál niet drukmaken om wat de ander eventueel voor je voelt!
Oud 26-12-2003, 13:37
jet
jet is offline
Citaat:
weezzz schreef op 25-12-2003 @ 22:53:
ik weet niet hoe het in jouw omgeving er aan toe gaat.. maar hier gebeurt dat gewoon.. als je iets voor iemand voelt moet je dat op een andere manier duidelijk maken... van te voren het uitleggen bijvoorbeeld
Oud 26-12-2003, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Zucht, als je die ander die avond in een cafe ontmoet hebt, vermoed ik dat het hem weinig kan schelen dat je niet tot over je oren verliefd op hem bent.
Oud 26-12-2003, 13:48
Verwijderd
5 à 6 meisjes en een jongen
En nog een jongen, maar daar zat een raam tussen, die telt eigenlijk niet.
Oud 26-12-2003, 16:21
*$tylo*
*$tylo* is offline
26 jongens, 3 meisjes. En ja ook ik ben niet lesbisch.
Maar wat is nou het probleem met veel jongens/meisjes? kijk ik ben er niet trots op en ik heb ook echt mijn periodes gehad maar ik vind mezelf geen slet.
Ik vind echt wel dat het argument 'je ben maar 1x jong' goed is. Sorry hoor maar ent alsof je als je 40 betn het ook maar iemand iets kan schelen dat je destijds 100 jongens hebt gezoend. Maar als je dat op die leeftijd altijd doet zit er toch wel ergens iets niet helemaal goed. Dan heb je meer een voorbeeldfunctie dan nu.
Maar alsnog neemt het niet weg dat je voorzichtig met andermans gevoelens moet omspringen.

Morgan quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Zucht, als je die ander die avond in een cafe ontmoet hebt, vermoed ik dat het hem weinig kan schelen dat je niet tot over je oren verliefd op hem bent.

Inderdaad
Oud 26-12-2003, 17:34
EspumaX
EspumaX is offline
17 mensen, dat vind ik voor mijn leeftijd meer dan genoeg. Maarja ik heb ook ong. totaal een half jaar met iemand gehad [ dit jaar]
Oud 26-12-2003, 19:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-12-2003 @ 14:44:
wat een bullshit
wij hebben het helemaal niet over "tot over je oren verliefd zijn" op iemand. dat zijn niet de gevoelens waar ik het over heb

mijn punt is dat er mensen zijn die de hele avond met iemand staan te flirten, de hele avond met ze zoenen, en dan niets meer van zich laten horen. al vond jij dat het 'normaal' was, had die andere misschien wel échte gevoelens voor je en gehoopt dat dat gezoen meer betekende dan gewoon nóg iemand op de lijst. ik zou het persoonlijk zwaar lullig vinden als een jongen mij zoende en er verder niks meer achter zocht, en dat ik niks voor diegene betekende behalve een extra naam op zijn "met-hoeveel-heb-jij-gezoend" lijstje
Oud 26-12-2003, 19:23
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, ik zou niet met een jongen zoenen die wel verliefd op mij en ik niet op hem, dat lijkt me ontzettend kut voor diegene.
Ik wil van te voren wel zeker of het wel of niet iets wordt voordat ik met iemand zoen.
En ik zoen sowieso niet iemand die ik net 5 minuten ken en voor 1x snel ofzo.
Oud 26-12-2003, 19:26
Methuus
Methuus is offline
1, nog niet zo lang geleden.
Oud 26-12-2003, 19:40
jet
jet is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-12-2003 @ 20:16:
wat een bullshit
wij hebben het helemaal niet over "tot over je oren verliefd zijn" op iemand. dat zijn niet de gevoelens waar ik het over heb

mijn punt is dat er mensen zijn die de hele avond met iemand staan te flirten, de hele avond met ze zoenen, en dan niets meer van zich laten horen. al vond jij dat het 'normaal' was, had die andere misschien wel échte gevoelens voor je en gehoopt dat dat gezoen meer betekende dan gewoon nóg iemand op de lijst. ik zou het persoonlijk zwaar lullig vinden als een jongen mij zoende en er verder niks meer achter zocht, en dat ik niks voor diegene betekende behalve een extra naam op zijn "met-hoeveel-heb-jij-gezoend" lijstje
ik doe het nooit voor het 'lijstje' maar meer omdat ik op dat moment zin heb om te zoenen met die best wel aantrekkelijke/aardige jongen. en daar is echt niks mis mee... en als je meer met diegene wil ken je die persoon (hoop ik) al langer dan die avond en kan je het er gewoon van te voren met diegene over praten.. lijkt me sowieso niks, als de eerste zoen met je vriend midden in de kroeg is
Oud 26-12-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-12-2003 @ 20:16:

Dan is die jongen inderdaad lullig, maar we gaan ervanuit dat als hij weet/het gevoel heeft dat jij hem wel ziet zitten, dat hij het dan ook niet doet. Natuurlijk zijn er enkele principes waar je je 'in het circuit' aan behoort te behouden.

Maar het gaat hier in de eerste plaats om mensen die je niet of nauwelijks kent, en waarmee je zoent. Die mensen kunnen niet oprecht menen jou leuk te vinden, behalve wat ze vinden van je uiterlijk.
Oud 26-12-2003, 20:23
psychobunny
psychobunny is offline
20 jongens en 3 meisjes denk 'k?

Ben hetero en heb vaste vriend...
Oud 26-12-2003, 20:44
computer
computer is offline
27
Oud 26-12-2003, 22:02
Jayzey
Jayzey is offline
ik gok wel meerdan 60, als ik de jongens uit de disco hier in de buurt niet mee tel dan he
Oud 26-12-2003, 22:28
Verwijderd
Een beschamend aantal.... 0
Oud 26-12-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-12-2003 @ 23:28:
Een beschamend aantal.... 0
Waarom beschamend? Eerder .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten