Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 20:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, dat wil hij geloof ik niet ![]() Leuke aflevering donderdag btw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik heb sinds kort pas deze ER-craze... dus had ik de volgende vraag: in welk seizoen leven we nu eigenlijk?
[edit] Dit was mijn duizendste post... ik had gehoopt dat het iets met inhoud zou zijn... maar helaas, hier moet ik het mee doen Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 13:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hee echt super dat ER er weer is. Vind donderdag veel fijner, vrijdag moet ik altijd weg. Ik vind nahan ook een beetje te soft voor het vak, maar hij wordt vanzelf wel harder.
vind dat het niet zo goed gaat met corday, en wat romano nou met haar wil!?!? Abby heeft het wel zwaar zeg met die broer van haar, maar vorige week was het wel romantisch toen carter zei dat ze op hem kon rekenen snif snif.... Ik vind het nog steeds zo erg dat dr. Greene dood is!!! En ik heb die aflevering zelfs gemist, maar ik trof mijn moeder huilend aan, dus ik kan me wel bedenken dat het heel erg was... |
![]() |
|
Ik denk niet dat Romano het nog lang gaat trekken met Kerry als baas. Eigenlijk is het maar zielig voor hem.
Ah nog even voor diegene die willen weten hoet het afloopt met kerry en haar baby (op een ,geloof ik, spaanse site zijn alle Kerry moment van seizoen zeven, acht, negen en tien te bewonderen. ![]()
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |