Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
jij word in the antagonists toch de zangah?
![]() + dat het niet de eerste zou zijn. zwengel msn maar aan, dan stuur ik je wel 'n mp3tje.
||
Citaat:
weet je nog....die ene metallica cd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Toen Cliffie Burton nog bij Metallica zat hoorde je nog af en toe iets, maar met Jason Newstedt was er echt geen bas te ontdekken. Nu met die Roberto Trujillo hoor je wel bas, maar nu klinkt de rest poep dus het schiet niet op met Metallica. Met zo'n naam trouwes... kom op eej.
|
Gitaar (5 jaar accoustisch gedaan nu 2 jaar electrisch in Reel-A-Listic)
|
Drums, Gitaar, Didgeridoo (stofzuigerslang of ouwe flessen, maakt niet uit als je er maar muziek mee kunt maken) maar voornamelijk BAS! Dat is het mooiste instrument dat er is (vind ik)
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hi peepz!
k speel saxofoon al een jaartje of 6!niej veel mense hier he?! ik wou eerst gaan drummen maar mog niej vanwege het lawaai pfffff ik haat zeurende buren!maargoewd sax is heel coowl hoor en hep een keer met Candy Dulfer gespeeld!eg zooo leukl!was op een fanclubdag en had me sax mee dus hebben we samen in dat cafe gespeeld!oja ennuh speel in een bent!that's it! jah en ook ik ben uiteraard begonnen op een blokfluit (gnif) 3 jaar lang, toen werd ik het zat!naja mssl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zit je te spelen en ineens roept hij vlak na de (voor de verandering gelukte) solo uit. "En nu weet ik wat ik al die tijd fout heb gedaan." -*hele band kijkt hem schaapachtig aan* "Ik zat voor mijn solo steeds naar de drums te luisteren en was daarom steeds te laat. Maar ik moet naar jou luisteren" *wijst naar mij* Dus zeg niet dat bassist niet belangerijk is. Drummer en bassist zijn samen vaak degenen die de zang en gitaren (en eigenlijk alle anderen) moeten laten horen wanneer je mogen spelen ![]() Ze vullen elkaar aan om het maar zo uit te drukken ![]() Plus natuurlijk dat afschuwelijk geile heerlijke lage geluid als je de E-snaar staat te mishandelen ![]()
|
![]() |
wat ik echt bespeel:
piano, en echt spelen houd voor mij dan in dat ik elke de dag een uurtje speel en dat al tien jaar lang. (soms speel je ook zo een hele dag) ik heb alleen geen ritmish talent ik kan andere instrumeneten ook wel een beetje pingelen. gitaar, en mondharmonica of trekharmonica of zo, of een beetje drum. Maar daar heb ik mij nooit echt in verdiept
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Jouw creaties onder de aandacht van een breed publiek brengen? Dit is je kans! DeDivineSaga | 1 | 20-07-2013 08:07 | |
Psychologie |
te veel gedachtes. maritbb | 14 | 08-06-2012 12:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 |