Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 20:31
heavinly
heavinly is offline
Jaaaaa! goed nieuws:

Dawson's Creek will return for a sixth season on The WB October 2nd!
(www.dawsonscreek.com)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 10:22
CABAL
CABAL is offline
euh... dus duurt ut ongeveer nog een half jaar tot een jaar voordat je die in Nederland te zien krijg...

Nederlandse zenders / Net 5 mag pas later de afleveringen uitzenden als in Amerika, ivm rechten... althans zo iets heb ik gelezen...

en anders kopen ze die nieuwe afleveringen niet eerder... Bij elke serie loopt NL lekker een seizoen achter op de VS...
Oud 12-09-2002, 19:12
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
CABAL schreef:
euh... dus duurt ut ongeveer nog een half jaar tot een jaar voordat je die in Nederland te zien krijg...

Nederlandse zenders / Net 5 mag pas later de afleveringen uitzenden als in Amerika, ivm rechten... althans zo iets heb ik gelezen...

en anders kopen ze die nieuwe afleveringen niet eerder... Bij elke serie loopt NL lekker een seizoen achter op de VS...
we liepen bij deze laatste afleveringen toch echt maar 8 afleveringen op Amerika achter hoor. ik weet wel dat ze ze niet meteen mogen uitzenden, maar we lopen geen jaar achter.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 09:57
CABAL
CABAL is offline

in VS zijn ze toch al vrolijk bezig met seizoen 7?? ergens gelezen op een website... kan ut fout hebben...

maar goed, jaar moest seizoen zijn... NL loopt merendeel een seizoen(en) achter op VS... logisch, want als ze daar eindelijk een nieuw seizoen af hebben, gaan ze die niet meteen wereldwijd afgeven aan tv stations, eerst ut eigen landje, dan de rest...
Oud 13-09-2002, 21:02
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
CABAL schreef:

in VS zijn ze toch al vrolijk bezig met seizoen 7?? ergens gelezen op een website... kan ut fout hebben...

maar goed, jaar moest seizoen zijn... NL loopt merendeel een seizoen(en) achter op VS... logisch, want als ze daar eindelijk een nieuw seizoen af hebben, gaan ze die niet meteen wereldwijd afgeven aan tv stations, eerst ut eigen landje, dan de rest...
Ja, dat laatste is zeker waar, maar aangezien dat wat ik daarboven zei (Dawson's Creek will return for a sixth season on The WB October 2nd!) lijkt mij dat ze ook daar net aan het zesde seizoen beginnen zoals wij ook gaan doen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:29
CABAL
CABAL is offline
yip. maar niet de 2e van october... en wie weet begint Net 5 wel met ut herhalen van Dawson's Creek... zou ik opzich niet tegen zijn... kan ik nú tenminste wel vanaf ut begin alle afleveringen opnemen op videobanden... aangezien die dingen niet te koop zijn in de winkel, en helaas ook niet via Net 5...
Oud 13-09-2002, 22:20
Bram
Bram is offline
Bij ons in Belgie moet seizoen 5 zelfs nog beginnen ...
En dat terwijl seizoen 1 zeker al in 1996 of 97 begonnen is ofzo ...
Maar ze blijven maar herhalingen tonen om zot te worden !! Ik hoop dat ze spoedig seizoen 5 beginnen.
Oud 13-09-2002, 22:23
CABAL
CABAL is offline
hoop ut ook voor je... seizoen 5 is een mooi seizoen (maar ja, vind ze allemaal wel )
Oud 15-09-2002, 13:42
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik hoop idd wel dat er herhalingen komen, want ik heb zoveel gemist de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:04
CABAL
CABAL is offline
als ze herhalen wellicht weer van seizoen 1, zijn we weer een tijd bezig om weer bij seizoen 6 te komen (uitgaande 1 aflevering per week)...

*zucht* waar was de tijd dat je elke werkdag een aflevering had... (herhaling, oke, das waar, maar goed, 't blijft Dawsons Creek... )
Oud 15-09-2002, 16:31
Bram
Bram is offline
Ja in Belgie zullen ze dan waarschijnlijk ook weer vanaf seizoen 1 beginnen, leuk dan kan ik dat seizoen voor de 5e keer zien of zo ipv gewoon reeks 4 dan te herhalen, en dan direct 5e seizoen beginnen.
Oud 16-09-2002, 10:02
CABAL
CABAL is offline
ach ja... tv zenders zijn meestal een stuk minder logischer als de gewone kijkers..

maar weet eigenlijk iemand wat Net 5 gaat met Dawson's Creek??/ Herhalingen of helemaal nix??
Oud 18-11-2002, 18:40
heavinly
heavinly is offline
Zo.. deze mag wel weer eens up.
Ja CABAL, zoals je hebt gemerkt is er nu helemaal geen DC meer, niet eens herhalingen.. het zou in januari weer komen toch? Nou van mij mag het wel weer op tv komen.. lang genoeg gewacht dacht ik zo

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:32
FireCracker
FireCracker is offline
ik hoop ook dat ze een beetje opschieten met de nieuwe afleveringen van wat ik tot nu toen heb gehoord kan ik niet wachten
Oud 28-11-2002, 19:21
heavinly
heavinly is offline
Ik heb gehoord dat 10 of 20 januari de nieuwe afleveringen weer beginnen! (zal nog ff nakijken ) dus dat is niet meer zo lang gelukkig, ik begin het nu toch echt wel te missen

Het is wel het laatste seizoen zei James op MTV net, jammer hoor maar goed, na 6 jaar is dat misschien wel begrijpelijk voor de acteurs.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:41
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Het is wel het laatste seizoen zei James op MTV net, jammer hoor maar goed, na 6 jaar is dat misschien wel begrijpelijk voor de acteurs.
hoezo begrijpelijk?? As the World Turns loopt al meer dan 40 jaar, en the Bold and the Beautiful ook al ik weet niet hoe lang. En oke, iets meer in de richting van Dawsons Creek, Buffy loopt toch ook al 7 of 8 seizoenen?

Als het goed gaat, moeten ze gewoon doorgaan.
Oud 29-11-2002, 21:34
Bram
Bram is offline
Ook al eens gedacht wat de acteurs zelf willen? Jij kan toch geen commentaar geven op hun beslissing. En ja soaps als Neighbours en Bold & Beatiful draaien al heel lang, maar dat is dan ook alles behalve met dezelfde acteurs als in het begin ! In Neighbours zit zelfs niemand meer van de oorspronkelijke cast van 15 jaar geleden.
Oud 30-11-2002, 15:31
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
PrimRose schreef:
hoezo begrijpelijk?? As the World Turns loopt al meer dan 40 jaar, en the Bold and the Beautiful ook al ik weet niet hoe lang. En oke, iets meer in de richting van Dawsons Creek, Buffy loopt toch ook al 7 of 8 seizoenen?

Als het goed gaat, moeten ze gewoon doorgaan.
dat vind ik bij ATWT heel anders eigenljk, daar wisselende de personages denk ik ook, terwijl dat hier niet is.. het gaat echt om Dawson, Joey, Pacey en Jen en als die weg zijn is er nix van de serie over. Die acteurs van DC zijn allemaal in de 20 en die willen denk ik ook graag meer films maken enzo. Ik vind het ook superjammer als het stopt maar ja.. weinig aan te doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:32
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ook al eens gedacht wat de acteurs zelf willen? Jij kan toch geen commentaar geven op hun beslissing. En ja soaps als Neighbours en Bold & Beatiful draaien al heel lang, maar dat is dan ook alles behalve met dezelfde acteurs als in het begin ! In Neighbours zit zelfs niemand meer van de oorspronkelijke cast van 15 jaar geleden.
ok oops.. dat bedoelde ik dus ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten