Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nah.. zij zien t gewoon als kunst.. de meeste tattoeerders die ik ken hebben ook tattoo's op hun face. Als je bepaalde dingen niet op bepaalde plekken wil tattoeren, moet je in mijn ogen geen tattoeerder worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij doen de verantwoorde tattooeerders (mwoeha aparte spelling
![]() ![]() o en persoon ergens op de andere pagina, woehoe nu ben ik een lelijk mokkel ![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb zelf trouwens een klein sterretje op de binnenkant van mn pols.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ga binnenkort ook een tattoo nemen.
Maar wat hier staat vind ik wel onzin hoor. Er word hier gezegd dat het stom is als je je tattoo op een plek neerzet waar niemand anders hem ziet.. Hallo, je zet je tattoo toch voor je zelf en niet voor anderen. Ik ga een katten tattoo nemen hij is heel simpel maar toch mooi. Ik ben gewoon helemaal gek op katten en het symbolisseert mijn overleden kat. Ik vind tribals alleen wel dom omdat te zetten ( MIJN MENING) omdat het niet echt een betekenis heeft toch? Ja wel tribals waar je iets in kunt zien bijv een wolf ik zeg maar wat.. maargoed.. ik neem mijn tattoo boven mijn enkel/onderbeen Kan ik later als oma er gewoon een sok over heen doen.. En ik denk, ik leef maar 1 keer met dit lichaam en dan gaat het toch verrotten in de grond, boeie wat ik er mee doe toch! ![]() Ik ben trouwens wel benieuwd naar foto's van de mensen hier met tattoo's! |
![]() |
||
Citaat:
Met henny huisman of andre van duin, 1 van die 2... Toen was er een gast die een tattoo van John de Wolf's hoofd , levensgroot op zn rug liet tattoeren , tijdens de show... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pfff broodje aap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() I noticed you've got the same hair-do |
![]() |
|
![]() |
Ik wil er vet graag een maar mag niet
![]() 9, maar omdat hij er spijt van heeft denkt ie gelijk dat ik mn armen ook zo verneuk met grote tattoos....terwijl ik er eentje wil die heel klein is en op een plek die je bijna nooit ziet ![]() iemand tips om hem over te halen ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heb een eenhoorn over mijn rechter bovenarm met daaronder de tekst "never forget" speciaal voor iemand die mij dierbaar was en die ik nooit zal vergeten.
Achteraf vind ik mijn bovenarm niet zo'n geschikte plek. Ik zat toen in het leger dus kon het wel maar werk nu als manager bij een reclamebureau dus met een overhemd met korte mouwen lopen kan niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Made in Holland" Zou ook een geinige zijn of iets in die trant. Barcodes zijn ook wel ![]() Alleen als ik van die meiden zie met een hele kleine tatoo (dolfijntje of zoiets cliche) op hun enkel, dan vraag ik mij toch vaak af of het nou inderdaad een tatoo is of een vieze zwarte moedervlek ![]() Ik zou zelf niet aan tatoo's doen. Te permanent en ik vraag mij af of dat niet allemaal gaat afzakken als je oud wordt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof niet in dingen die je je hele leven leuk blijft vinden. Nouja, dat wil zeggen, ik dát geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je van dat soort dingen een tattoo moet laten zetten. Als je bijvoorbeeld nu die-hard vega of punk of whatever bent, is het te hopen dat je dat op je 40e niet nog steeds bent, want dan heb je wel desperately een leven nodig. ![]() |
![]() |
|
|