![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben supergoed in kamasutra en heb een lul van 20cm+ Ik hou ook van sex en neuken is mijn leven... trouwen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Ik weiger me te verlagen tot het niveau van penis-meten, een goed handje vol ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb echt niet genoeg daaraan, als ik eenmaal ben gekomen is dat zo heerlijk dat ik meer wil. Maar ja, mijn vriend is dan ook wél goed in bed.
|
sorry hoor?
maar waar slaat dat op? sommige meiden kunnen idd ook een ander orgasme krijgen dan een clitoraal orgasme. maar sommige meiden kunnen alleen maar een clitoraal orgasme krijgen. waarvan ik er 1 van ken. en dan zeg jij dus min of meer, dat ik daarom niet goed ben in bed. waar baseer je dat op? ik heb het gelukkig nog niet met jou gedaan, dus je zult er bar weinig van af weten |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het eigenlijk al best knap dat-ie doorheeft dat je over het algemeen meer aan clitorale stimulatie hebt dan aan vaginale; ik lees hier vaak genoeg dat meisjes zeggen 'van alleen een penis in mijn vagina kom ik niet klaar DUS ik kom nooit klaar bij de seks', wat dan weer klinkt alsof hun vriend (en zijzelf ook niet) niet doorheeft dat er zoiets is als een clitoris.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt wel alsof seks voor jou het enige is in een relatie... Het gaat er niet om hoe groot een penis is.. Met een kleine penis kun je netzo goed heerlijk komen... Wordt wakker! Weet niet of je het door hebt, maar op die manier waarop je hier bezig bent, maak je de jongens met een kleine penis alleen maar onzeker. Vooral diegenen die nog maagd zijn... Je praat alsof het allemaal feiten zijn wat je zegt, maar het is alleen maar je eigen mening... En dan nog ff over die quote die ik hierboven heb staan.. Rare vriendinnetjes..?? Het is hier al vaker gezegd en ik ben er volkomen mee eens.. sommige meiden komen gewoon niet klaar door een penis in hun vagina.. Die clit hebben wij niet voor niets gekregen hoor! Daar kun je een geweldig orgasme mee krijgen hoor! BE REAL!
|
![]() |
Mensen, ik zeg ook niet dat ik kan komen door penetratie, want dat ís geeneens zo.
En Wings of Love: ik word op dit forum door zoveel dingen onzeker, kom op zeg! 'De jongetjes hier worden onzeker omdat 1 persoon vindt dat kleine piemels niet deugen'. WIE moet er hier nou realistisch denken? ![]() En ik praat niet alsof het feiten zijn, ik heb het OVERDUIDELIJK over wat IK vind. Snap je het nu? Oh, en zoek eens op wat 'achterbaks' betekent, want je bent zo te lezen nog niet echt bekend met dat woord.
Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 18:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is waarschijnlijk dat jij nog NOOIT goede seks hebt gehad, maar dat je huidige vriendje gewoon het minst slecht is. En omdat jij natuurlijk ongekend goed bent op seksueel gebied, is de rest van de wereld (die misschien WEL snappen waar seks om gaat) slecht in bed. Tenzij ze hersenloze dingen zijn die net als de meest primitieve beesten leven, onder het motto: Zodra ik vruchtbaar ben moet ik platgeneukt worden. Of ook maar iets in die richting. Ik snap niet wat je hier nou stoer loopt te doen over jouw vriendje de seksgod. Is hij ook echt goed? Of is hij gewoon net een mm groter geschapen dan je ex-en (of vorige bedpartners whatever)? Of ben jij gewoon nooit verwend geweest, en heb je altijd maar in je hoofd gehad dat je niet klaar kan komen door iemand met een kleine lul. En uiteraard, JIJ bent zo geweldig, dat jij IEDEREEN uit dit topic kan uitpikken die kleiner zijn geschapen. En omdat ze dat zijn (in jouw ogen) zijn het meteen kansloze maagden die niet weten dat elke lul anders voelt. Ik hoop dat je in je illusionaire wereldje kan blijven functioneren, want in de realiteit zul je nooit lekkere seks kennen als je iemand met een kleinere lul (ook al is hij verder nog zo geweldig) afkeurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kom ik ook nog eens aan m'n dagelijks verzetjes. Wat een grap joh ^_^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een paar vriendjes gehad met een kleine piemel, en daardoor weet ik dus UIT ERVARING dat het me geen plezier biedt. En mijn vriend is ook absoluut zeer goed in orale seks en andere seksuele handelingen, want als hij echt alleen een grote lul had zou ik dat zeker niet 'goed in bed' willen noemen. Waarom mag ik toch niet van mening zijn dat ik een grote piemel het lekkerst vind? Mag ik mijn mening niet geven? Alle mannen die alleen maar op 'grote tieten' vallen, mogen dat toch ook rustig openbaar maken? Nou dan! En maak je niet te druk, slecht voor de bloeddruk. ![]()
|
het begint hier steeds minder over piemels te gaan maar steeds meer over wie er het hardst genomen wil worden en wie de meeste sexuele relaties heeft gehad?
|
Of de sex met iemand geweldig is hangt af van heel veel factoren, die allemaal even belangrijk zijn.
Houden jullie van elkaar? Hele belangrijke, dan voel je je sowieso al fijn, en al die vlinders fladderen rond, en je zit in een roze geluksroes. Willen jullie in bed ongeveer hetzelfde? Ook heel belangrijk, want als de een kickt op wild en vlug en de ander uren zachtjes wil vrijen, dan heb je een probleem. Kunnen jullie elkaar in bed aanvoelen? Yup, ook al belangrijk. Het is zo lastig als je iemand steeds weer moet uitleggen wat je wilt en niet wilt, het is wel zo handig dat hij of zij dat snel doorheeft. Zijn jullie overal voor in? Jaja. Valse schaamte en dingen raar vinden en niet durven, dat is geen goed ingredient. Hebben jullie initiatief? Wat wil je dan, een dooie diender die op zijn rug gaat liggen wachten tot de ander het werk doet? Je moet je voor elkaar willen uitsloven, je best doen. Zijn jullie creatief? Altijd maar hetzelfde wordt zo'n sleur. En een beetje uitgebreid vrijen en nieuwe dingen zelf verzinnen is wel zo lekker En helaas voor sommigen: ook size matters. JA! OOK! Het is niet het belangrijkste, maar telt toch zeker mee. Ieder model en formaat piemel voelt anders van binnen. Ik denk dat ook ieder model en formaat vagina voor een jongen anders voelt. Welke jongen gaat niet uit zijn dak van een lekker strak nauw meisje? Is toch precies hetzelfde? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar opmerkingen als: "Rare vriendinnetjes heb jij dan" vallen daar buiten volgens mij |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn PM inbox is trouwens nog niet vol, dus een uiteenzetting met een reden dat dit topic nog wat kan worden is welkom. Ja, ik ben erg lullig bezig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
Ideale penis/vagina boosterr | 14 | 14-05-2005 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |