Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ze zitten nu in de studio check http://www.facetomorrow.net voor een verslag en webcam nieuwe nummers die ik even hoorde in hun oefenruimte zijn super in ieder geval!
|
Als deze er nog niet stonden: Mindshelter, nieuw Veelbelovend nederlands bandje, Friso zei ook dat ze getalenteerd waren..... zal ook niet duur zijn om ze te boeken aangezien ze net pas beginnen...
Misschien zouden ze het wel gratis doen als Promo , wie weet???
||
Citaat:
![]() Ik ben wel betrokken bij het selecteren van de bands, maar de uiteindelijke beslissing maak ik niet. Dus als je Harbour erdoor wilt drukken moet je die naam maar ff op het goudvishal forum droppen. De programmeur kijkt daar ook rond. Ik zie via de mailwisseling wel of hij wat ziet in die band. Ik ga namelijk over het geld, dus hij moet aan mij verantwoorden hoeveel geld hij uit gaat geven aan welke bands. |
![]() |
||
Citaat:
Madball is helaas een strategische band. Die band doet 4 europese shows en als wij die niet zouden programmeren zouden zij die dag ergens anders in Nld spelen en dus zouden wij veel bezoekers mis gaan lopen. Daarnaast zijn er veeeeel bands die best een keer samen met Madball op het podium willen staan. Bands als Shai Hulud, BoySetsFire, the Haunted, Bolt Thrower, Nasum stonden o.a. ook op ons lijstje. Is allemaal niet doorgegaan. We moeten het nu eenmaal doen met de bands die rond die tijd hier zijn. Een band speciaal over laten komen uit de VS of bv Zweden is vrij prijzig. En de bandgages van bepaalde bands wil je soms echt niet weten. Die hebben NIX!!!!!!! met hardcore te maken. Ik dacht dat hardcore bands principes hadden, maar bepaalde bands hebben die al lang laten varen om maar zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld te verdienen. ![]() We kregen deze week wel een aanbieding van een andere mega band. Welke kan ik niet zeggen, maar volgens mij heb jij daar tshirts van. Ze zijn alleen megaduur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
voor mainstrike reunie loopt heel nederland, duitsland en belgie uit. en dan is die hele fucking zaal te klein omdat die gesloopt gaat worden.
de laatste europese hardcore band met singalongs en pile-ons van een paar honderd man. en 100en dives per set. als dit waar is kan ik sterven ![]()
||
Citaat:
http://www.crucialresponse.com/msgbo...hp?topicid=639 ![]()
||
Citaat:
Prijs zal 20 euro worden zover ik weet, aangezien dit mooi correspondeert met het 20 jarige bestaan. Mainstrike gaat niet door. Een van de originele leden zit dan in Italië. Binnekort komen er als het goed is advertenties in wat grotere bladen e.d. We hebben nog steeds iets van 4 bands nodig. Dus mocht je tips hebben? We hebben budget voor nog in ieder geval 1 GROTE band en 3 kleinere. Bands bevestigd tot nu toe: Madball Stretch Arm Strong E-Town Concrete Burst The Promise Champion Face Tomorrow Razor Crusade Malkovich Jr Ewing Heaven Shall Burn + nog 4 andere bands. Hopelijk een tweede headliner o.i.d. |
![]() |
||
Citaat:
We hebben nog steeds geen leuke metal headliner kunnen vinden. The Haunted reageert niet, Bolt Thrower is in de studio, Nasum reageert nooit, In Flames zou in Hardenberg spelen, etc. Als je tips hebt voor metal headliner GRAAG!!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|