Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb medelijden met jouw ( toekomstige ) vriend weet je dat. Verder zeg ik gewoon dat ik hem ken. Niet persoonlijk, maar gewoon van forums enzo. Get help, Biatch. Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 22:17. |
![]() |
||
Citaat:
En artwork van anderen posten in je fotoboek is idd wel erg lame... Sorry dat ik je een vent noemde. Ik let niet altijd of er een m of een v staat. Niet dat dit wat boeit verder, maar ja... kennelijk zat je er nog mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat plaatje in mijn fotoboek heb ik er random ingezet om iets anders te vervangen, het heeft echt totaal geen functie, bovendien doe ik helemaal niet of het mijn werk is. dus maak je niet druk.
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 06:27. |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, als je nog wat te zeiken hebt, of denkt dat je nog meer funky analyses over me kan droppen (je kent me kennelijk heel goed), dan doe je dat maar via pm, ondertussen is dit topic helemaal verneukt ![]() en Soron; ik loop niet op iedereen te zeiken, jou neem ik sowieso niet serieus, en David loopt al dagen vervelend te doen.
|
omdat je arrogantie totaal misplaatst is en omdat je mensen afzeikt om jezelf deze houding te verschaffen, en misschien begrijp je dat niet maar dat kan verkeerd vallen, misschien ook een mooie tip voor de rest van je leven
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
vet hard uitgeluld. Dapo doet niks verkeerd, en soron ook niet. Je denkt dat ze zich goed voelen enz, met jou vergeleken zijn ze dat ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 17:34. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |