Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sommige mensen vinden het alleen maar erg omdat ze in GTST gespeeld heeft en staan verder nooit bij zoiets stil en leven zich normaal gesproken nauwelijks in iemand in, dat irriteert mij mateloos. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen...
Ik vind het trouwens natuurlijk ook erg sneu voor haar, haar familie en haar kennissen, ook al heb ik een hekel aan GTST. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zulke dingen gebeuren elke dag! Besteed er dan ook elke dag aandacht aan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn zoveel mensen die jong overlijden.. Het is zo niet eerlijk.. Sommige mensen kiezen ervoor, maar er zijn er meer net zoals Guusje Nederhorst, die jong dood gaan.. Zij is dan toevallig beroemd, maar zo staan er wel meer mensen bij stil, dat dit vaker gebeurt. Kinderen die hun ouders niet kennen, of een van hun ouders om dat die is overleden.. Het is heel kut , en als jij dan nog eens zo'n sarcastische kutopmerking maakt van "goed tegen de overbevolking".. Tot het je zelf overkomt, of in je omgeving.. Denk dat je dan wel anders dr over denkt.. Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het hartstikke erg, ze was zo spontaan en nog hartstikke jong! Nu blijven Dinand en Dean alleen over. Het geluk was nog zo pril en dan komt er abrupt een einde aan! Verschrikkelijk!
waarom doen sommige mensen hier er zo kl*te over zeg! Ik weet ook wel dat er nog meer mensen sterven maar je hoeft er toch geen grapjes over te maken?! ![]() Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:57. |
![]() |
|
Wist ook niet dat ze kanker had. R.I.P.! * tekent het condoléanceregister * ...
Over leven en dood gesproken, ik dacht dat Poki ook dood was, omdat ze niet meer op DK te vinden was. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en je snapt het nog steeds niet hč? Juist door zo'n bericht denken mensen aan al die gruwelijke dingen die jij opnoemt. Je staat d'r niet dagelijks bij stil dat er altijd mensen doodgaan, maar wanneer je zoiets hoort, sta je daar wél eventjes bij stil. Dan denk je aan het geluk dat je hebt dat de mensen om jou heen nog wel leven en aan het feit dat je van iedere dag een feest moet maken, want je ziet maar hoe snel het over kan zijn. Nogmaals: het gaat dus niet persé om Guusje Nederhorst. Zij is slechts een voorbeeld van hoe jong en hoe triest mensen kunnen sterven en het doet je even nadenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 22:27. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
mijn moeder (werkt ook in ziekenhuis) zei gisteravond dat het ook mogeljik is dat ze al wisten dat ze borstkanker had tijdens de zwangerschap, maar dat ze er voor gekozen kan hebben om het kind te laten komen zeg maar...
ik vind het erg sneu... okeej er gaan elke seconde mensen dood, en niet iedereen vind het erg, maar het is toch te gek voor woorden dat we daar nou over gaan zeuren. ik vind dat mensen die in dit topic willen posten het moeten doen, en de mensen die er niks bij voelen ofzo het dan maar niet moeten doen..
|
![]() |
Ik vind het ook heel erg, schrok er best wel van eigenlijk.
Ik snap niet dat sommige mensen er zo moeilijk over doen, dat het overdreven is om er zo bij stil te staan omdat ze bekend is. Het gaat mij niet om het feit dat ze bekend is, het gaat mij er om dat er weer iemand is overleden door deze ziekte. Als iemand hier uit de buurt overlijdt, en ik ken diegene niet persoonlijk, vind ik het net zo erg. |
![]() |
|
![]() |
Dit is al een hele tijd geleden, maar toen ik in Hart in Aktie zag dat men een slaapkamer beneden ging maken voor een vrouw met kanker had ik ook zoiets van: 'moet dat nou zo'. Er zijn zoveel mensen met kanker die ook de trap niet meer op kunnen en nog maar even hebben. Ik vind het wel erg, maar ik sta er niet meer bij stil als het een bekend persoon is, want je hoeft niet zover te zoeken of je kent wel iemand in je naaste omgeving die plotseling of aan een ziekte is overleden.
|
![]() |
Het is inderdaad zielig voor Dinand en het kindje maar ik lig er niet wakker van ofzo...Guusje is al over het toppunt van haar leven heen en ze heeft een goed leven gehad, toch?
Elke dag gaan er duizenden kindjes dood in Afrika, die helemaal geen leuk leven hebben, niet oud zijn geworden dus, en hard moesten werken voor een paar cent die wij niet eens van de straat zouden rapen.
||
Citaat:
Hoe kan ze dan over het toppunt van haar leven heen zijn?
||
![]() |
Citaat:
als je over het 'toppunt' van je leven bent is het niet erg als je dood gaat? (ik vraag me af of er überhaupt tijdens je leven al een toppunt aan te geven is) |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog niet op zo'n manier; dan op een vredige manier. En 34 is natuurlijk verre van bejaard en bovendien was zij dus niet over haar toppunt heen zoals ik al zei. Het begon allemaal pas net.
||
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd; het is altijd erg als iemand overlijdt, zeker op zo'n jonge leeftijd, maar om er nou meteen 34983483 topics over aan te maken...... gaat mij wat ver, en dat zelfs de Telegraag erop springt en het rondbezuint vind ik al helemaal overdreven. ~ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ken haar ook niet, wel van zien enzo en Dinand van Kane ken ik natuurlijk wel. Vind het echt wel triestig, krijg helemaal een krop in mijn keel als ik het lees, enzo jong nog met zo'n klein kind, zoiets zou toch niet mogen, natuurlijk sterven er nog meer mensen in de wereld, maar als zoiets gebeurd sta je er toch wel even bij stil. Ook vooral het laatste zinnetje vind ik heel erg mooi: Guus, Dean en ik, wij waren er klaar voor om samen oud te worden. Vandaag stierven wij jong.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Guusje Nederhorst (34) overleden Gatara | 134 | 05-02-2004 20:33 | |
Films, TV & Radio |
gtst [7] Freshh~ | 500 | 04-02-2004 22:01 | |
Psychologie |
Welke Herinnering(en), kwam(en) er vandaag naar boven? Dreamerfly | 34 | 30-01-2004 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Guusje Nederhorst (Roos uit GTST) Overleden.. DutchGirl | 1 | 29-01-2004 13:55 |