Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 18:55
jet
jet is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-01-2004 @ 19:54:
.....
emotieloze kip
Oud 29-01-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
The blast tore apart the bus, turning it into a twisted wreck. Shattered glass lay on the ground. One side of the bus had been blown out and the back half of the roof was blown off.

"It was like a pastoral scene - the sun was shining and it was serene outside - but the bus was a nightmare. Bodies were sitting in their chairs, burnt, motionless," said witness Drora Resnick.

"There were burnt children sitting together. People started rushing off the bus, but they were still there, not moving."

"It's indescribable," he said. "It's a real nightmare, you can smell the blood."

Dat gebeurde vanochtend om 7:55. Kraait geen haan naar.
Die aanslag is ook op het nieuws geweest. Dus dit argument gaat niet op. Tuurlijk is het afschuwelijk, maar het is ook afschuwelijk als een 34-jarige vrouw komt te overlijden aan borstkanker.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
The blast tore apart the bus, turning it into a twisted wreck. Shattered glass lay on the ground. One side of the bus had been blown out and the back half of the roof was blown off.

"It was like a pastoral scene - the sun was shining and it was serene outside - but the bus was a nightmare. Bodies were sitting in their chairs, burnt, motionless," said witness Drora Resnick.

"There were burnt children sitting together. People started rushing off the bus, but they were still there, not moving."

"It's indescribable," he said. "It's a real nightmare, you can smell the blood."

Jawel, kraaien genoeg hanen naar, zet maar eens een keer het journaal aan ofzo. Bovendien is de dood van een jonge vrouw aan borstkanker veel dichterbij dan de situatie in Israël. Vind je het vreemd dat mensen daarover triestig zijn?
Oud 29-01-2004, 19:03
Mindfields
Mindfields is offline
Vreselijk voor haar man en haar zoontje...
Oud 29-01-2004, 19:06
Verwijderd
Sommige mensen vinden het alleen maar erg omdat ze in GTST gespeeld heeft en staan verder nooit bij zoiets stil en leven zich normaal gesproken nauwelijks in iemand in, dat irriteert mij mateloos. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen...
Ik vind het trouwens natuurlijk ook erg sneu voor haar, haar familie en haar kennissen, ook al heb ik een hekel aan GTST.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
perseus schreef op 29-01-2004 @ 20:06:
Sommige mensen vinden het alleen maar erg omdat ze in GTST gespeeld heeft en staan verder nooit bij zoiets stil en leven zich normaal gesproken nauwelijks in iemand in, dat irriteert mij mateloos. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen...
Ik vind het trouwens natuurlijk ook erg sneu voor haar, haar familie en haar kennissen, ook al heb ik een hekel aan GTST.
Precies, dat is ook waar ik me aan erger.

Zulke dingen gebeuren elke dag!

Besteed er dan ook elke dag aandacht aan!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:55
GroOovy Chick'n
GroOovy Chick'n is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 29-01-2004 @ 15:29:
Ach, goed tegen de overbevolking
wat een kutopmerking

Er zijn zoveel mensen die jong overlijden.. Het is zo niet eerlijk.. Sommige mensen kiezen ervoor, maar er zijn er meer net zoals Guusje Nederhorst, die jong dood gaan.. Zij is dan toevallig beroemd, maar zo staan er wel meer mensen bij stil, dat dit vaker gebeurt. Kinderen die hun ouders niet kennen, of een van hun ouders om dat die is overleden..

Het is heel kut , en als jij dan nog eens zo'n sarcastische kutopmerking maakt van "goed tegen de overbevolking"..
Tot het je zelf overkomt, of in je omgeving.. Denk dat je dan wel anders dr over denkt..

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
MisZ-M- schreef op 29-01-2004 @ 20:55:
(...) Tot het je zelf overkomt, of in je omgeving.. Denk dat je dan wel anders dr over denkt..
Misschien weet hij wel heel goed hoe het is om een familielid dat in de bloei van haar leven is kwijt te raken en reageert hij zo omdat hij geďrriteerd is door een hoop reacties van jankers die het alleen maar jammer vinden omdat ze in GTST speelde, weet jij veel.

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
MisZ-M- schreef op 29-01-2004 @ 20:55:
wat een kutopmerking

Er zijn zoveel mensen die jong overlijden.. Het is zo niet eerlijk.. Sommige mensen kiezen ervoor, maar er zijn er meer net zoals Guusje Nederhorst, die jong dood gaan.. Zij is dan toevallig beroemd, maar zo staan er wel meer mensen bij stil, dat dit vaker gebeurt. Kinderen die hun ouders niet kennen, of een van hun ouders om dat die is overleden..

Het is heel kut , en als jij dan nog eens zo'n sarcastische kutopmerking maakt van "goed tegen de overbevolking"..
Tot het je zelf overkomt, of in je omgeving.. Denk dat je dan wel anders dr over denkt..
GO Misz-M
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:34
Miracle
Miracle is offline
ja, hoorde het op het journaal. vind het wel erg, zo jong...

ik wist ook helemaal niet dat ze ziek was
Oud 29-01-2004, 20:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
dreen schreef op 29-01-2004 @ 21:34:
ja, hoorde het op het journaal. vind het wel erg, zo jong...

ik wist ook helemaal niet dat ze ziek was
Ik wist niet eens wie ze was.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:43
Anne
Anne is offline
Ik was vroeger heel erg fan van haar.
Oud 29-01-2004, 20:44
Verwijderd
ik kende haar niet echt,maar op z'on jonge leeftijd overlijden wens je natuurlijk niemand toe,word er niet echt vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-01-2004 @ 21:38:

Echt triest inderdaad....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:54
Wawl
Wawl is offline
Ik hoorde dat ook. Wát erg.
Oud 29-01-2004, 20:54
Verwijderd
ik vind het hartstikke erg, ze was zo spontaan en nog hartstikke jong! Nu blijven Dinand en Dean alleen over. Het geluk was nog zo pril en dan komt er abrupt een einde aan! Verschrikkelijk!

waarom doen sommige mensen hier er zo kl*te over zeg! Ik weet ook wel dat er nog meer mensen sterven maar je hoeft er toch geen grapjes over te maken?!

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:04
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 29-01-2004 @ 17:46:
ik haat gtst
Dat dacht ik al, daarom zette ik er ook bij dat ze ook in Linda, Roos & Jessica zat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:06
-Daniël-
-Daniël- is offline
Dinand, Dean en familie: Sterkte!!

Oud 29-01-2004, 21:14
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-01-2004 @ 20:16:
Precies, dat is ook waar ik me aan erger.

Zulke dingen gebeuren elke dag!

Besteed er dan ook elke dag aandacht aan!
Dat is dan precies wat ik zei.....
Oud 29-01-2004, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wist ook niet dat ze kanker had. R.I.P.! * tekent het condoléanceregister * ...
Over leven en dood gesproken, ik dacht dat Poki ook dood was, omdat ze niet meer op DK te vinden was.
Oud 29-01-2004, 21:35
poki
poki is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-01-2004 @ 22:17:

Over leven en dood gesproken, ik dacht dat Poki ook dood was, omdat ze niet meer op DK te vinden was.
Gelukkig is het bij mij niet zo erg.. ik ben alleen van een verslaving af
Oud 29-01-2004, 22:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
poki schreef op 29-01-2004 @ 22:35:
Gelukkig is het bij mij niet zo erg.. ik ben alleen van een verslaving af
Beters
Oud 29-01-2004, 22:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-01-2004 @ 21:38:
als je dat nou zonder '' zei was het geen probleem geweest.

en je snapt het nog steeds niet hč? Juist door zo'n bericht denken mensen aan al die gruwelijke dingen die jij opnoemt. Je staat d'r niet dagelijks bij stil dat er altijd mensen doodgaan, maar wanneer je zoiets hoort, sta je daar wél eventjes bij stil. Dan denk je aan het geluk dat je hebt dat de mensen om jou heen nog wel leven en aan het feit dat je van iedere dag een feest moet maken, want je ziet maar hoe snel het over kan zijn.
Nogmaals: het gaat dus niet persé om Guusje Nederhorst. Zij is slechts een voorbeeld van hoe jong en hoe triest mensen kunnen sterven en het doet je even nadenken.
Oud 29-01-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:

Ik snap werkelijk niet waarom je geunbanned bent. Je blijft ook gewoon maar doorgaan. Kun je je gezanik nou niet eens houden waar het hoort, in een heel donker hoekje op je kamer ofzo?

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 22:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:

Daar is een politicologische verklaring voor:

Citaat:
Nieuwswaarden (Galtung and Ruge, 1965)

Het gaat om zaken als:
- Gaat het bericht veel mensen aan
- Is het onverwachts
- Actueel, heet van de naald
- Liefst negatief
- Dichtbij
- Topgericht
- Ondubbelzinnig

het aantal doden X de onverwachtheid
N = -----------------------------------------------------
de afstand
(N= Nieuwswaarde)

Waarbij geldt:
- hoe hoger het aantal doden
- hoe groter de onverwachtheid
- hoe kleiner de afstand
Des te groter de nieuwswaarde
In dit geval zullen vooral de factoren 'onverwachts', 'actueel' en met name 'dichtbij' en rol hebben gespeeld.
Oud 29-01-2004, 23:44
miro
miro is offline
Ik vind t vooral heel erg voor Dinand (zo heet ie toch?) Dit is zijn 2e vriendin die hij verliest aan kanker, en hij heeft ook nog net een zoontje met haar.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 13:04
Bloompje
Bloompje is offline
mijn moeder (werkt ook in ziekenhuis) zei gisteravond dat het ook mogeljik is dat ze al wisten dat ze borstkanker had tijdens de zwangerschap, maar dat ze er voor gekozen kan hebben om het kind te laten komen zeg maar...

ik vind het erg sneu...
okeej er gaan elke seconde mensen dood, en niet iedereen vind het erg, maar het is toch te gek voor woorden dat we daar nou over gaan zeuren. ik vind dat mensen die in dit topic willen posten het moeten doen, en de mensen die er niks bij voelen ofzo het dan maar niet moeten doen..
Oud 30-01-2004, 13:22
Kamilla
Kamilla is offline
Ik vind het ook heel erg, schrok er best wel van eigenlijk.

Ik snap niet dat sommige mensen er zo moeilijk over doen, dat het overdreven is om er zo bij stil te staan omdat ze bekend is. Het gaat mij niet om het feit dat ze bekend is, het gaat mij er om dat er weer iemand is overleden door deze ziekte. Als iemand hier uit de buurt overlijdt, en ik ken diegene niet persoonlijk, vind ik het net zo erg.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 13:28
Wawl
Wawl is offline
Oud 30-01-2004, 14:45
Suziewafel
Suziewafel is offline
Dit is al een hele tijd geleden, maar toen ik in Hart in Aktie zag dat men een slaapkamer beneden ging maken voor een vrouw met kanker had ik ook zoiets van: 'moet dat nou zo'. Er zijn zoveel mensen met kanker die ook de trap niet meer op kunnen en nog maar even hebben. Ik vind het wel erg, maar ik sta er niet meer bij stil als het een bekend persoon is, want je hoeft niet zover te zoeken of je kent wel iemand in je naaste omgeving die plotseling of aan een ziekte is overleden.
Oud 30-01-2004, 14:46
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Het is inderdaad zielig voor Dinand en het kindje maar ik lig er niet wakker van ofzo...Guusje is al over het toppunt van haar leven heen en ze heeft een goed leven gehad, toch?
Elke dag gaan er duizenden kindjes dood in Afrika, die helemaal geen leuk leven hebben, niet oud zijn geworden dus, en hard moesten werken voor een paar cent die wij niet eens van de straat zouden rapen.
Oud 30-01-2004, 14:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 30-01-2004 @ 15:46:
Het is inderdaad zielig voor Dinand en het kindje maar ik lig er niet wakker van ofzo...Guusje is al over het toppunt van haar leven heen en ze heeft een goed leven gehad, toch?
hoe kom je daar nou weer bij? Ze was 34, net een 7 maanden oud zoontje, pas getrouwd. Verder bezig met het schrijven van een boekje, met het maken van een cd... Alles was dus net voor haar begonnen!
Hoe kan ze dan over het toppunt van haar leven heen zijn?
Oud 30-01-2004, 15:15
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-01-2004 @ 15:59:
hoe kom je daar nou weer bij? Ze was 34, net een 7 maanden oud zoontje, pas getrouwd. Verder bezig met het schrijven van een boekje, met het maken van een cd... Alles was dus net voor haar begonnen!
Hoe kan ze dan over het toppunt van haar leven heen zijn?
idd, en dan nog..
als je over het 'toppunt' van je leven bent is het niet erg als je dood gaat?
(ik vraag me af of er überhaupt tijdens je leven al een toppunt aan te geven is)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 30-01-2004 @ 16:15:
idd, en dan nog..
als je over het 'toppunt' van je leven bent is het niet erg als je dood gaat?
(ik vraag me af of er überhaupt tijdens je leven al een toppunt aan te geven is)
nou ja, als je over het toppunt van je leven heen bent in de zin van oud en bejaard en alles gedaan wat je wilde, dan vind ik het wel een goed moment om te sterven. Veel bejaarden willen dat zelf ook.
Maar dan nog niet op zo'n manier; dan op een vredige manier.

En 34 is natuurlijk verre van bejaard en bovendien was zij dus niet over haar toppunt heen zoals ik al zei. Het begon allemaal pas net.
Oud 30-01-2004, 15:37
.Pure
.Pure is offline

en wat zijn er toch een stel sneue mensen hiero, kom op zeg! Beetje respect graag!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:57
Plo
Plo is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 29-01-2004 @ 15:35:
Op Films&TV staat het ook al. Eén topic op dit forum erover is meer dan genoeg. Ze is de koningin niet hoor!
Ja idd, er sterven per dag vele mensen aan kanker, en alleen omdat deze toevallig in de Dozenserie bij uitstek (GTST) speelde, en omdat ze toevallig de echtgenote was van een bekende zanger worden er overal condoleanceregisters geopend, topics aangemaakt en verteld hoe 'een verschrikkelijk' verlies het wel niet is.

Begrijp me niet verkeerd; het is altijd erg als iemand overlijdt, zeker op zo'n jonge leeftijd, maar om er nou meteen 34983483 topics over aan te maken...... gaat mij wat ver, en dat zelfs de Telegraag erop springt en het rondbezuint vind ik al helemaal overdreven.

~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:58
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Aarzpluim schreef op 30-01-2004 @ 16:57:
Ja idd, er sterven per dag vele mensen aan kanker, en alleen omdat deze toevallig in de Dozenserie bij uitstek (GTST) speelde, en omdat ze toevallig de echtgenote was van een bekende zanger worden er overal condoleanceregisters geopend, topics aangemaakt en verteld hoe 'een verschrikkelijk' verlies het wel niet is.

Begrijp me niet verkeerd; het is altijd erg als iemand overlijdt, zeker op zo'n jonge leeftijd, maar om er nou meteen 34983483 topics over aan te maken...... gaat mij wat ver, en dat zelfs de Telegraag erop springt en het rondbezuint vind ik al helemaal overdreven.

~
overdrijven is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:02
Plo
Plo is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 30-01-2004 @ 16:58:

/Dank je
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:21
AJMouse
AJMouse is offline
..wie?
Oud 30-01-2004, 18:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Aarzpluim schreef op 30-01-2004 @ 16:57:

~
god, de zoveelste al die dit zegt en die blijkbaar niet het topic heeft doorgelezen, zowel op F&TV als hier. D'r is al heel vaak uitgelegd waarom mensen het zo erg vinden en waarom d'r zoveel aandacht aan wordt besteed. En nee, dat is dus niet omdat ze in GTST heeft gespeeld en met zanger Kane is getrouwd. En ik ben benieuwd naar de 34983483 topics. Links aub
Oud 30-01-2004, 18:18
Plo
Plo is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 30-01-2004 @ 16:58:
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:48
Severus
Severus is offline
Wat erg. Ik las het vandaag in de krant en ik schrok er wel wat van. Ze was nog zo jong. En de kleine Dean zal zijn moeder nooit kennen...

Zo zielig.

Ripper
Oud 30-01-2004, 20:05
Verwijderd
wie is dat?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:16
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik ken haar ook niet, wel van zien enzo en Dinand van Kane ken ik natuurlijk wel. Vind het echt wel triestig, krijg helemaal een krop in mijn keel als ik het lees, enzo jong nog met zo'n klein kind, zoiets zou toch niet mogen, natuurlijk sterven er nog meer mensen in de wereld, maar als zoiets gebeurd sta je er toch wel even bij stil. Ook vooral het laatste zinnetje vind ik heel erg mooi: Guus, Dean en ik, wij waren er klaar voor om samen oud te worden. Vandaag stierven wij jong.
Oud 30-01-2004, 23:49
Luego
Luego is offline
wist niet eens dat zij en dinand wat hadden (houd de prive goed bij hoor )

maar zag t vandaag op tv, en dit is niet de eerste uit dinands directe opgeving die overlijdt....

en zielig voor die baby ja, geen moeder, en pa is artiest....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 09:21
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
respect voor de doden is ver te zoeken hiero.

trieste zaak. ihb, Fleet -> trieste zak.

+RIP+
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:39
Talon
Talon is offline
nou en?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:49
Verwijderd
ik kan er niets aan doen, maar het doet me nog steeds heel veel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:51
Talon
Talon is offline
Citaat:
Dukko schreef op 31-01-2004 @ 20:49:
ik kan er niets aan doen, maar het doet me nog steeds heel veel.
ken je haar dan?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 31-01-2004 @ 20:51:
ken je haar dan?
nee, dat niet..... maar het is wel pakkend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten