Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 06:47
Musefan
Musefan is offline
Citaat:
Yggdrasil schreef op 04-02-2004 @ 22:35:
Jehovah's ja! Vervelend irritant en vooral mensen die mij altijd op het verkeerde moment benaderen met die rotzooi van hen! Het is toch een grote nachtmerrie om zaterdagochtend gewekt te worden om half acht, na een avond blasfemisch bier drinken in het buurt cafe!

Wat trouwens ook wel weer een voordeel is! in je boxershort met bezopen hoofd, gehuld in een slayer tshirt! De deur open doen, en dan van te voren eens fatsoenlijk je scheur opendoen! omdat je nog steeds moet gapen.
Druk daarbij nog een lp van Venom in de Radio, en men is meteen genezen! en dit zwartekousen volk zal nooit meer langs komen.

En als ze dan toch zeggen "Dat je nog gered kan worden" zeg dan dat je alleen gered wil worden door 10 blote vrouwen, met ieders een meter pils in de handen, met op de achtergrond de tonen van de duivel zelf

Om half acht gewekt geworden? Sorry hoor, maar je bent gek! Het is altijd minstens 2 uur later. Was het niet je mammie die je wekte uit je kater? Kan ook een hel zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2004, 08:13
Maarten
Maarten is offline
Het is altijd minstens 2 uur later?

Sorry hoor maar het kan best zijn dat hij een keer pech heeft gehad
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 11:29
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Pete Bas schreef op 04-02-2004 @ 19:22:
Dit is niet helemaal waar. In het Hebreeuws, de taal waarin het Oude Testament is geschreven, bestaan geen klinkers. De naam van God is JHWH. Dit kan zowel als Jahweh of Jehowah gelezen worden, aangezien er geen klinkers in het Hebreeuws staan. De klinkers die men heeft toegevoegd (a-e) om de naam Jahweh te krijgen, zijn gewoon klinkers die men wel goed vond klinken. Jehowah is JHWH met daarin -dat klopt wel- de klinkers van het woord Adonai (Heer).
Je hebt gelijk dat het JHWH is je spreek het alleen uit als Jahweh en om discussies te voorkomen over wat JHWH betekend en wat voor een naam dat is heb ik het neergezet zoals je het uitspreekt.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 12:30
Nona
Nona is offline
Citaat:
telluriet schreef op 04-02-2004 @ 22:44:
Hinderlijke lui, ze moeten en zullen hun praatje houden, hoe onbeleefd je ook bent. Zelfs een keer gehad dat ze de deur terug probeerden open te duwen.. hmm
Hier dringen ze niet zo aan eigenlijk. Er kwamen er laatst twee die meteen vroegen: "We komen zeker ongelegen he?" Ik knikte, ze gaven me een foldertje en ze huppelden weg.

Die hadden zeker al vaker gehoord dat het niet uitkwam ofzo.
Oud 06-02-2004, 17:50
Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Citaat:
Musefan schreef op 05-02-2004 @ 07:47:
Om half acht gewekt geworden? Sorry hoor, maar je bent gek! Het is altijd minstens 2 uur later. Was het niet je mammie die je wekte uit je kater? Kan ook een hel zijn...
Ik weet zelf wel hoelaat die hufters aan de deur komen! En wil je aub mijn moeder er buiten laten! Je weet niet waarover je praat! houd in vredesnaam je kanis dicht!
Oud 07-02-2004, 13:16
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Isa schreef op 31-01-2004 @ 23:46:
heel fijn dat al die oorlogen daar het gevolg van zijn, je vergeet alleen heel fijn dat anze lieve heer die oorlog niet zo bedoeld heeft, maar dat mensen dat doen en b. naast al die oorlogen zijn er ook zat moeder theresa's die vanwege dat geloof van hun kinderen gaan helpen in arme landen of weet ik veel wat voor goede daden doen gedurende hun leven.
Als de heer die oorlog niet bedoeld heeft had hij dat maar ook niet moeten scheppen.

Ik geloof niet dat er een heer is die alles controleert.
Oud 09-02-2004, 23:11
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Als ik eenmaal op mezelf woon dan mogen ze wel even bij mij binnen komen, ik kan altijd wat botten en andere attributen gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten