![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
vind iedereen hier het hebben van een sexmaatje normaal?
![]() heeft sex geen betekenis meer voor jullie ofzo ? ![]() ik vind ut eerlijk gezegd een beetje achterlijk, om iemand te hebben voor als je ff zin heb.. mja, wie ben ik om daarover te oordele he ![]()
Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 22:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er zijn zoveel mensen die een relatie beginnen, eigenlijk voor de sex, en hun vriendin verder niet echt goed behandelen. L en R staat vol van topics van hele gekwetste meisjes, die wel heel verliefd zijn, maar voelen dat het hun vriend toch vooral om de sex gaat.
Ik vind dat erger dan eerlijk zijn, en van twee kanten zakelijk besluiten dat het om de sex gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk vraag ik me ergens af of ik er wel goed aan doe. Ik weet dat ik hem graag mag en dat lijkt me ook wel een voorwaarde, maar ik hoop ook dat ik zie wanneer dat te ver gaat, zodat ik er op tijd een einde aan kan maken als ik alleen seks niet meer voldoende vind. Nee, alleen seks ís het ook niet want we trekken wel samen op. Uitgaan, dvd's kijken, ik ga hem ms helpen schilderen... Maar ik heb geen idee of ik dat over bepaalde tijd nog zo zie. Ik weet van mezelf dat ik seks en liefde wel aan elkaar relateer. Maar goed, niet weten wat de toekomst brengen zal is ook wel lekker. Als je niet weet wat er gaat komen kun je er ook geen invloed op proberen uit te oefenen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
volgens bekijken sommige het te simpel.. het kan toch zijn dat je en rveind heb waar je je wel sexueel tot aangetrokken voelt, maar waar je geen relatie mee wil hebben. Dan is het soort van "sexmaatje"een goede oplossing, lijkt me. Het hoeft ook niet meerder keren te gebeuren of juist heel veel. Gewoon als je er allebei behoefte aan hebt.
xx suusjuh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind overigens dat als iemand een sexrelatie wil hebben hij/zij dit helemaal zelf kan, mag en moet beslissen, of ik een dergelijke relatie zou willen hebben weet ik niet, dat zal heel erg afhangen van de persoon die mij dit zou vragen, hoe mijn sexuele behoeften op dat moment zijn en een complex van andere factoren die ik op dat moment kunnen meespelen. |
![]() |
|
Hmm een seksmaatje. Ik moet denken aan het volgende scenario:
Spons pleegt bootycall: Heej chicky ik heb zin, kom je effe langs? Even later deurbel en daarna heftige seks. Spons: Ja ik ben nou wel weer bevredigd, dusseh je mag opkrassen. Spons dondert seksmaatje het huis uit omdat hij tv wilt kijken. Is allemaal wel heel kort door de bocht natuurlijk wat hierboven staat (daarnaast ben ik helemaal niet zo), maar ik bedoel als ik een seksmaatje wil, dan heb ik echt geen zin om de rest van de dag met die ander opgescheept te zitten. Ik heb ook nog andere verplichtingen. En ik vraag mij ook af, stel ik maak een seksuele blunder (komt nog altijd eens in de tijd voor), dan ligt die ander mij een beetje uit te lachen. Of bijvoorbeeld dat die ander rare geluiden maakt en ik die persoon dan een beetje moet gaan corrigeren op zakelijke manier. En wat als die ander je nou zat wordt? Want ik ga ervanuit dat de lat op seksueel gebied stukken hoger is. Kom je niet van tijd tot tijd met nieuwe dingen, dan zal die ander het al gauw ergens anders willen zoeken en moet jij ook weer gaan zoeken. Veels teveel onzekerheid dus. Nee, ik heb toch een emotionele band nodig bij zoiets geloof ik, tsja en dan vind ik een relatie toch praktischer. Maar goed dat is mijn mening. Ik kan me voorstellen dat er over het algemeen hier een totaal andere mening heerst als ik het zo lees. |
![]() |
||
Citaat:
Spons is Geil Slet is overbodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook altijd te laat ... ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoelang was/ben jij samen met de persoon die je ontmaagd heeft? frizzle | 403 | 15-01-2005 18:14 | |
Seksualiteit |
te rap klaarkomen brambeer | 39 | 13-04-2004 19:51 | |
Seksualiteit |
Internet en Seks Pallas | 26 | 03-04-2004 16:30 | |
Seksualiteit |
sexmaatje...the do and don'tz! littlegurl | 47 | 11-03-2004 18:30 | |
Seksualiteit |
Hoe snel scheuren condooms? DarkCat | 26 | 25-03-2002 17:35 |