Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 15:56
Nona
Nona is offline
Uitgeluld.

Oud 13-02-2004, 01:36
actionhank
actionhank is offline
Ik wil verder geen afbreuk doen aan je heldere uitleg over chromosomen enzo, maar was er niet al een tijdje terug vastgesteld dat het niet echt iets te maken heeft met overdraagbaarheid, maar meer met hormonen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
actionhank schreef op 13-02-2004 @ 02:36:
Ik wil verder geen afbreuk doen aan je heldere uitleg over chromosomen enzo, maar was er niet al een tijdje terug vastgesteld dat het niet echt iets te maken heeft met overdraagbaarheid, maar meer met hormonen?
Nee, er was 'vastgesteld' (niet helemaal vast vanwege gebrek aan dubbelblind onderzoek enzo) dat het afhankelijk was van overrdaagbaarheid én hormonen. Wat je ook meerdere keren kunt lezen als je dit topic leest.
Maar al zou het volledig afhangen van hormonen, dan nog mag ik natuurlijk mensen die domme dingen overt chromosomen zeggen verbeteren .
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 11-02-2004 @ 18:12:
Ten eerste schrijf ik vaak als een turk. doordat ik niet nalees.. en veel doe backspacen Ik ben geen zweed. Mensen die in de gevangenis komen en dan daar gaan homo-zijn die waren al niet fris voordat ze buiten die gevangenis waren (drugs en etc). En de keurige mensen die toch in de gevangenis komen en dan gaan homo-bazuinen die hadden al homogevoelens en normaal gesproken ga je niet homo zijn als de mogelijkheid daar wel is, in de gevangenis, en dit was een lange zin
Vroeger.. onder de F0_ol naam mocht ik je zweed noemen

maarja. Ook genoeg frisse mensen komen in de gevangenissen. Geniale criminelen zijn er genoeg. En het zijn ook niet alleen mannen die al homo gevoelens hadden die homo worden... want dat zijn er wel heel erg veel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:49
Blubje
Blubje is offline
ik denk (en volgens mij is dat ook bewezen) dat je homo bent. dat is genetisch bepaald. ik heb dit nu ook op school bij een bepaald thema en daarin staat ook dat het allemaal genetisch bepaald is. (met enige invloed van je omgeving/ervaring natuurlijk ook nog)
Oud 13-02-2004, 18:57
Go
Go is offline
Je bent het of je bent het niet. Dat wil niet zeggen dat iedereen die ook werkelijk homo is door ook voor uitkomt, denk aan bijvoorbeeld vroeger of in bepaalde landen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:41
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Volgens mij ben je het al vanaf je geboorte, misschien komt het pas uit na of in de pubertijd... wat een kutstelling
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:17
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-02-2004 @ 12:12:
Nou, nee, dat niet. Dat bepaalt of je transseksueel bent, en niet of je homoseksueel bent, dat is iets anders namelijk. Een homoseksuele man voelt zich niet een vrouw, maar gewoon een man die op mannen valt. En net zo hoeft een transseksuele man (die dus een mannenlichaam heeft en zich vrouw voelt) niet per se op mannen te vallen.
Haha nouw seg , theeft er toch wel beetje mee te maken?

Ik denk zelf van wel eigenlijk, maja fok it.

Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:11
Flowerless
Flowerless is offline
Volgens mij ben je wel al gewoon een homo.
Je hoeft het niet gelijk te weten, maar je komt er wel achter.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:31
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 08-02-2004 @ 21:14:
Je 'wordt' geen homo. Als ik ooit de keuze had gehad, dan had ik er echt niet voor gekozen om homo te worden. Hoezo niet? Omdat er nog steeds mensen rondlopen die er erg veel moeite mee hebben, het veel moeilijker is om een partner te vinden en om over de vooroordelen over homo's nog maar te zwijgen....

Nee, zoiets word je niet, dat ben je al. Omdat je in een hetero wereld opgroeit, weet je het in je eerste jaren misschien nog niet, maar zodra andere jongens naar meisje gaan kijken, merk jij dat je die helemaal niet zo interessant vindt. Het blijkt dan veel leuker om met gym in je eigen kleedkamer rond te kijken
En met dat laatste geef je dan meteen een groot VOORDEEL van het homo-zijn

Andere voordelen:
- geen zeurende vrouwen aan je kop (lesbi: geen luie mannen in je huis)
- geen kans dat je partner op een dag naar je toekomt met de mededeling: "Ik ben zwanger. En ik laat het kind lekker niet weghalen!"
- geen "Vrouwen horen in de keuken!"-achtige ruzies
- geen zorgen over de aanstaande hangtieten van je partner (lesbi: geen zorgen over het aantstaande buikje van je partner)

Afijn...

ontopic:
er zijn hier een paar interessante theorieën over het homo zijn of op heel jonge leeftijd (in eerste paar jaren) worden. Daar sluit ik me wel bij aan.
Oud 15-02-2004, 23:54
Harry1984
Harry1984 is offline
Nou ik wordt geen homo en ik ben het ook niet!

Regels voor berichten