![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja. Ook genoeg frisse mensen komen in de gevangenissen. Geniale criminelen zijn er genoeg. En het zijn ook niet alleen mannen die al homo gevoelens hadden die homo worden... want dat zijn er wel heel erg veel. |
![]() |
|
ik denk (en volgens mij is dat ook bewezen) dat je homo bent. dat is genetisch bepaald. ik heb dit nu ook op school bij een bepaald thema en daarin staat ook dat het allemaal genetisch bepaald is. (met enige invloed van je omgeving/ervaring natuurlijk ook nog)
||
Citaat:
![]() Ik denk zelf van wel eigenlijk, maja fok it. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Andere voordelen: - geen zeurende vrouwen aan je kop (lesbi: geen luie mannen in je huis) - geen kans dat je partner op een dag naar je toekomt met de mededeling: "Ik ben zwanger. En ik laat het kind lekker niet weghalen!" - geen "Vrouwen horen in de keuken!"-achtige ruzies - geen zorgen over de aanstaande hangtieten van je partner (lesbi: geen zorgen over het aantstaande buikje van je partner) Afijn... ![]() ontopic: er zijn hier een paar interessante theorieën over het homo zijn of op heel jonge leeftijd (in eerste paar jaren) worden. Daar sluit ik me wel bij aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Psychologie |
Ik word lastiggevallen. AllForOne | 6 | 18-05-2013 21:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |