Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tering... Echt de allerlaatste keer; - Leuk dat je ook klassieke muziek hebt, doet je image vast goed. - Hihi, mijn "testmethode bedroevend"? Als je niet het verschil leert te onderscheiden, niet weet waar je op moet letten, hoe wil je dan ooit onderscheid kunnen maken? Op die vraag heb ik nog geen antwoord gehad. - Nee, ik doe niet mee. (<--zie je die punt?) - En no f**king way dat ik mijn cd's ga opsturen. - En sinds jij mijn gehoor niet vertrouwd, zullen mijn argumenten jou nooit teveden stellen. Jammer voor jou. Maar ik sta meerdere keren per weer een eigen mix van de grond op te bouwen. Ik ben bij wijze van 24/7 met geluid bezig. En jij? Ik ben in diverse studio's geweest en in bijna elke grote plaats wel met m'n werk... En jij? Jij zit thuis met NAD C360. Nou.... Constant met cijfertjes zwaaien, heel lachwekkend. Enig idee hoe belachelijk je je er mee maakt? Misschien niet op dit forum, maar wel in de prof. audiowereld. |
![]() |
|
Jongens jongens jongens.. we zijn toch geen stel kleine kinderen??? Als je niet mee wilt doen, doe je niet mee, maar laten we er geen ruzie over gaan maken.....
Dobermann; je hebt ook klassieke cd's? dat lijkt er meer op.. Het lijkt me dat dat er sowieso op zou moeten!! Nou, ik wacht gewoon af wat het wordt! Genesis |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe kan ik jouw gehoor nou mogelijkerwijs vertrouwen? Nogmaals; jij claimt een exceptioneel goed gehoor te hebben. Het enige dat ik vraag is; mag ik daar getuige van zijn -- niet dat ik je niet geloof, het lijkt me slechts onwaarschijnlijk. Immers, in het zogenaamde "audiofiele" wereldje heeft iedereen een supergehoor, en kunnen mensen zelfs verschillende batches eenzelfde Siltechkabel onderscheiden. Tenzij ze gevraagd wordt het ter plekke meerdere malen blind te kunnen doen, dan voelen ze zich in hun eer aangetast, "want ik hoef me toch niet te bewijzen?". Nee, blijf jij maar lekker dogmatisch bezig en vooral iedere proef die jouw gehoor/idee/beeld onjuist zou kunnen stellen hardnekkig van de hand wijzen. Want jij bent toch geluidstechnicus? Jij weet 't allemaal wel. Jij hebt een supergehoor. En dat hoef je inderdaad aan niemand te laten zien, als je 't zèlf maar gelooft. Overigens; dit is mijn laatste reactie op jou hier. Ik stel voor dat je verder ook lekker uit dit draadje blijft, want ik krijg niet alleen de jeuk van jazzmuziek, maar ook van jouw gebakken lucht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die geeft dan hier de uitslag..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het pakket is klaar
![]() Lees eerst even de LEESMIJ.TXT in het 514MB tellende bestand, welke je MORGENOCHTEND kunt downloaden op www.irrelevant.nl/luistertest Degenen die 'm serieus gaan doen; heel veel succes. Zullen jullie in sommige gevallen nodig hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgenochtend opnieuw proberen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik probeer het nog eens!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe de test maar eens, zien of je elite apparatuur wel terecht is n.a.v. je gehoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw Dobermann - hoe kom ik nou aan die luistertest? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus gaarne afwegen of het überhaupt zin heeft, zo ja, PM maar raak voor een knaak. |
![]() |
|
|