Advertentie | |
|
![]() |
|
voor zover Rx Bandits ska waren, vind ik hen geweldig
verder bands als rbf, catch, mad caddies, rancid, ska-p, shandon, madness, jeffries fan club, [spunge], (sublime) (fishbone)enz enz en bands als beef, toasters enz.. ![]()
||
Citaat:
Whoow...ik kijk tegen je op! Ik ben nog maar vijftien jaartjes jong, en jij bent een voorbeeld voor mij! Jij weet tenminste wat ECHTE SKA is. Flikker op man..wat is je probleem als mensen bands opnoemen die misschien niet helemaal naar ska buigen..who cares?
||
Citaat:
![]() je ziet bij ska concerten divers publiek.. dan zal je geen dramatisch brede muzieksmaak hebben denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
neuh, dat was voor m'n andere bandje, maar dat loopt niet zo'n vaart en aangezien Hans onder de plak zit bij z'n vriendinnetje ziet zo'n beetje iedereen 'm haast nooit meer. beetje jammer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
vrolijk makende muziek Verwijderd | 86 | 31-12-2006 11:24 | |
Muziek |
[Vanavond] de Hardheid, Mark Foggo en the Regulators Verwijderd | 34 | 29-10-2004 13:22 | |
Muziek |
[the toasters] staindrulez | 42 | 06-12-2003 12:24 | |
Muziek |
Je favorite songtekst Vämpiria_Moon | 113 | 02-04-2003 20:32 | |
Muziek |
mighty mighty bosstones, pietasters, snuff, + nog 4 andere bands McMotion | 105 | 16-10-2002 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Ska-text over Taliban harrie the 5th | 5 | 16-02-2002 23:54 |