![]() |
||
Citaat:
![]() alstu, ik heb nogal veel problemen met webspace te behouden. dus kan zijn dat hij binnen kort weer offline is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is ook serieus
||
Verwijderd
|
Citaat:
En twee, hoezo zou je verhuizen omdat je een ongeluk hebt gehad? Bullshit... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() daar hechten mensen waarde aan. ze wist het nog omdat het gedichtje haar zo opviel, omdat het zo'n goede vriendin was. verhuizen ---> revalidatiecentrum?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
PS: Wist je dat dit bijna exact zelfde verhaal ook over het Noorderplatsoen in Groningen gaat? Als je ;s nachts door het noorderplantsoen fietst loop je kans om een hulpschreeuw te horen van een meisje die de bosjes uit komt rennen en je vertelt dat er iemand achter haar aan zit. Als je haar aanbiedt achterop te springen en je kijkt even later achterom is ze weg. Je gaat naar de politie en vertelt wat er gebeurd is. De politie laat je een foto zien van het betreffende meisje en vertelt erbij dat dit meisje 30 jaar geleden verkracht en vermoord is en dat er nu nog steeds meldingen gemaakt worden dat zij gezien is op precies dezelfde manier. Vooral op donderdagnachten omdat dat de nacht was waarom zij was verkracht en vermoord. Gek he? Dat sommige verhalen zich verspreiden over vele parken in vele steden en een klein beetje vervormd zijn...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het is begonnen in mijn wiccaperiode en is nadien niet meer gestopt. ik weet alleen niet of er toen echt pas iets begonnen is of dat ik het toen pas beginnen opmerken ben. maar ik stoor mij er niet echt aan. al is het soms vervelend. als ik alleen thuis ben en ik hoor mensen praten denk ik dat mijn ma thuis is en ga ik kijken en zo. maar voor de rest heb ik er geen problemen mee.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in je eentje??? ![]() serieus ik vind dat ook wel iets hebben lekker rustig net zoals een begraafplaats ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben behoorlijk goed gelovig, maar dit gaat voor mij iets te ver ![]() ( 't zal wel weer an mij liggen ![]() greetz aapmens
||
Citaat:
ik ook, na mijn persoonlijke ervaring dan ![]() ** probeert toppic xtra levend te houwden ** greetz aapmens
||
Citaat:
wat was de reden van haar overlijden???als ik vragen mag¿ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat: