Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn band
![]() Vocals: Burton C Bell (van Fear Factory, vooral voor de harde stukken). Background Vocals: Zanger van Mudvayne die vaak zijn naam veranderd. Guitar: Darrell Dimebag (ex-Pantera, nu Damageplan) & Phil Demmel (Machine Head). Bass: Paulo Jr (Sepultura). Drums: Raymond Herrera (vind ik zo strak). Kijken hoe dat uit zou pakken.
||
Citaat:
|
![]() |
Vocals: Freddy Mercury (gewoon de beste zanger aller tijden)
Slaggitaar+tweede stem: James Hetfield (DE grondlegger van de metal) Lead gitaar: Richar Blackmoore (zegt genoeg als je de solo van Child in time weleens gehoord hebt) Tweede lead gitaar: Jimmy Page (ik vind tweestemmige solo's nou eenmaal geweldig ![]() Bass gitaar: Cliff Burton (jammer dat hij er niet meer is ![]() Drummer: De drummer van Limp Bizkit (ik weet zijn naam niet, maar ik heb me laten vertellen dat het een hele goede drummer is)
||
Citaat:
Ja hoor, wat jij zegt, meneer de expert. |
![]() |
|
Rock'nRoll Band
Zang : Jim Morrison (The Doors) Lead : Jimmie Page (Led Zeppelin) 2nd : Steve Morse (Deep Purple) Bass : Dusty Hill (ZZ-Top)/ Paul McCartney (The Beatles) Toetsen : Ray Manzarek (The Doors) Drums: Frank Beard (ZZ Top) Blues Band Zang: John Lee Hooker Lead: Jimi Hendrix/BB King 2nd : Stevie Ray Vaughan Drums : ??? Achtergrond Zangeres : Bonnie Rait
|
![]() |
AmnesJAn wil je zeggen dat Metallica NIET de grondlegger is van de hedendaagse heavy metal dan?
En graag geen geflame op mij maar goede argumenten, want daar kan ik wat mee. En Exo dude, James Hetfield is begonnen op de piano toen hij 9 was, dus denk eerst na voordat je wat zegt.
||
Citaat:
![]() Mijn opstelling: Zang : Iets gillerigs (altijd tof ![]() ![]() ![]() Gitaar I : Izzy Stradlin (Guns ' N Roses: gewoon briljante akkoorden wisselingen, damn k kan die stukken uit Sweet Child 'O Mine eeuwig op mn gitaar blijven herhalen, zo zalig gewoon ![]() Gitaar II : David Gilmour (Pink Floyd, zegt al genoeg ![]() Solo Gitaar : Dave Murray (Maiden, zegt al genoeg) Bas: Mike Inez (van Ozzy Osbourne) Drums : Jukka Nevalainen (Nightwish) Net ff in elkaar geflanst... okej je kan zowiets dus gewoon niet spontaan bedenken...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Over dit topic: Ik vind 't maar dikke onzin. < die punt wil zeggen dat ik niet ga uitleggen waarom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat is hetzelfde als geld geven aan een hopeloze zwerver die alles verneukt voor zichelf je bent 16 knul. verdiep je er meer in.
|
Drums: Virgil Donati (Planet X)
1st Guitar: Tore Østby (Ark) 2nd Guitar: Mark Tremonti (Creed) Bass: John Myung (Dream Theater) Zang: Tony Kakko (Sonata Arctica) Keys: Derek Sherinian (Planet X) Lijkt me wel stijl hebben als deze kunstenaars samen hun eigen "nachtwacht" kunnen creëren...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hoezo vind je het nergens naar klinken dan Brutus?
Ik vind het namelijk wel cool klinken hoor! ![]() Alleen kheb een stuk of drie versies van het nummer, 2 zijn geweldig, maar 1 klinkt idd nergens naar. Maar die gast was ook wel 1 van de beste gitaristen van die tijd of niet?
||
Citaat:
1. gast, je kijkt vast wel eens mtv. Ken je ene meneer osbourne? ( en waarschijnlijk waren er voor ozzy ook vast nog wel wat 'metal'bands, alleen black sabbath was de eerste grote naam) 2. de drummer van limp bizkit zal best een partijtje kunnen drummen, sterker nog: hij zal de meeste van ons hier 0wnen. Maar dat maakt hem niet tot een van de beste drummers. Hij laat het in ieder geval neit zien bij limp bizkit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en de bas moet natuurlijk euhmmm Irene moors zijn!
||
Citaat:
![]()
|
zanger + gitaar: Gerry Roslie (The Sonics)
gitarist: Greg Lowery (Supercharger/Rip Offs/Infections/Problematics/Zodiac Killers) drums: Dan Raffaelli (Supercharger/The Fevers) orgel: Steve Nieve (the attractions)
|
Drums: Mike Portnoy / Nick Barker (misschien wil ie wel echt want hij heeft toch even geen band.. of ben ik niet op de hoogte?)
Gitaristen: Brian May, Slash, Clapton Bass: Flea Zang: vocalist van Darkane (met lyrics van Greg Greffin) Keyboards: als het dan toch moet.. toestenist van Mors Principium Est (geen idee hoe ie heet, te lui om op te zoeken)
||
Citaat:
Laatst op mtv zeiden ze: "Black Sabbath created Heavy Metal but Metallica made it perfect" zoiets dan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoeken naar bandleden, zangers, zangeressen enz WilliamH4T | 0 | 07-01-2010 16:27 | |
Muziek |
Pink floyd Vs Queen. Elwin01 | 57 | 16-06-2009 23:48 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |