Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 22:00
Verwijderd
we hebben weer een verslaafde erbij
Advertentie
Oud 12-03-2004, 03:00
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 11-03-2004 @ 23:00:
we hebben weer een verslaafde erbij

echt leuk, dat betaald geld, krijgt een dvd, en is verslaafd

en we hebben er nog plezier aan ook

Oud 12-03-2004, 09:50
Verwijderd
Boeie, als ik er maar plezier van heb, en dat heb ik

Was sowiezo al wel wat anime verslaafd, maar een serie die al lang bestaat en dus veel afleveringen heeft kost tergend veel tijd om helemaal te downen
Oud 12-03-2004, 09:58
Verwijderd
Nou heb ik potvolperen nog steeds niet FMA 22 gekeken... En dat terwijl Aone elk moment naruto 74 kan releasen.

Daarbovenop heb ik ook nog [KAA]_Abenobashi_Mahou_Shotengai liggen, en hoewel ik er geen zak van begrijp (nog) ziet het er allemaal zeer gelikt uit.
Oud 12-03-2004, 13:17
Verwijderd
Grr, ik wil aanstaande maandag een werkstuk inleveren voor aardrijkskunde die ik nog grotendeels moet bouwen. Morgen moet ik werken, dus ik kan er alleen zondag en vandaag aan werken(of later inleveren, maar ik ga voor maandag ).
Dus ik ging ff lekker aan het typen. Korte pauze. En toen viel mijn oog op de Naruto dvd...

*Zucht* Okey, dan wordt het waarschijnlijk dinsdag of woensdag of of of....
Oud 12-03-2004, 20:30
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik heb nu al de eerste 2 episodes van Full Metal Alchemist en de 1ste episode van Chrno Crusade gedownload via Bittorrent, die waren redelijk snel gedownload met ongeveer 100 KB/sec. Maar nu wou ik Naruto episode 71 ff downloaden, en gaat ie met 25 KB/sec. Ik heb met google naar torrents gezocht want op animesuki.com hadden ze geen episode 71 en op naruto-kun.com werkten de downloads niet. Weet iemand een goede torrent?
Oud 12-03-2004, 20:47
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NeoZero schreef op 11-03-2004 @ 21:02:
kijken jullie dan niet naar Megaman NT Warrior ofzo..

[afbeelding]
Ik kijk wel Rockman.EXE Axess..maar NT warrior kan ik nergens vinden...
Oud 12-03-2004, 20:48
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 12-03-2004 @ 21:30:
Maar nu wou ik Naruto episode 71 ff downloaden, en gaat ie met 25 KB/sec. Ik heb met google naar torrents gezocht want op animesuki.com hadden ze geen episode 71 en op naruto-kun.com werkten de downloads niet. Weet iemand een goede torrent?
www.gotwoot.net
De site van de AonE...als de torrents et daar neit doen dan weet ik et ff ook niet meer...
Oud 12-03-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 12-03-2004 @ 21:48:
www.gotwoot.net
De site van de AonE...als de torrents et daar neit doen dan weet ik et ff ook niet meer...
Die site onthoud ik

@Reverend: Het duurde niet zo lang voor ik Lee vs Gaara zag. Kheb net ep 50 gezien. Damn, dat is pas een gevecht. Nu is me helemaal duidelijk waarom de DBZ gevechten(op enkele toppers na) zo ruk is.
Toch moest ik wel bijna een traantje wegpinken
Lee Rocks!
Overigens, het valt me op dat De hoofdpersoon nog niet echt zoveel de hoofdpersoon lijkt als bepaalde andere figuren. Wat me dan ook weer opvalt is dat er zo veel personages net als Naruto zijn.
Oud 12-03-2004, 22:24
Verwijderd
Het is misschien een beetje een domme vraag, maar ik weet totaal niets van Anime enzo, ik wil het toch graag weten:

Wat is het verschil tussen manga en anime?
Oud 12-03-2004, 22:47
Verwijderd
manga=strip
anime=tekenfilm
Oud 12-03-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef op 12-03-2004 @ 23:47:
manga=strip
anime=tekenfilm
aah, das duidelijk
thx
Oud 13-03-2004, 09:14
$@nd€r $@l@m@nd€r
Bedankt D@mien .
Oud 13-03-2004, 10:29
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-03-2004 @ 10:58:
Nou heb ik potvolperen nog steeds niet FMA 22 gekeken... En dat terwijl Aone elk moment naruto 74 kan releasen.

kijk FMA nou ..

Peace Maker Kurogane is nu ook echt de shizzle..
Damn hoe realistisch, maar hoe brute actie..
Nog nooit zoveel bloed gezien..
Oud 13-03-2004, 11:01
Verwijderd
FMA is gechecked

Dat vind ik ook wel fijn aan naruto. Het draait niet echt allemaal om een persoon, zoals je bij DBZ bijvoorbeeld wel ziet (Goku verslaat vrijwel iedereen) In naruto hebben de anderer karakters veel meer diepgang. De concurrentie tussen Sasuke en Naruto is ook erg leuk, telkens is het onzeker wie van hen nou sterker is.
Oud 13-03-2004, 12:03
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
D@mien schreef op 12-03-2004 @ 21:47:
Ik kijk wel Rockman.EXE Axess..maar NT warrior kan ik nergens vinden...
weet ik, ik kon alleen geen plaatje vinden voor acces, om hier te plaatsen
maar zoeken naar NT is trouwens niet nodig, acces is veel beter
Oud 13-03-2004, 18:04
Verwijderd
Zucht, vanavond(ga zo eten, kom namelijk net van me werk ) maar aan de 3d DVD beginnen. Zucht, nog 23 episodes en dan behoor ik ook tot het Narutohongerig volk

74 nu alvast aan het downloaden
Zucht, Lee ziet er eigelijk best schatiig uit met die ogen van hem (vind het als jongen zijnde vaag om 'schattig' te zeggen )

Edit: huh, heb je een download accelerator nodig om die ep te downloaden via Naruto kun?(1e mirror) ik downloadde maar 5,5 MB.

Edit#2: Ik heb BitTorrent gedownload. Ik snap er niet echt de bedoeling van. Ik dubbelklikte op de install en opeens krijg ik bericht dat het geïnstaleerd is. Ik ben nu bezig met het downloaden van Naruto 74, denk ik, maar ik download met 9KB en upload met 10 kb. Ik heb gekeken bij ZoneAlarm of ik de ports open kon zetten zoalos er op de site stond, maar ik kon er niks over vinden Ik snap dat het langzaam zou kunnen gaan omdat de rip net uit is. Oh, ik ben al op 19 KB aan het racen .

Maar is dat gewoon wat het programma is? Een download accelarator achtig iets? Ik weet niet waar ik dingen kan instellen etc, er is geen duidelijk helpfile. Dus als iemand me zou kunnen vertellen of wat ik nu heb wel zo ongeveer klopt zou dat erg geapprecieerd zijn

Langzaam aan gaat hij steeds iets sneller.

Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 18:48.
Oud 13-03-2004, 19:32
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Jah je kan het ook niet meer instellen ofzo..
Je moet gewoon geduld hebben..
Wat je nu hebt is gewoon goed..
Oud 13-03-2004, 20:38
Verwijderd
Yup, dat heb ik door aangezien ep 74 er nu op staat
Hmm, ik ga nu ep51 kijken. Op zich kan ik 74 morgen al gezien hebben(), maar kmoet helaas leren voor toesten

Persoon zonder discipline voor school+Serie verslavend als Naruto= Big trouble...
Oud 13-03-2004, 21:26
$@nd€r $@l@m@nd€r
Naruto ownt echt zwaar. In episode 3 als ie sasuke kust lachte ik me echt rot . Full metal alchemist is ook cool. Het openinsliedje vond ik zo goed dat ik bijna zelf ging meezingen. Alleen Chrno Crusade vind ik wat minder, de setting bedoel ik dan. Een non uit een klooster die exorcist is, mwah.
Oud 13-03-2004, 21:28
$@nd€r $@l@m@nd€r
Bittorent duurt ff voordat het op volle snelheid is. Ik zit achter een router, dus ik moest ff wat ports open zetten voordat Bittorent goed zijn werk deed. In de Bitttorent faq word geadviseerd de eerste 10 pooren open te zetten, heb ik gedaan. Wekt nu prima.
Oud 13-03-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 13-03-2004 @ 22:26:
Naruto ownt echt zwaar. In episode 3 als ie sasuke kust lachte ik me echt rot .
Inderdaad
Tegelijkertijd kan ik ook niet naar Hokage kijken zonder meteen te denken aan die mislukte imitatie van Naurto met die enorme zululippen .
Verder was de Haremtechnique ook grandioos, al had ik verwacht dat hij die ook wel bij die Hermit uit zou halen. En ik lach net goed dubbel bij het kikkervisje

Het einde dat nu bij de serie zit is ook geweldig. Ik lag al dubbel toen ik voor het eerst dat duet van Asuka en die blondine zag. Die manier waarop dat gedaan was . Maar het einde van de reeks waar ik nu ben met al die miniatuur figuurtjes is ook cool. Ik wil er 1 van Rock Lee!
Oud 14-03-2004, 11:50
Verwijderd
Die hond is echt briljant. In 72 ofzo, als hij zegt tegen sakura dat ze dezelfde shampoo gebruiken
Oud 14-03-2004, 12:14
Verwijderd
Zoals bij bijna alles is ook hier weer een test 'Which Narutocharacter are you?'
http://orangeday.net/kakashi/quiz/

EDIT: terwijl ik nu aan het leren ben(knap hé?) ben ik ook de manga aan het downloaden. Zit nu pas op 20 van de 200

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 13:53.
Oud 14-03-2004, 17:39
ABrules
ABrules is offline
Sasuke... ben ik volgens die test dan...

mmmz, het klopt wel ben niet echt een open persoon ofzo... ach ja...

ep 74 was toch wel weer vet...
Oud 14-03-2004, 17:56
Verwijderd
Ik ook al sasuke, verdorie.
Oud 14-03-2004, 18:23
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Mm ik ben Naruto volgens die test ..
Oud 14-03-2004, 18:41
Shadowgirl
Shadowgirl is offline
Ik ben Sakura volgens de test
Oud 14-03-2004, 19:29
Carpe Diem
Carpe Diem is offline

Rock Lee
Oud 14-03-2004, 19:42
Verwijderd
Damn, ik wilde Lee zijn >_<

Heb nu trouwens net ep74 gezien. Deed me denken aan een zekere tetsuo...

Lopen de mange en de anime eigen gelijk qua nummering? Dan kan ik namelijk snel weten hoe het verder gaat .
Ik vond eigelijk dat Shikamaru een mes had moeten gebruiken op zichzelf. Dat was gewoon een mooie dood geweest. Maar ik denk dat hij daar niet genoeg hoofdpersoon voor was om zo'n mooie dood te krijgen

Damn, nu moet ik afkicken om maar 1 ep per week te zien . Ipv 74 in 4 dagen
Oud 14-03-2004, 20:58
D@mien
D@mien is offline
Ik heb vandaag de eerste 5 eps van Full Metal Alchemist gezein (kga strax aan 6-10 beginnen) en tot nu toe heerst et zwaar...mooie animatie, verhaal zit goed in elkaar...
Kgaat ff kijken of ik de hele serie in 3 dagen tijd kan kijken
Oud 14-03-2004, 21:28
Mystery Shadow
Mystery Shadow is offline
Naruto, enige serie die ik nog helemaal tot nu toe heb gezien
Oud 14-03-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 14-03-2004 @ 20:42:

Lopen de mange en de anime eigen gelijk qua nummering? Dan kan ik namelijk snel weten hoe het verder gaat .
De manga loopt verschrikkelijk voor op de anime.

Citaat:
Ik vond eigelijk dat Shikamaru een mes had moeten gebruiken op zichzelf. Dat was gewoon een mooie dood geweest. Maar ik denk dat hij daar niet genoeg hoofdpersoon voor was om zo'n mooie dood te krijgen
waarom zou shikamaru zelfmoord moeten plegen
Oud 15-03-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 14-03-2004 @ 23:13:
De manga loopt verschrikkelijk voor op de anime.

waarom zou shikamaru zelfmoord moeten plegen
Hij had 8 ninja's gevangen, maar 1 was er vrij die zijn aanval blokte. Zijn shakra was zo goed als op.
Als hij zijn eigen mens pakte zouden zij dat ook doen. Als hij zichzelf zou neersteken zouden de anderen dat ook doen. Had erg mooi gemaakt kunnen worden, maar die leraar moest weer roet in het eten gooien

Ik haal btw de hele tijd Sakura door de war met Asuke.
Maar wie is Asuke dan? Of zit in in de war met een andere serie?
Oh, Evangelion zit er 1 in.
Oud 15-03-2004, 10:40
Verwijderd
Asuke bestaat niet. Sasuke wel
Oud 15-03-2004, 11:01
Verwijderd
Mja, ik kende Sakura uit Street Fighter Alpha en had wel eens de serie Cardcaptor Sakura gezien en ik dacht dat ik in de war zat met die en dat het Asuka was. Op zich hebben Sakura hier en Asuka uit Evangelion wel wat gemeen

Overigens ben ik nu bezig de 2e ep van Full Metal Alchemist binnen te halen.
Hoe doen jullie dat eigelijk als dat Bittorrent weer vraagt of je al gedoneerd hebt? Klikken jullie het gewoon steeds weg(ik in elk geval wel) of druk je op Yes. Want ik vroeg me namelik af hoe vaak je no kan blijven zeggen vor het programma een keer zegt ''Bekijk het maar!''. Maar doneren gaat zo lastig met de post en ik vertrouw het idee van Paypal niet helemaal

Edit:Ik heb net ep1&2 van FMA gezien. Ziet er wel leuk uit .
Die FMA eps gaan trouwens als een trein . Ik zie als verste ep nummer 22. Is dit ook de laatste of wordt het zo'n standaardaantal van 26 of zijn er plannen om heel ver door te gaan?

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 12:08.
Oud 15-03-2004, 12:32
Verwijderd
Op animesuki staan achter de torrents ook info, daar kan je zien tot hoever de eps blijven doorgaan

Naruto is tot nu toe oneindig, en FMA is iets van 83, uit mijn hoofd.
Oud 15-03-2004, 12:46
Verwijderd
Damn
Ik hoop alleen wel dat ze alle eps ondertiteld hebben en dat ik ze binnen heb voordat ze gelicenseerd zijn, anders is het bye bye .
Oud 16-03-2004, 11:20
Verwijderd
Och. Zoniet wordt er vast wel wat geregeld hoor

ik heb net de hele .Hack//sign serie binnengehaald. Het gaat over dat mensen in de toekomst een spel over internet spelen (een mmorpg, om precies te zijn) en dat alles levensecht is, en uiteraard helemaal 3D en dat soort dingen (je word dus echt in het spel geplaatst)

Ik had geloof ik ergens gelezen dat het op een gegeven moment fout gaat, en dat er iemand in het spel wordt opgesloten. Vervolgens gaan de vrienden dan naar hem/haar op zoek in het spel, en hoe het kwam dat ze opgesloten werd.

Ik ga snel verder kijken

nb:

Ik heb de hele serie wederom van [KAA] gedownload. Dit is de meest uitmuntende kwaliteit qua beelden, geluid en subs die je je maar kan wensen. Zie hier voor de torrents.

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 12:48.
Oud 16-03-2004, 12:31
Verwijderd
Darkwing duck?
Oud 16-03-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 16-03-2004 @ 13:31:
Darkwing duck?
omg, kzat op het fotoboek iemand uit te leggen wat darkwing duck was, vandaar per ongeluk de link naar hem

maar de link is nu fixed.
Oud 16-03-2004, 12:57
AJMouse
AJMouse is offline
wat was die link naar darkwing duck?
Oud 16-03-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 16-03-2004 @ 13:49:
omg, kzat op het fotoboek iemand uit te leggen wat darkwing duck was, vandaar per ongeluk de link naar hem

maar de link is nu fixed.
Ik zag ook Chobits er tussen staan, maar op een andere site zag ik dat die weggehaald waren omdat ze nu gelicenseerd zijn. Trigun en Cowboy Bebop zijn overigens ook al gelicenseerd...

Ohhhhh, een stout site'je
I like that
Oud 16-03-2004, 14:22
AJMouse
AJMouse is offline
Chobits is ook cool

Ehm, Naruto 75 komt deze week right? Dan kunnen mensen die 3 dvdtjes willen nú een pm sturen, tegen de tijd dat het geld dan binnen is, released anbu-aone 75, en dan kan ik branden en verzenden!

Oud 16-03-2004, 15:01
Verwijderd
En ja mensen! Wat een aanbod is het weer. Ik heb de mijne nu al 1 week en ik en zeer tevreden over het product.
Hoge kwaliteit(met uitzondering van 2 eps die een beetje schudden ) en het komt geleverd in een mooi dvd-hoes inclusief handgetekend artwordk.

Bel nu .....

Oud 16-03-2004, 15:15
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ook maar effe een mailtje gestuurd.
Oud 16-03-2004, 15:23
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-03-2004 @ 16:01:
En ja mensen! Wat een aanbod is het weer. Ik heb de mijne nu al 1 week en ik en zeer tevreden over het product.
Hoge kwaliteit(met uitzondering van 2 eps die een beetje schudden ) en het komt geleverd in een mooi dvd-hoes inclusief handgetekend artwordk.

Bel nu .....

Maar Wacht!

Als u NU besteld, krijgt u niet 1, niet 2, maar maarliefst DRIE(!!!) wcrolpapiertjes er HELEMAAL gratis bij!!!
Oud 16-03-2004, 15:34
Verwijderd
En een Hema tasje
Oud 16-03-2004, 15:44
AJMouse
AJMouse is offline
nee keb nu alleen nog maar action tasjes!
Oud 16-03-2004, 16:01
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Reverend schreef op 16-03-2004 @ 12:20:
Och. Zoniet wordt er vast wel wat geregeld hoor

ik heb net de hele .Hack//sign serie binnengehaald. Het gaat over dat mensen in de toekomst een spel over internet spelen (een mmorpg, om precies te zijn) en dat alles levensecht is, en uiteraard helemaal 3D en dat soort dingen (je word dus echt in het spel geplaatst)

Ik had geloof ik ergens gelezen dat het op een gegeven moment fout gaat, en dat er iemand in het spel wordt opgesloten. Vervolgens gaan de vrienden dan naar hem/haar op zoek in het spel, en hoe het kwam dat ze opgesloten werd.

Ik ga snel verder kijken

nb:

Ik heb de hele serie wederom van [KAA] gedownload. Dit is de meest uitmuntende kwaliteit qua beelden, geluid en subs die je je maar kan wensen. Zie hier voor de torrents.
MM die serie is duidelijk te vet (heb t/m 8 gezien ) ..
FF wat ruimte maken op mijn schijf en dan ga ik hem ook d/l..

Regels voor berichten