Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De site van de AonE...als de torrents et daar neit doen dan weet ik et ff ook niet meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Reverend: Het duurde niet zo lang voor ik Lee vs Gaara zag. Kheb net ep 50 gezien. Damn, dat is pas een gevecht. Nu is me helemaal duidelijk waarom de DBZ gevechten(op enkele toppers na) zo ruk is. Toch moest ik wel bijna een traantje wegpinken ![]() Lee Rocks! Overigens, het valt me op dat De hoofdpersoon nog niet echt zoveel de hoofdpersoon lijkt als bepaalde andere figuren. Wat me dan ook weer opvalt is dat er zo veel personages net als Naruto zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
FMA is gechecked
![]() Dat vind ik ook wel fijn aan naruto. Het draait niet echt allemaal om een persoon, zoals je bij DBZ bijvoorbeeld wel ziet (Goku verslaat vrijwel iedereen) In naruto hebben de anderer karakters veel meer diepgang. De concurrentie tussen Sasuke en Naruto is ook erg leuk, telkens is het onzeker wie van hen nou sterker is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zucht, vanavond(ga zo eten, kom namelijk net van me werk
![]() ![]() 74 nu alvast aan het downloaden ![]() Zucht, Lee ziet er eigelijk best schatiig uit met die ogen van hem ![]() ![]() Edit: huh, heb je een download accelerator nodig om die ep te downloaden via Naruto kun?(1e mirror) ik downloadde maar 5,5 MB. Edit#2: Ik heb BitTorrent gedownload. Ik snap er niet echt de bedoeling van. Ik dubbelklikte op de install en opeens krijg ik bericht dat het geïnstaleerd is. Ik ben nu bezig met het downloaden van Naruto 74, denk ik, maar ik download met 9KB en upload met 10 kb. Ik heb gekeken bij ZoneAlarm of ik de ports open kon zetten zoalos er op de site stond, maar ik kon er niks over vinden ![]() ![]() Maar is dat gewoon wat het programma is? Een download accelarator achtig iets? Ik weet niet waar ik dingen kan instellen etc, er is geen duidelijk helpfile. Dus als iemand me zou kunnen vertellen of wat ik nu heb wel zo ongeveer klopt zou dat erg geapprecieerd zijn ![]() Langzaam aan gaat hij steeds iets sneller. Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 18:48. |
![]() |
|
![]() |
Naruto ownt echt zwaar. In episode 3 als ie sasuke kust lachte ik me echt rot
![]()
|
![]() |
Bittorent duurt ff voordat het op volle snelheid is. Ik zit achter een router, dus ik moest ff wat ports open zetten voordat Bittorent goed zijn werk deed. In de Bitttorent faq word geadviseerd de eerste 10 pooren open te zetten, heb ik gedaan. Wekt nu prima.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tegelijkertijd kan ik ook niet naar Hokage kijken zonder meteen te denken aan die mislukte imitatie van Naurto met die enorme zululippen ![]() Verder was de Haremtechnique ook grandioos, al had ik verwacht dat hij die ook wel bij die Hermit uit zou halen. En ik lach net goed dubbel bij het kikkervisje ![]() Het einde dat nu bij de serie zit is ook geweldig. Ik lag al dubbel toen ik voor het eerst dat duet van Asuka en die blondine zag. Die manier waarop dat gedaan was ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals bij bijna alles is ook hier weer een test 'Which Narutocharacter are you?'
![]() http://orangeday.net/kakashi/quiz/ ![]() ![]() EDIT: terwijl ik nu aan het leren ben(knap hé? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 13:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, ik wilde Lee zijn >_<
Heb nu trouwens net ep74 gezien. Deed me denken aan een zekere tetsuo... ![]() Lopen de mange en de anime eigen gelijk qua nummering? Dan kan ik namelijk snel weten hoe het verder gaat ![]() Ik vond eigelijk dat Shikamaru een mes had moeten gebruiken op zichzelf. Dat was gewoon een mooie dood geweest. Maar ik denk dat hij daar niet genoeg hoofdpersoon voor was om zo'n mooie dood te krijgen ![]() Damn, nu moet ik afkicken om maar 1 ep per week te zien ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb vandaag de eerste 5 eps van Full Metal Alchemist gezein (kga strax aan 6-10 beginnen) en tot nu toe heerst et zwaar...mooie animatie, verhaal zit goed in elkaar...
Kgaat ff kijken of ik de hele serie in 3 dagen tijd kan kijken ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij zijn eigen mens pakte zouden zij dat ook doen. Als hij zichzelf zou neersteken zouden de anderen dat ook doen. Had erg mooi gemaakt kunnen worden, maar die leraar moest weer roet in het eten gooien ![]() Ik haal btw de hele tijd Sakura door de war met Asuke. ![]() Maar wie is Asuke dan? Of zit in in de war met een andere serie? ![]() Oh, Evangelion zit er 1 in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik kende Sakura uit Street Fighter Alpha en had wel eens de serie Cardcaptor Sakura gezien en ik dacht dat ik in de war zat met die en dat het Asuka was. Op zich hebben Sakura hier en Asuka uit Evangelion wel wat gemeen
![]() Overigens ben ik nu bezig de 2e ep van Full Metal Alchemist binnen te halen. Hoe doen jullie dat eigelijk als dat Bittorrent weer vraagt of je al gedoneerd hebt? Klikken jullie het gewoon steeds weg(ik in elk geval wel) of druk je op Yes. Want ik vroeg me namelik af hoe vaak je no kan blijven zeggen vor het programma een keer zegt ''Bekijk het maar!''. Maar doneren gaat zo lastig met de post en ik vertrouw het idee van Paypal niet helemaal ![]() Edit:Ik heb net ep1&2 van FMA gezien. Ziet er wel leuk uit ![]() Die FMA eps gaan trouwens als een trein ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 12:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och. Zoniet wordt er vast wel wat geregeld hoor
![]() ik heb net de hele .Hack//sign serie binnengehaald. Het gaat over dat mensen in de toekomst een spel over internet spelen (een mmorpg, om precies te zijn) en dat alles levensecht is, en uiteraard helemaal 3D en dat soort dingen (je word dus echt in het spel geplaatst) Ik had geloof ik ergens gelezen dat het op een gegeven moment fout gaat, en dat er iemand in het spel wordt opgesloten. Vervolgens gaan de vrienden dan naar hem/haar op zoek in het spel, en hoe het kwam dat ze opgesloten werd. Ik ga snel verder kijken ![]() nb: Ik heb de hele serie wederom van [KAA] gedownload. Dit is de meest uitmuntende kwaliteit qua beelden, geluid en subs die je je maar kan wensen. Zie hier voor de torrents. Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 12:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohhhhh, een stout site'je ![]() I like that ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar Wacht! Als u NU besteld, krijgt u niet 1, niet 2, maar maarliefst DRIE(!!!) wcrolpapiertjes er HELEMAAL gratis bij!!!
||
Citaat:
FF wat ruimte maken op mijn schijf en dan ga ik hem ook d/l..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hii Devianne | 0 | 10-11-2009 15:05 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 | |
Films, TV & Radio |