Ik ben het geheel met de vorige postster eens. Ik vind het erg lief, ik krijg er helemaal kriebels van en vind het zelfs opwindend. Heterostellen vind ik eerder aanstootgevend, irritant en dat doet me helemaal niets. Homostellen zijn echt überlief.
Mensen die zich hier aan ergeren behoren zich net zo erg te ergeren aan heterostellen, anders zijn ze echt fout bezig. Kijk- dat het je ding niet is er niet van geniet à la, maar ik loop óók gewoon door als ik een heterostel zie zoenen (terwijl ik dat ook niet appetijtelijk vind).
Dus. Wordt eens lief. En niet zo homophobisch ingesteld, want er zijn er nog steeds veelteveel mensen van. Blergh!
(Ik vind het ook heel Goed als je als homostel in het openbaar zoent- alhoewel ik openbaar [als in de supermarkt, want een park of uitgaansgelegenheid is iets anders] niet echt top vind, normaal gesproken. Je zet een statement neer waar nog heel veel mensen van kunnen leren.
Ik ga ook een

statement neerzetten op die school van mij. Met leraren en al.)
Offtopic: die screenshots van Oz zijn übergeil, die kerels zijn echt heftig enzo. ik kijk het altijd- al heb ik het allemaal al zes keer gezien.