![]() |
|
Verwijderd
|
Hier had ik dus op school een hele discussie over met een paar vrienden (gozer natuurlijk, gezien hun mening)..
zij vinden het maar ranzig, maar ik vind het helemaal niet ranzig. Ik vind t wel lief. Ik bedoel: wat is het verschil nou? Zoenen is ook weer iets heel anders dan sex dus... Ik vind t wel leuk.. haha... kussiez, mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar idd, dan moeten et wel 2 mooie jongens / meisjes zijn ![]()
|
als mensen "normaal"zoenen niet elkaar's kin verkrachten zeg maar vind ik iedereen lief als ze zoenen ziet er gewoon wel mooi uit... maakt niet uit of het nou 2 jongens of 2 meiden of een jongen en een meid is... boeiuh...
maar echt opwindend vind ik het niet.... ut ziet er gewoon leuk uit ![]()
||
Citaat:
die avatar doet mij herinneren aan de clip van Christina. Ik bedoel, dan zie je haar in het hoekje (niet de closeup) en dan denk je..goh ik blijf kijken.. en dan komt dat shot met die zoenende jongens. Kijk, ik vind het best dat ze het doen, maar ik wil het niet zien.
|
Kleffen in het openbaar is überhaupt een no no... Het is aanstootgevend voor sommige mensen, en helaas geldt dit dubbel voor homo-stellen, want Nederland is zo tollerant als wat totdat het bij ze op schoot geworpen wordt...
*kay, even zoenen kan best in het openbaar... maar uren elkaar staan aflebberen?!*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben 't gemakshalve maar weer 'ns eens met Paranoide.
|
QUOTE]avantasia schreef:
Die zijn gewoon zo vies!!!! ze gaan vast net zo vaak douchen als jij, dus dat zal wel meevallen Bij homo's is het echt heel vies om op straat te zoenen. *snapt um niet* Maar het zijn altijd die vieze homo's die dat doen. nee want hetro's doen dat soort dingen niet ![]() ![]() Gewoon stenigen als ze staan te zoenen En je niet goed bij je hoofd ofzo?! (ik weet niet of ik in god geloof maar ja: levitucus 21)[/QUOTE] het is klare onzin! Homo's zouden het net zo goed wel mogen als hetro's! Wij hadden op school een voorbeeld, zou jij met je kind of neefje/nichtje omlopen als je langs een zoenend homopaar moest. Een groot deel van mijn klas zou wel omlopen, maar niet als het hetro's waren! Ik vind dat zooooooooo'n crap! *mutterfussfussmutter* bah... de moraal van sommige mensen!
|
absoluut niet geil bah. je vindt het alleen geil als je homo of bisexuele gevoelens hebt. maar twee meisjes die zoenen. dat is gewoon voor ons dubbel op. bij houden van meisjes en nu staan er twee met elkaar te zoenen.
als het meisje jongetje is dan heb je een concurent het jongetje en als het meisje meisje is dan heb je geen concurrent (lijkt het)
|
gek he? bij de romeinen (of grieken een van de 2) waren homo stellen juist heel erg normaal en vonden ze lesbisch juist raar...
wat gek dat dat zo om kan slaan... bovendien vind ik niet dat je de bijbel erbij kan halen als argumentatie want de bijbel vind ook 2 vrouwen niks dus waarom zouden hun dan wel mogen zoenen in het openbaar?
||
Citaat:
|
![]() |
Als ik deze reply's lees dan voel ik me toch geroepen om hier eens op te reageren...
Het valt me werkelijk op dat meisjes hier heel cool en gelaten op reageren van "ach... wat zou het, best aardig, zolang het maar lekker is". Dat terwijl als mannelijke forumleden zich wagen aan dit onderwerp er heel fel op wordt gereageerd. Waar ligt dit aan? Schaamte? Want heren, jullie gaan me echt niet wijsmaken dat jullie kokhalzend weg zouden lopen als je twee leeftijdsgenoten van je - beide van het mannelijk geslacht - zou zien zoenen. Ik denk dat hier iets heel anders aan de hand is. Twee zoenende meisjes wordt vaak gezien van "ach... schattig, is niks mis mee". Terwijl als het twee zoenende jongens betreft al snel de (vaak foutieve) conclusie wordt getrokken "die twee zijn homo... BAH". Ik weet zelf heel goed wanneer iemand wel dan niet homoseksueel is, maar het puur en alleen af gaan op de bereidheid tot of het daadwerkelijk uitvoeren van een (tong)zoenpartij zegt HELEMAAL NIKS.
|
2 kerels die aan het zoenen zijn vind ik absoluut niet geil. Trio met twee gozers is ook twijfelachtig maar dat zie k nog wel wat in. Maar vrouwe zijn gewoon veel mooier qua vormen e.d. IMO.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waarom vind men het minder vies als meisjes met elkaar zoenen... sjlot | 83 | 27-02-2005 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen/knuffelen in het openbaar Thee Muts | 55 | 20-10-2004 11:00 | |
Liefde & Relatie |
acceptatie van homoseksualiteit MetAnanas | 93 | 16-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
Hoe staat het ene geslacht tegenover homoseksualiteit met het andere geslacht? inferno3000 | 61 | 30-03-2004 19:36 | |
Seksualiteit |
meisje kust meisje? mademoiselle | 270 | 03-02-2004 11:33 | |
Seksualiteit |
bi? *mystery* | 69 | 17-03-2003 23:46 |