Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, maar even zonder gekheid
![]() On a different note, het valt me op dat het vooral 15-jarige 'punks' zijn die keihard roepen dat ze echt zo superuniek zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben ook van mening dat punk 'gewoon' een stijl van kleden is en niet een religie, levensstijl of iets dergelijks. |
![]() |
||
Citaat:
de 'echte' punker zal je wel niet op dit forum vinden ![]()
||
Citaat:
![]() Ga maar weer verder met je blokkendoos spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() punk is dus echt wél een levensstijl schat met deze opmerking toon je dus echt ff aan dat je kennelijk geen flauw idee hebt wat punk is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En let vooral even op het 'ik ben van mening dat...' gedeelte. Gaat er een lichtje branden? Punk is dus niet per se een levensstijl, jij vindt dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je wil dus zeggen dat punk de afgelopen 25 jaar(want zo lang bestaat het al makkelijk) enkel een mode grilletje is geweest die om de kleding draait? dacht het niet he verdiep je eerste ff ergens in voor je mensen laat zien hoe stupide je wel niet bent |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wens niet aangesproken te worden met 'prutserig kleutertje'. Niet dat het me zoveel uitmaakt, want het geeft toch alleen maar jouw eigen niveau aan - ik verlaag mij niet tot ordinair schelden. Het is jouw onmacht, het zijn jouw woorden. Maar verder heb je gelijk, dit is geen discussie waardig dus wilde ik er bij deze maar een einde aan maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ohja wat betreft punk - prima dat het meer is dan alleen een kledingstijl. Dan is het een levensstijl. Daarin verschilt het dan nog niet van andere levensstijlen. Valt me trouwens op dat het ook alleen punks zijn die altijd lopen te blèren dat hún stijl toch echt wel uniek is en dat hún stijl toch echt wel anders is dan alle andere. Collectief minderwaardigheidscomplexje? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis niet dat ik vind dat alles wat ik vind goed en fantastisch is, en ik zeg ook vaak genoeg domme dingen, dat is waar, maar dat zie ik dan ook wel in. Alleen is dit er niet één van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het enige punt dat ik wou maken was dat je niet kan vinden dat punk geen levensstijl is gewoon omdat het een feit is dat het wel een levensstijl is. |
![]() |
|
JULLIE MOETEN NIET ZOOO ZEIKEEEEEEN!
DAAR IS DIT TOPIC TOCH NIET VOOR ![]() Het valt me wel erg op dat alle 'punkers' in dit topic iedereen willen overtuigen dat punk wél een levensstijl is. Hebben jullie soms niets beters te doen dan een beetje uniek en anders proberen te zijn en op zo'n topic te gaan zitten zeiken!? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
anders ga je eerst ff goed doorlezen wat er gezegd is dan trek je misschien daarna nog maar ns je muil open |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Muziek |
verschil hiphip-rap rickert | 21 | 19-03-2003 21:17 | |
Muziek |
Emomeeting waar de rest van het forum ook bij mag zijn Verwijderd | 221 | 24-02-2003 15:20 | |
Lifestyle |
gothic; de nieuwe romantiek? konflict | 44 | 18-06-2002 13:46 |