Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 22:51
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 23:35:
En hoe kom je erbij niet te doen wat je aangeleerd hebt?

Het is zo jammer als punks bij hoog en bij laag beweren dat zij toch écht anders zijn, dat zij toch écht niet zo zijn als andere alternatievelingen. Punk is gewoon een stroming, niets meer en niets minder, hoe graag jullie het ook willen.

En ben je het hier niet mee eens, leg mij dan eens heel duidelijk wat punk dan zo bijzonder maakt.
Ben het HELEMAAAAAAL met je eens
Begin het idee te krijgen dat "de echte punkers onder ons" wel heel erg graag uniek willen zijn. Nou ik moet jullie helaas teleur stellen, er zijn ZAT MENSEN zoals jullie. Net zoals er zat "alto's" als ik zijn. Gelukkig zijn er dan nog verstandige mensen (zoals ik) die hier niet over gaan zitten zeiken en gewoon accepteren dat ze niet de enige zijn die "anders" (punk, gothic weet ikveelwat) zijn.

Get a Life
Advertentie
Oud 13-03-2004, 22:58
Verwijderd
Mja, maar even zonder gekheid ik probeer gewoon te achterhalen wanneer iemand punk wordt. Ze zeggen zelf dat je het niet kunt worden maar dat je het bent. Het is bekend dat een klein kind niet met hanekam en veiligheidsspelden uit de baarmoeder gekropen komt. Op welk moment manifesteert punk zich?

On a different note, het valt me op dat het vooral 15-jarige 'punks' zijn die keihard roepen dat ze echt zo superuniek zijn.
Oud 13-03-2004, 23:02
DeadNation
DeadNation is offline
Het manifesteert zich op t moment dat je kotsziek bent van alle nietszeggende troep en je flink over de zeik bent.

En nu nokken met het janken erover. Krummel zal d'r pakje al wel hebben dus slotje!
Oud 13-03-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2004 @ 00:02:
Het manifesteert zich op t moment dat je kotsziek bent van alle nietszeggende troep en je flink over de zeik bent.
Met andere woorden, het is gewoon gebaseerd op het feit dat je in alle andere subculturen mislukt bent, een soort afvoerputje dus? Lijkt me niet dat je er echt trots op moet zijn dat je 'echt' punk bent, dan
Oud 14-03-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2004 @ 00:02:
En nu nokken met het janken erover. Krummel zal d'r pakje al wel hebben dus slotje!
Yup, dat is waar. Maar het is op zich een interessante discussie - hoewel hij ongetwijfeld veel vaker gevoerd is

Maar ik ben ook van mening dat punk 'gewoon' een stijl van kleden is en niet een religie, levensstijl of iets dergelijks.
Oud 14-03-2004, 16:22
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 00:38:
Met andere woorden, het is gewoon gebaseerd op het feit dat je in alle andere subculturen mislukt bent, een soort afvoerputje dus? Lijkt me niet dat je er echt trots op moet zijn dat je 'echt' punk bent, dan
gnagnagna, leuke vergelijking, maar zoals je zelf ook wel zal weten is het een beetje kort door de bocht

de 'echte' punker zal je wel niet op dit forum vinden als die al gevonden wil wordn
Oud 14-03-2004, 16:48
Günther
Günther is offline
http://www.nzmusic.com/media/artist/foamyed.jpg ziets?
Oud 14-03-2004, 19:14
annetjuh
annetjuh is offline
zwart punk rokje, zwarte bh en dan zwart colbertje overheen en de rest wat je zelf wil.
ik weet het ook niet precies
Oud 15-03-2004, 11:59
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
funkypunk schreef op 14-03-2004 @ 17:22:
gnagnagna, leuke vergelijking, maar zoals je zelf ook wel zal weten is het een beetje kort door de bocht

de 'echte' punker zal je wel niet op dit forum vinden als die al gevonden wil wordn
Je spreekt jezelf tegen, je bent wel een "superechte-echte-echte-de-enige-unieke punker"en je zit op dit forum,

Ga maar weer verder met je blokkendoos spelen
Oud 18-03-2004, 22:42
bellleblaas
bellleblaas is offline
Wat een geruzie.

Slotje misschien?
Oud 18-03-2004, 22:43
guess what
guess what is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 18-03-2004 @ 23:42:
Wat een geruzie.

Slotje misschien?
Flikker op met je slotjes request.
doe dat maar op M&M.
Oud 19-03-2004, 07:48
Freggol
Freggol is offline
Punk is net als Lepra toch ivo?
Oud 19-03-2004, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Spunker schreef op 19-03-2004 @ 08:48:
Punk is net als Lepra toch ivo?
komt er wel dicht bij in de buurt

hoe langer je het hebt hoe slechter het is voor je lichaam
Oud 19-03-2004, 09:47
Verwijderd
Dus punks sterven als het ware automatisch af als ze 25 worden?
Oud 19-03-2004, 09:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 10:47:
Dus punks sterven als het ware automatisch af als ze 25 worden?
juh Mark heeft dus nog maar 2 jaartje te gaan
Oud 19-03-2004, 10:36
Verwijderd
Haha de 'wanneer gaan punks dood discussie'

Ik heb trouwens, om maar weer ff ontopic te gaan, een donkerblauw rokje met zilverkleurige ritsjes, en een wit bloesje met een blauw/paarse stropdas bij elkaar gescharreld. Zoiets ook oké?
Oud 19-03-2004, 12:27
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-03-2004 @ 10:57:
juh Mark heeft dus nog maar 2 jaartje te gaan
Oud 19-03-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-03-2004 @ 11:36:
Haha de 'wanneer gaan punks dood discussie'

Ik heb trouwens, om maar weer ff ontopic te gaan, een donkerblauw rokje met zilverkleurige ritsjes, en een wit bloesje met een blauw/paarse stropdas bij elkaar gescharreld. Zoiets ook oké?
dat ligt iets meer richting rude girl maar dat is ook vet
Oud 19-03-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-03-2004 @ 13:27:
dat ligt iets meer richting rude girl maar dat is ook vet
Jah, leek mij ook wel tof.
Oud 19-03-2004, 20:34
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 15-03-2004 @ 12:59:
Je spreekt jezelf tegen, je bent wel een "superechte-echte-echte-de-enige-unieke punker"en je zit op dit forum,

nope, i'm no punk
Oud 19-03-2004, 20:47
Mux
Mux is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2004 @ 18:25:
en mn haar?

tis nu ongeveer schouderlang, dus spikes ofzo, dat lukt me niet.

zeker niet als ik over het podium ga jumpen - alhoewel, ik met rokje dat wordt lachen.

doe het gewoon alle kanten op ofzo
Oud 19-03-2004, 20:49
Mux
Mux is offline
[
Rokje is niet zo moeilijk te maken

Spikes etc kan je los kopen

euh... te koop?
Oud 23-03-2004, 20:41
DrEadLoCk-PuSsY
Citaat:
funkypunk schreef op 19-03-2004 @ 21:34:
nope, i'm no punk
Nope, je bent een doos
Oud 23-03-2004, 20:54
Verwijderd
Of natuurlijk zichzelluf
Oud 24-03-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-03-2004 @ 13:49:
Maar ik ben ook van mening dat punk 'gewoon' een stijl van kleden is en niet een religie, levensstijl of iets dergelijks.

punk is dus echt wél een levensstijl schat

met deze opmerking toon je dus echt ff aan dat je kennelijk geen flauw idee hebt wat punk is
Oud 24-03-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-03-2004 @ 09:57:

punk is dus echt wél een levensstijl schat

met deze opmerking toon je dus echt ff aan dat je kennelijk geen flauw idee hebt wat punk is
Heb ik dat dan geclaimd dan? Juist... dat heb ik niet.

En let vooral even op het 'ik ben van mening dat...' gedeelte. Gaat er een lichtje branden?
Punk is dus niet per se een levensstijl, jij vindt dat.
Oud 24-03-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-03-2004 @ 12:57:
Heb ik dat dan geclaimd dan? Juist... dat heb ik niet.

En let vooral even op het 'ik ben van mening dat...' gedeelte. Gaat er een lichtje branden?
Punk is dus niet per se een levensstijl, jij vindt dat.
hoor jij mij zeggen dat je dat geclaimd hebt dan?Juist.... dat hoor je ook niet

maar je wil dus zeggen dat punk de afgelopen 25 jaar(want zo lang bestaat het al makkelijk) enkel een mode grilletje is geweest die om de kleding draait?

dacht het niet he

verdiep je eerste ff ergens in voor je mensen laat zien hoe stupide je wel niet bent
Oud 24-03-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-03-2004 @ 13:07:
maar je wil dus zeggen dat punk de afgelopen 25 jaar(want zo lang bestaat het al makkelijk) enkel een mode grilletje is geweest die om de kleding draait?
Nee, dat vind ik.

Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-03-2004 @ 13:07:
verdiep je eerste ff ergens in voor je mensen laat zien hoe stupide je wel niet bent
Doe es ff normaal, asjeblieft. Zo ben jij degene die debiel aan het doen is - ik niet, namelijk. Het is mijn mening en meningen KUNNEN niet stom zijn OMDAT het een mening is.
Oud 24-03-2004, 12:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-03-2004 @ 13:46:
Het is mijn mening en meningen KUNNEN niet stom zijn OMDAT het een mening is.
fout!
net zoals domme nicknames evengoed dom kunnen zijn, ook al zijn ze zelf gekozen
Oud 24-03-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-03-2004 @ 13:46:
Nee, dat vind ik.

Doe es ff normaal, asjeblieft. Zo ben jij degene die debiel aan het doen is - ik niet, namelijk. Het is mijn mening en meningen KUNNEN niet stom zijn OMDAT het een mening is.
ik ga hier verder niet meer op in want er valt kennelijk niet te communiceren met jou op n normaal niveau, prutserig kleutertje
Oud 24-03-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-03-2004 @ 13:52:
ik ga hier verder niet meer op in want er valt kennelijk niet te communiceren met jou op n normaal niveau, prutserig kleutertje
Nou, ik moet zeggen dat ik jouw niveau ook niet je van het vind. Omdat jij je nou toevallig aangesproken voelt omdat ik zeg dat punk geen levensstijl is - so what? Jij hebt een mening, ik een andere... en ik heb gewoon geen zin om de mijne te gaan verdedigen omdat het mijn mening is. Dat staat helemaal los van het feit of mijn niveau 'normaal' is of niet, en of mijn mening juist is of niet.

En ik wens niet aangesproken te worden met 'prutserig kleutertje'.
Niet dat het me zoveel uitmaakt, want het geeft toch alleen maar jouw eigen niveau aan - ik verlaag mij niet tot ordinair schelden. Het is jouw onmacht, het zijn jouw woorden.

Maar verder heb je gelijk, dit is geen discussie waardig dus wilde ik er bij deze maar een einde aan maken.
Oud 24-03-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-03-2004 @ 13:47:
fout!
net zoals domme nicknames evengoed dom kunnen zijn, ook al zijn ze zelf gekozen
Precies. Mensen kunnen ook best wel domme dingen vinden. Wat nou respect hebben voor andermans mening? Als iemand nonsens uitkraamt moet je hem flamen, vanzelfsprekend. Sommige dingen kun je ook gewoon niet vinden omdat ze door feiten worden weersproken, of omdat er gewoon geen logische redenering naartoe leidt. Als je dat soort dingen dan nog vindt ben je gewoon dom.

En ohja wat betreft punk - prima dat het meer is dan alleen een kledingstijl. Dan is het een levensstijl. Daarin verschilt het dan nog niet van andere levensstijlen. Valt me trouwens op dat het ook alleen punks zijn die altijd lopen te blèren dat hún stijl toch echt wel uniek is en dat hún stijl toch echt wel anders is dan alle andere. Collectief minderwaardigheidscomplexje?
Oud 24-03-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2004 @ 14:21:
Precies. Mensen kunnen ook best wel domme dingen vinden. Wat nou respect hebben voor andermans mening? Als iemand nonsens uitkraamt moet je hem flamen, vanzelfsprekend. Sommige dingen kun je ook gewoon niet vinden omdat ze door feiten worden weersproken, of omdat er gewoon geen logische redenering naartoe leidt. Als je dat soort dingen dan nog vindt ben je gewoon dom.

Probleem is dat ik fatsoenlijk reageer op Lepra de Clown en dat hij me vervolgens - nogal laag - uitscheld voor prutserige kleuter. Nou, dan heb ik al helemáál geen zin meer om uit te leggen waarom ik mijn mening heb en de onderbouwing daarvan. Snap je?
Tis niet dat ik vind dat alles wat ik vind goed en fantastisch is, en ik zeg ook vaak genoeg domme dingen, dat is waar, maar dat zie ik dan ook wel in. Alleen is dit er niet één van.
Oud 24-03-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-03-2004 @ 14:23:
Probleem is dat ik fatsoenlijk reageer op Lepra de Clown en dat hij me vervolgens - nogal laag - uitscheld voor prutserige kleuter. Nou, dan heb ik al helemáál geen zin meer om uit te leggen waarom ik mijn mening heb en de onderbouwing daarvan. Snap je?
Tis niet dat ik vind dat alles wat ik vind goed en fantastisch is, en ik zeg ook vaak genoeg domme dingen, dat is waar, maar dat zie ik dan ook wel in. Alleen is dit er niet één van.
Neem jij hem dan serieus?
Oud 24-03-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2004 @ 14:21:
En ohja wat betreft punk - prima dat het meer is dan alleen een kledingstijl. Dan is het een levensstijl. Daarin verschilt het dan nog niet van andere levensstijlen. Valt me trouwens op dat het ook alleen punks zijn die altijd lopen te blèren dat hún stijl toch echt wel uniek is en dat hún stijl toch echt wel anders is dan alle andere. Collectief minderwaardigheidscomplexje?
mij hoor je niet zeggen dat punk uniek of anders is

het enige punt dat ik wou maken was dat je niet kan vinden dat punk geen levensstijl is gewoon omdat het een feit is dat het wel een levensstijl is.
Oud 28-03-2004, 17:34
DrEadLoCk-PuSsY
JULLIE MOETEN NIET ZOOO ZEIKEEEEEEN!
DAAR IS DIT TOPIC TOCH NIET VOOR

Het valt me wel erg op dat alle 'punkers' in dit topic iedereen willen overtuigen dat punk wél een levensstijl is. Hebben jullie soms niets beters te doen dan een beetje uniek en anders proberen te zijn en op zo'n topic te gaan zitten zeiken!?
Oud 28-03-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 28-03-2004 @ 18:34:
JULLIE MOETEN NIET ZOOO ZEIKEEEEEEN!
DAAR IS DIT TOPIC TOCH NIET VOOR

Het valt me wel erg op dat alle 'punkers' in dit topic iedereen willen overtuigen dat punk wél een levensstijl is. Hebben jullie soms niets beters te doen dan een beetje uniek en anders proberen te zijn en op zo'n topic te gaan zitten zeiken!?
he metalmuts

anders ga je eerst ff goed doorlezen wat er gezegd is dan trek je misschien daarna nog maar ns je muil open
Oud 28-03-2004, 19:50
snoodaard
snoodaard is offline
Dat is wel vreemd, ik ben netjes.. maar wel punk.
Oud 29-03-2004, 02:10
Mittageisen
Mittageisen is offline
ik ben meer het vuilnisbaktype maar niet punk
wat nu lieve mona?
Oud 29-03-2004, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Mittageisen schreef op 29-03-2004 @ 03:10:
ik ben meer het vuilnisbaktype maar niet punk
wat nu lieve mona?
dan ben je crust