Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het gewoon leuk om statistieken te plaatsen - so what? Rainbowgirl en XX hebben ze ook al eens gepost, zijn zij nu meteen ook verdacht?
|
ik lees net dat ik een waarschuwing heb gekregen omdat ik zogenaamde pm'tjes naar mensen heb gestuurd maar ik weet niet eens wat dit zijn.
krijg nu een waarschuwing en een of ander mens dat spelleider is zit nu te dreigen dat ik uit het spel word gebonjourd. IK snap er echt niks meer van ![]() kan iemand hier ff wat duidelijker over zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
dat zeggen we niet omdat jij diegene dan ook weer gaat pm'en..dus nee, om privacy redenen krijg je die naam dus niet.
en als het niet waar is: waar maak je je dan druk om? verder hebben we een gelijke stand en mogen de weerwolven pm'en, graag zo snel mogelijk maar uiterlijk tot morgen 17.00 uur..succes! - Lopi (ik zal voortaan lopi eronder zetten zodat jullie weten of je met mij of BQ te maken hebt ![]()
|
Verwijderd
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. ExpumaX er moet toch iemand zijn die het even overneemt. |
![]() |
||
Citaat:
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. ExpumaX zo dan nu?
||
Citaat:
![]() Ondertussen is ze de tijddoder héél erg dankbaar... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
de wolfsbane wordt de eerste keer niet opgegeten, maar de tweede keer kan ze wel opgegeten worden
||
Citaat:
![]() ![]() En Wilco984, volgende keer zal ik me maar muisstil houden, ik denk dat ik misschien de aandacht iets teveel op me gevestigd had. ![]()
||
Citaat:
Maar als we met goede wolven te maken hebben zullen ze je niet zo snel ten onder laten gaan.. moeten ze 2 keer bijten ![]() EDIT: De wolven zijn inmiddels al bijna 6 uur te laat!
|
die wolfjes hebben maar eens een training nodig want dit schiet dus niet op.
hey krijgen ze nu geen waarschuwing omdat ze zich niet aan de regels houden ( DIE KREEG IK OOK OMDAT EEN OF ANDERE DOOS DAT ZOGEMAAND ZEGT) vind dat het tijd is om mezelf te emanciperen STEM VOOR LEPEN
|
De weerwolven hebben AngelLena opgegeten, dat was een dorpeling. De rest mag weer stemmen tot morgen 17.00 uur, ik ben er dan niet dus ik hoop dat BQ er dan wel is, anders krijgen jullie de uitslag iets later die avond..
1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. ExpumaX - Lopi
|
jullie leren het toch ook nooit..:
hou op met chatten en spammen, nutteloze posts en andere troep die niet nodig is!! en als het dan toch zo moet: regel: hier mogen alleen nog uitslagen gepost worden, er mag alleen een lijstje gepost worden als dat niet door de spelleider gedaan is. Een goed doordachte verdenking mag ook nog, andere troep en spam kun je kwijt in een topic op onzin, om het duidelijk te houden wat weerwolfspel is en wat niet geef je het de titel: weerwolfspel, zodat je het met de zoekfunctie terug kan vinden. als hier nog wordt gespamt of gechat komt tofke of boogie daar toch wel achter, ze houden het topic in de gaten zoals je aan de waarschuwing van tofke kan zien. En anders geven wij het wel door..nu is het eens afgelopen ![]() - Lopi
||
Citaat:
Lopia, kan je mij de namen van de weerwolven even doorsturen? Dan weet ik wie ik op de zwarte lijst kan zetten ![]() Tot zover mijn laatste bericht als dode dorpeling. Dorpelingen! Kill those m***** f****** van weerwolven!
||
Citaat:
||
Citaat:
Je bent nu helaas uit dit spel.. zo zijn nou eenmaal de regels.. Ik neem het even op voor de spelleid(st)ers.. en voor iedereen die meedoet.. wil nog wel even doorgaan tot de wolven er niet meer zijn.. (ik ga ervan uit dat het spel zo eindigt).
|
Light Fighter is opgehangen, dat was een ziener..
lijstje coming up ![]() ik wil er nog wel even op benadrukken dat de weerwolven alleen mogen overleggen bij de eetrondes, de hangrondes moeten individueel gespeeld worden.. - Lopi [edit] lijstje dus: 1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. ExpumaX [/edit]
|
Dat zal ik even overleggen met BQ, in principe niet..mensen die dood zijn kunnen de dorpelingen ook niet meer iets vertellen..
maar ze mocht wel bekend maken wat ze wist, maar wat mij betreft niet, toch overleg ik even met BQ ![]() jullie weten het morgen ![]() En de weerwolven mogen natuurlijk weer, tot morgen 17.00 uur ![]()
|
De weerwolven hebben Silver rain opgegeten. Zij was een dorpeling. De dorpelingen mogen nu weer stemmen tot morgen 17.00
b]1.[/b] Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. Espumax
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 10:56. |
![]() |
|
BQ en ik hebben besloten dat doden niet kunen spreken, en dus mag een niet bekend maken wat hij weet als hij al dood is, dat mag dus alleen als de ziener nog leeft.
Light Fighter mag nu dus niet meer bekend maken wat hij weet ![]() - Lopi
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |