Advertentie | |
|
![]() |
|
Tics:
De deur moet dicht zijn moet altijd voor het slapen gaan muziek luisteren (sleeptimer) alles moet gaan zoals het in mijn hoofd zit, komt er wat tussen dan krijg ik stress... alles moet even zijn anders voel ik me er ongemakkelijk bij wondjes moet ik altijd aanzitten, zo frustrerend. Fobieën: geesten en ik heb enorme hoogtevrees zelfs zo dat ik duizelig word als ik ergens opsta.. en ik heb last van bindingangst in ernstige vorm. Dwangen: Vroeger heb ik een tijdje gehad dat ik alles moest tellen (en ik kon er niet omheen) en als het niet op een even getal uitkwam dan moest ik weer wat anders erbij op tellen tot ik wel even uit kwam.. maar dat heb ik nu helemaal niet meer (gelukkig) eigenlijk kan ik nu ook niet echt meer op dwang matige dingen komen
|
Tics:
als ik langer dan een kwartier niks hoor begin ik tegen mezelf te praten. Ook ik de trein ofzo. Op de fiets helemaal, als ik naar huis moet van het station ofzo. (das een half uur fietsen) begin in na 10 minuten gewoon hard op te zeggen wat ik zie of denk. En dat gaat steeds harden, dus tegen de tijd dat ik in mun eigen dorp ben zit ik hardop andere fietsers of mensen af te zeiken. en dan zijn er wel eens mensen die dat zien/horen ![]() ook MOET ik in een voertuig aan de rechter kant zitten (behalve als ik de bestuurden ben.. ![]() ik grom naar mensen als ik ze niet aardig vind. mensen die niet aardig zijn stinken. en mensen die ik niet ken en die stinken die zijn ook gewoon niet aardig. en alles moet in een vaste orde in mun jas/broek zakken zitten. links achter portomonee rechts achter zakdoek links voor peuken rechts voor aansteker+ telefoon. mijn sleutels altijd in mun rechter jaszak of in mun rechter broekzak. of ze liggen op het kastje in de gang. mijn bed mag nooit dicht geslagen liggen. ik leggen mun sokken altijd in een zoon anti-crist(ofzo) teken langs mun bed en daar blijven ze liggen tot ik andere sokken aan heb om ze dan in de was te gooien. mun boxer moet altijd een stukje boven mijn broek uit komen anders begint mun buik te jeuken. ik kan aan mijn linker hand geen ringen dragen terwijl ik er rechts zes draag. ik wil nog wel eens proberen om al de stroeten en moedervlekken op mijn rechterarm te tellen (en dat lukt echt niet) ik trek altijd eerst mijn shirt uit, dat leg ik op een stoel. mijn broek leg ik langs/op mijn schoenen. en ik doe ook weer eerst mun broek aan en dan mun shirt. ik vouw altijd bierdopjes dicht en doe je dan terug in de fles. en zo zijn er fast nog wel wat dingen. Fobieën: kan me niks bedenken. Dwangen: zie hierboven. ![]()
|
- Ik moet altijd een tijd beweging hebben nadat ik gegeten heb.
- Als ik ergens op moet wachten, ongeduld, verveling, nerveus, zenuwachtig geen houding weten te geven of soms gewoon zomaar: aan m'n nagels zitten, ketting, armbandjes. - na gegeten te hebben moet ik altijd roken of kaugum hebben. - als ik wakker wordt gaat 9/10 keer de pc meteen aan - fobie voor spinnen - in de trein wil/ga ik altijd aan de kant van het raam zitten - als ik opsta, ga/wil/moet ik altijd eerst wat eten en daarna pas douchen/omkleden. Altijd die volgorde. |
![]() |
|
|