|
|
Bekijk resultaten poll: Waar gaan we meeten? | |||
Amsterdam |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 12.33% |
Rotterdam |
6 | 8.22% |
Den Haag |
4 | 5.48% |
Middelburg |
2 | 2.74% |
Eindhoven |
5 | 6.85% |
Maastricht |
3 | 4.11% |
Apeldoorn |
1 | 1.37% |
Zwolle |
4 | 5.48% |
Assen |
1 | 1.37% |
Groningen |
2 | 2.74% |
Leeuwarden |
0 | 0% |
Utrecht |
18 | 24.66% |
Lelystad |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Geez, wat zie ik dit laat...
Rotterdam komt mij het beste uit qua reistijd, Amsterdam vind ik cool. Die heb ik dus gestemd. ![]() En wat mij betreft kan iedereen die lief is komen. Als je gemotiveerd bent om te posten en te komen is het toch goed! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
HA! Eindelijk weer eens een leuke psych-meeting. Ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Dan zie ik jullie allemaal weer eens.
Ik zit de hele tijd te lezen hier en dacht, ik ga maar weer eens posten nu het interessant wordt. ![]() ![]() ![]() En Utrecht is best leuk!!! Dat ken ik als mijn broekzak.
||
Hmm.
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 05:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik durf eigenlijk gewoon niet.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, nu durf ik natuurlijk helemaal niet meer..*zucht* Dom ben ik ook ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zit ook weer even te twijfelen.. Ik heb er echt moeite mee om met de trein te gaan enzo.. en jullie stellen het vast niet op prijs als ik mijn vriend mee zou slepen denk ik..
![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 12:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik herinner me de vorige meeting waarbij het ongeveer het zelfde ging: iedereen haakte in en op het laatst bleven er maar een paar mensen over. Gezellig was het wel maar de groep was klein.
Nu zie ik dat de gene die de meeting zelf wilde gaat afhaken omdat ik in mijn persoon ook zou komen. Dat vind ik jammer. Volgens mij is deze meeting meer besteed aan de mensen die om de zelfde reden nu afhaken dus meld ik mij bij deze af en kom ik dus niet naar de meeting. groetjes en veel plezier!!
||
Citaat:
Maargoed ik kom dus niet hoor. Maak je geen zorgen
||
Citaat:
nou, als je er zo zin in hebt, niemand houd je tegen hoor. en laat je ook vooral niet tegenhouden door mij.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ze mag zelf beslissen, het was alleen een idee. *zucht* waarom kan ik sommige dingen niet uitleggen zoals ik het in m'n hoofd heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ ~~dolce~~: Je kent toch al één of meerdere mensen? Maakt dat niet net dat kleine beetje verschil dat je toch wel durft? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 0 | 25-03-2004 17:04 |