Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is oak gewoon gezeur, hoe vaak zetten mensen wel geen 'wtf?!' neer in een post? Bovendien kom ik 'Jzs' ook nog wel es tegen.. En daar wordt dan niets van gezegd. Beetje vaag. Maar sommige mensen zijn principieel tegen en dat kan zó vervelend zijn..
||
Citaat:
En MarkB, sorry ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die in de Hemelen zijt Uw naam worden geheiligd Uw Rijk kome U wil geschiedde op aarde zoals in de Hemel Geef ons heden ons dagelijks brood En vergeef ons onze schuld Zoals wij anderen hun schuld vergeven En lijdt ons niet in bekoring Maar verlos ons van het kwade Wees gegroet Maria Vol van genade Gij zijt de gezegende onder de vrouwen En gezegend is Jezus, de vrucht van Uw schoot Heilige Maria Moeder van God Bid voor ons, zondaars Nu en in het uur van onze dood Amen Nu jij ![]() |
![]() |
|
Soms als schrikreactie of als ik me heel kwaad maak, maar dat is zo vaak gelukkig niet. Mensen die in elke zin zoiets gebruiken vind ik zó irritant
![]()
|
Verwijderd
|
Natuurlijk vloek ik wel eens.
Overigens; 'godverdomme' is niet zozeer 'god verdom me', zoals velen denken, maar een verbastering van 'god verdoeme'. Met andere woorden; je vraagt Onze Lieve Heer (whatever that may be) iets te verdoemen voor je. Zo schadelijk is het dus allemaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
HipHop met Inhoud! JuliaBond | 24 | 21-04-2014 13:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
De Kantine |
Vloek jij??? sjoeltie | 141 | 26-09-2004 15:45 | |
De Kantine |
Enquete || Marokkaanse jongeren kakelkip | 111 | 07-12-2003 22:59 | |
De Kantine |
verbod op krachttermen en obscene gebaren de abt van sion | 86 | 21-12-2002 00:03 |