Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind ze afschuwelijk, zowel voor jongens als voor meisjes, maar als jij ze mooi vindt: boeien of het 'done' is, doe lekker aan wat je zelf wil!
|
![]() |
hoezo zijn kakkers nou weer arrogante rotmensen? dat gaat echt nergens over... dan heb je er zeker nooit eentje te vriend gehad? hoe kan je zoiets zeggen als je er nog niet eens wat vanaf weet? helaas is dit een mening, maar het zou een feit moeten zijn. je bent ietsje te bevooroordeeld mieX.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(edit) Voordat ik nog meer boze mensen over me heen krijg: Als er iemand is die denkt dat hij/zij mij van mening kan laten veranderen is hij/zij welkom om dat te proberen
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 09:23. |
![]() |
|
Ik persoonlijk heb een vreselijke hekel aan bootschoenen, ze zijn lelijk en ze doen me denken aan studenten van die vreselijke studentenverenigingen die denken dat ze geweldig zijn. bah walgelijk gewoon en ik ben er voor om ze van nu af aan volledig not done te verklaren.. nu de rest van NL nog..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is een kakker ? I love stars | 122 | 18-07-2004 09:11 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? deel X Roos | 454 | 25-07-2002 18:54 | |
Lifestyle |
bootschoenen voor meisje? charly not | 74 | 16-07-2002 14:31 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |