Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik keek net trouwens een stukje dirty dancing en dacht hee een bekend gezicht: de moeder werd gespeeld door een (stuk jongere) Emily ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is me echt nog nooit opgevallen ![]() En ik ben nog wel zo GG-verslaafd, en Dirty Dancing heb ik ook al minstens 50x gezien.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb het zelf echt nooit gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien komt het omdat Emily zo gemeen kan zijn in GG, en in Dirty Dancing is het zo'n veel lievere mevrouw. In GG heeft ze ook zo'n irritante stem soms, en in DD helemaal niet. Daar ligt het vast aan ![]() Maar ik schaam me echt diep nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zag Dirty Dancing net voor het eerst, en mij viel Emily ook gelijk op. En haar stem vond ik eigenlijk hetzelfde als in GG. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vond het trouwens gister een hartstikke leuke aflevering! Heb hem 2 keer gekeken Ik vind het trouwens echt jammer dat er zo weinig gepost wordt in dit forum, zeker omdat vele het niet meer kijken nu het op donderdag is.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wat luke zei "Petey and gorgeous. Gorgeous, Petey, gorgeous, Petey!" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus het duurt nog wel ff ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *gaat weer elke zondag kijken* Ik heb wel het idee dat het nu veel sneller gaat met Rory en Jess dan toen ik het voor het eerst zag, maar dat komt waarschijnlijk omdat dit herhalingen zijn en je alles al weet enzo ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
18 - Back in the Saddle Again (03.12.02/25.05.03) Wanneer haar school de jaarlijkse beroepenmarkt houdt, moet Rory een eerste hulp doos voor tieners ontwerpen en produceren, en vraagt ze haar gepensioneerde opa ten hulp, die zo enthousiast is over het project dat hij besluit om weer te gaan werken. 19 - Teach Me Tonight (10.12.02/01.06.03) Luke vraagt Rory om hulp als hij erachter is gekomen dat Jess zakt voor zijn middelbare school, maar tijdens hun eerste studie afspraak, overtuigd Jess Rory om een ritje te maken en rijdt haar auto in de prak, zodat Rory in het ziekenhuis beland. Lorelai wordt boos op Luke omdat hij Rory in gevaar heeft gebracht en Luke zet Jess op de bus naar New York. 20 - Help Wanted (17.12.02/08.06.03) Terwijl Lorelai haar hulp aanbiedt aan haar vader, ontdekt Rory langzaamaan dat iedereen Jess de schuld geeft van het ongeluk dat haar een gebroken pols opleverde. Haar boosheid en schuldgevoel leiden uiteindelijk tot een uitbarsting tegen haar oma, Emily. Ondertussen ontdekt Lane een nieuwe passie, ze wil een drummer worden. 21 - Lorelai's Graduation Day (23.09.03/15.06.03) Rory wil dat Lorelai's diploma uitreiking een groot feest word en nodigd daarom in het geheim haar grootouders uit. Lorelai is verrast en ontroerd door hun komst, maar haar geluk slaat om in ongerustheid als Rory de uitreiking mist, omdat ze gespijbeld heeft om de dag met Jess door te brengen in New York. 22 - I Can't Get Started (30.09.03-/22.06.03) Op de avond van Sookie's en Jackson's huwelijk, brenge Rory's vader Christopher en Lorelai een heerlijke avond samen door, maar de plannen om hun relatie voort te zetten lopen in de soep als Christopher een shockerend bericht krijgt van zijn ex-vriendin. Ondertussen is Rory zo blij dat Jess weer terug is dat ze hem en zichzelf verrast met een gepassioneerde kus. 18 was gister. Ik dacht dat ik een keer gelezen had dat de herhalingen eind mei zouden stoppen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 22:19 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [deel 6] kiek | 500 | 18-11-2004 17:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood (serie, Net 5) Iduna | 481 | 01-04-2003 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girlzzz jenny13 | 7 | 04-02-2002 00:41 |