Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Door alleen dit filmpje te bekijken zie je het niveau van de site (holland hardcore) maar weer eens...
(niet dat ik niet tegen die pedofielen ben, maar het gaat om het filmpje...) Tja blijft moeilijk zo'n vlag op de grond leggen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar k heb nog ff verder zitten lezen op deze creepy site en het valt me op dat die gasten allemaal zitten te zeiken op het feit dat vanwege allochtonen nederland zou verloederen en om de 3 regels zie je een "spreek nederlands" smily maar die gasten kunnen zelf geen eens één goede zin nederlands typen. wat n taalfouten zeg, niet normaal. |
![]() |
||
Citaat:
je mag ze geeneens aankijken (terwijl ze zelf al de hele tijd naar je staan te loensen) anders volgt er al meteen een grote bek, en het ergste is nog de blanken die bij de antillianen of marokkanen willen horen terwijl ze eigenlijk gewoon blank zijn. Ik vind gewoon dat nederland veel te soft is tegen die buitenlanders. je hebt volgens mij ook geen benul van wat er hier in mijn wijk voor gajes woont. Mijn buren verkopen coke en heroine, zelfs vlak voor de ogen van de politie, als de politie er iets van zegt krijgen zij een grote bek van die pietjes en vervolgens doet de politie alsof er niks aan de hand is (terwijl ze gewoon bang zijn voor klappen). kom hier maar eens een tijdje wonen dan weet je hoe het is ![]()
||
Citaat:
Ze zeiken gewoon tegen ons huis en als we er iets van zeggen gooien ze vervolgens je ruiten in. of stampen je deur kapot met een stuk of 20 man. en dat zuig ik niet uit mijn duim, het was echt vorige zomer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind aziaten altijd hele aardige mensen maar ik moet niks hebben van die allah-gelovers en antillianen.
|
het verbaasd me niks als ze hier nog eens een keertje aan de macht kwamen.
fuck hitler/kkk en al die extreme gasten. maar Pim Fortuyn was een goede kerel die NL misschien nog had kunnen redden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil niet zeggen dat t goed is dat hij dood is maar nu houdt hij tenminste wel zn vuile bek dicht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik heb helemaal nooit problemen met allochtonen, van welke nationaliteit dan ook dus ik denk dat jullie t toch zelf uitlokken dan hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben het met je eens dat hij nog een hoop te leren had in de politiek, maar met sommige van zijn ideeen was ik het toch wel eens.
||
Citaat:
+ Ze maken erg lekker eten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
eerst opperde hij iets en als dan bleek dat nederland er vet geschokt op reageerde en het niet met hem eens was dan begon hij opeens terug te krabbelen en uiteindelijk opperde hij dan maar t totaal tegenovergestelde in de hoop dat het volk dan toch zijn kant zou kiezen. Die gast wist niks van politiek, het enige waar die dude populair door is geworden is door allochtonenn afzeiken en in een kwaad daglicht zetten. zo kan ik ook wel populair worden ja. |
![]() |
||
Citaat:
Shit niet messen met triades of yakuza's ![]() Asian pride ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ben jij er trots op dat je Nederlander bent? Cookie | 164 | 19-12-2004 17:09 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Lifestyle |
skinheads NBV | 148 | 09-03-2004 13:19 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |