![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() persoonlijk ben ik niet sterk in het bedenken van 1 aprilgrappen. en ik trap er ook altijd in ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Háháhá! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom vanmiddag op school een jongetje op de trap tegen, zegtie; hee, je veter zit los.. dus.. ik had niet gekijkt, want ik wist dat ik andere schoenen aanhad *trots* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij kregen ook een echt heel erg geloofwaardig mailtje via de schoolmail:
Beste studenten, Onlangs heeft een onderzoekteam in Zweden ernstige gevallen van het Kovöttervirus gesignaleerd. Dit is een besmettelijk virus wat zich binnenin het lichaam van de mens nestelt en zich vermenigvuldigd. Het virus is, in het lichaam, in eerste instantie, inactief, maar wordt geactiveerd bij een slechte weerstand. De meest voorkomende symptomen zijn: - droge hoest; - hoge koortsen en; - lichte vergeetachtigheid. Dit virus komt veelal voor bij jonge mensen. Het virus is alleen overdraagbaar via lichamelijk contact. Vooral tijdens het contact met jonge kinderen. Er is een goede behandeling mogelijk voor dit virus. Bij géén behandeling vreest men voor het ergste. Er zijn ook enkele gevallen met dit virus in Nederland bekendgemaakt. Waaronder ook op het onderwijscentrum ‘Edith Stein’ te Hengelo. De eerste slachtoffers zijn al gevallen, vandaar dat de hal bij de receptie gedeeltelijk is afgezet. Wees gerust, volgens de laatste ontwikkelingen is het virus nu onder controle. Ons medeleven gaat uit voor degenen voor wie het nu te laat is. Deze e-mail is verstuurd naar alle scholen regio Overijssel. Neem bij bovenstaande symptomen direct contact op met uw plaatselijke huisarts of het dichtstbijzijnde GGD. Gezond en Welzijn commissie Twente Voor nadere informatie: http://www.gezondenwelzijncommissiet...vöttervirus.nl En ook nog een ander mailtje over dat er een nieuw systeem in de school zou komen met een soort detectiepoortjes waarmee je overal en altijd in de school getraceerd kan worden. (ook tegen diefstal van schooleigendommen jaja) En waarmee ze ook kunnen zien hoeveel koffie je drinkt (zodat ze slaapgebrek kunnen opsporen) En t erge ik trapte er eerst nog in ook (al vond ik t wel vreemd) Pas toen ik bovenstaand mailtje las dacht ik eraan dat t wel eens een 1 april grap kon zijn hihi ![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: kut, up ik opeens een 2 dagen oud topic. Nouja, 1 april met een verlengsnoer
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
1 april Martińo | 81 | 02-04-2011 10:22 | |