Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm verder val ik ook in het patroon van de 'standaardjongen' als het gaat om subtiele hints...dan denk ik van eh"zou ze dat nou als hint bedoelen? neeeh zo doet ze tegen iedereen (of gewoon normaal"... en dan natuurlijk wat sponta...nogwat zegt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mannen en vrouwen hebben een totaal andere comminucatie. Wat vrouwen duidelijk vinden, vinden wij weer vaag of zien het als een grap. En wat wij duidelijk vinden, vinden vrouwen weer grof. Kortom het beste wat je als meisje kan doen als je een jongen leuk vindt. Is het "gewoon" tegen hem zeggen, of tegen zijn vrienden. Maar zorg eerst dat je weet dat hij jou ok vindt. Want anders kan het vervelend worden als jij hem wil aanraken, dan heb ik het niet over palen schuren.... Dus meisjes/vrouwen wees slim en pas je aan want wij mannen hebben daar meer moeite mee dan jullie denken. P.S voor alle jongens/mannen heb ik een tip lees het boek "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus". Het is een boek waarin de verschillen tussen mannen en vrouwen worden belicht. Het is moeilijk lezen maar o zo belangrijk. Verder zal ik nog tegen de vrouwen willen zeggen wij mannen kunnen moeilijk luisteren met gevolg dat we de stille hints niet snappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als meisjes naar mij kijken dan denk ik altijd ach zal wel, het is niet zo dat ik niet zelf verzekerd ben eerder het tegen overgestelde. Maar op de een of andere manier zie ik alles nuchter in dus ook als er een meisje naar me kijkt en lacht... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
For example: een jongen houdt vaak de deur voor je open, dan vind hij jou in ieder geval aardig. Zelf houd ik de deur voor iedereen open jongen of meisje maar dat zal wel met mijn opleiding te maken hebben... SPW. Een jongen is graag bij je, vraagt wel eens of je meegaat ergens naar toe. Allemaal kleine tips dat hij je aardig vindt maar hoe weet je nou of hij je ook echt leuk vindt? Daar kom je eigenlijk maar echt op een manier achter het vragen.. ik zie je al stijgeren van uhm ja maar wat nou als.....STOP.( no offence) Het kan ook anders n.l door te kijken hoe ver je kan gaan met iemand aan te raken bijv. te omhelzen. Kijk hoe ver je kan gaan als je ver kan gaan dan hoeft dat nog niets te betekenen maar je weet wel dat hij je zekers ok vindt. Vraag eens tussen neus en lippen door of hij een vriendin heeft en luister goed naar zijn antwoord. Als hij zegt nee gelukkig niet dan is de kans zer klein dat hij je leuk vindt. Zegt hij nou nee helaas niet en ik zal wel weer eens een vriendin willen( ja, ook mannen hebben vage hinst) dan is de kans zeker aanwezig dat hij wel iets met je wilt. Zit hij bijv. vlak bij je in de buurt in de les(sen). Zo zijn er nog een hoop dingen op te noemen. Maar ik ga het hier bij laten moet nog leren voor verzorging ![]() Hoop dat ik je een beetje geholpen heb. Anders hoor ik het wel neem ik aan? Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 14:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, merkt zelf nooit iets, dus meiden, gewoon ''grof'' doen, dan is het zo duidelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook al moet ik zeggen dat het per meisje verschilt de een kan ik wel mee praten terwijl ik dat met de anders niet kan. Ik kan met ieder meisje praten over van alles, maar als ik haar met afwijzen dan lukt dat niet. Hoop dat je genoeg hebt aan mijn info, if not? Just let me know. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niets met die jongen doen verder dat verdient hij niet. Is moeilijk maar doe het... Dus niets doen met hem ongeacht wat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ghaha ![]() (zou typisch mijn opmerking geweest kunnen zijn overigens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd