Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 20:01
Chofi
Chofi is offline
klopt, het schiet niet erg op..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 21:00
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik denk dat het bij sommigen niet eens een kwestie is van niet doorhebben maar een kwestie van niet voor joker te willen staan.

Een meid zat mij konstant aan te staren tijdens de lessen en mijn beste vriend die naast mij zat wees mij daar ook op en in zijn woorden "keek zij wulps" naar mij. Dus ik terug kijken af en toe en zij lief naar mij kijken. Dus ik dacht: zou het?..
Het was ook zo dat ik niet toevallig in de richting zat van iets anders waar ze naar keek. Anyway ik vond haar ook ontzettend leuk en ik werd hardstikke verliefd en toen het erop aankwam en ik op haar afstapte bleek het toch niet wederzijds te wezen.

Later kreeg ik een penvriendin met wie het klikte en de personen werden heel persoonlijk en zij zei steeds dat ze haarzelf heel prettig voelde als ik met haar sprak (via brieven dan..). Dat liep zelfs uit op een bekentenis van dat ze gevoelens had voor mij die op verliefdheid leken en dat ze mij heel erg leuk vond. Toen bekende ik voorzichtig dat ik haar ook heel leuk vond en vervolgens ging het mis en bleek ze maar een spelletje met me te spelen. Dan voel je je toch voor joker staan.

Dus zelfs wanneer iemand overduidelijk interesse in mij blijkt te hebben, wil ik het niet eens meer geloven uit zelfbescherming. De meiden in mijn omgeving hebben het er zelf naar gemaakt.
Oud 15-04-2004, 22:08
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-04-2004 @ 22:00 :

Een meid zat mij konstant aan te staren tijdens de lessen en mijn beste vriend die naast mij zat wees mij daar ook op en in zijn woorden "keek zij wulps" naar mij. Dus ik terug kijken af en toe en zij lief naar mij kijken. Dus ik dacht: zou het?..
Het was ook zo dat ik niet toevallig in de richting zat van iets anders waar ze naar keek. Anyway ik vond haar ook ontzettend leuk en ik werd hardstikke verliefd en toen het erop aankwam en ik op haar afstapte bleek het toch niet wederzijds te wezen.

aah wat erg hoe heb je het laten merken dan?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:23
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Beetje dezelfde signalen teruggeven en extra aardig doen. Maar ik vraag me af of dat wel over is gekomen achteraf gezien.
Oud 16-04-2004, 10:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 04-04-2004 @ 20:39 :
wat is een niet subtiele hint dan?

Ey ik heb deze week nog niet geneukt, en niemand wil...
hehe

Hmm verder val ik ook in het patroon van de 'standaardjongen' als het gaat om subtiele hints...dan denk ik van eh"zou ze dat nou als hint bedoelen? neeeh zo doet ze tegen iedereen (of gewoon normaal"... en dan natuurlijk wat sponta...nogwat zegt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 04-04-2004 @ 20:39 :
wat is een niet subtiele hint dan?

Ey ik heb deze week nog niet geneukt, en niemand wil...
Dat is te subtiel, hoor "Heej, ik heb deze week nog niet geneukt, wie wil?" is nog iets duidelijker
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:09
zlatani9
zlatani9 is offline
Als al dr vriendinnnen "toevallig" langskomen en je allemaal heel keurend bekijken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:31
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, ik heb nogal veel goeie vriendinnen, dus meestal denk ik gewoon dat iemand bevriend wil zijn. Pas bij de volleybal marathon (waar ik mijn vriendin heb leren kennen) merkte ik wel dat ze iets van me wilde. Inderdaad de hele tijd duwen ofzo, plagen geintreseerd doen.
Op MSN werd het allemaal nog wat duidelijker. Dat was niet echt zo subtiel meer
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-04-2004 @ 22:00 :
Het was ook zo dat ik niet toevallig in de richting zat van iets anders waar ze naar keek. Anyway ik vond haar ook ontzettend leuk en ik werd hardstikke verliefd en toen het erop aankwam en ik op haar afstapte bleek het toch niet wederzijds te wezen..
Wat een hoer zeg ze wou trouwens waarschijnlijk gewoon neuken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 18:03
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-04-2004 @ 16:38 :
Wat een hoer zeg ze wou trouwens waarschijnlijk gewoon neuken.
Oud 16-04-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 31-03-2004 @ 19:16 :
Als je een baksteen met een briefje "Ik vind je leuk." door de woonkamerruit heengooit hebben ze het meestal wel door. Maar dan zijn gelijk al je kansen verkeken.
Dat is maar hopen dan dat wij mannen het door hebben.

Mannen en vrouwen hebben een totaal andere comminucatie. Wat vrouwen duidelijk vinden, vinden wij weer vaag of zien het als een grap. En wat wij duidelijk vinden, vinden vrouwen weer grof.

Kortom het beste wat je als meisje kan doen als je een jongen leuk vindt. Is het "gewoon" tegen hem zeggen, of tegen zijn vrienden. Maar zorg eerst dat je weet dat hij jou ok vindt. Want anders kan het vervelend worden als jij hem wil aanraken, dan heb ik het niet over palen schuren....

Dus meisjes/vrouwen wees slim en pas je aan want wij mannen hebben daar meer moeite mee dan jullie denken.

P.S voor alle jongens/mannen heb ik een tip lees het boek "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus". Het is een boek waarin de verschillen tussen mannen en vrouwen worden belicht. Het is moeilijk lezen maar o zo belangrijk.

Verder zal ik nog tegen de vrouwen willen zeggen wij mannen kunnen moeilijk luisteren met gevolg dat we de stille hints niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:35
sneeuw
sneeuw is offline
Hoe kan je merken dat een meisje jou leuk vind

nu gewoon een paar dingen op een rijtje
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:53
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 31-03-2004 @ 15:57 :
jullie subtiele hints zijn vaak domme acties waardoor je gaat denke "wat moet die muts van me"
Oud 20-04-2004, 18:11
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
jullie hebben het hier wel de hele tijd over wat mannen willen weten over flirten van vrouwen, maar omgekeerd is het soms net zo onduidelijk! dus ook tips van de mannelijke kant pleazzzz!!

btw: het is ook wel zo dat wij soms onduidelijk zijn met onze hints, maar tja.. als wij maar wisten wat bij jullie op zou vallen.....
Oud 20-04-2004, 18:20
Arox
Arox is offline
Citaat:
0o-pearl-o0 schreef op 20-04-2004 @ 19:11 :
btw: het is ook wel zo dat wij soms onduidelijk zijn met onze hints, maar tja.. als wij maar wisten wat bij jullie op zou vallen.....
Opvallen doe je als je onderuit gaat, dan heb je zeker de aandacht. Maar of je die wil
Oud 21-04-2004, 06:45
Verwijderd
Ik persoonlijk ben iemand van eerst het oogcontact dan een leuke lach. Een praatje, graag met enige diepgang. Bijv. actualiteiten.

En dan lekker dansen met elkaar.

Of voor als het buiten is gewoon lekker praten werkt heel goed want als je iemand een beetje kent stap je de volgende keer eerder op die persoon af.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 07:51
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 31-03-2004 @ 15:22 :
Nou de titel spreekt voor zich. Wanneer hebben jullie t door dat een meisje jullie leuk vindt. Aangezien vaak wordt gezegd dat jullie subtiele hints niet snappen enzo. Bij welke signalen, dingen, handelingen ga jij denken oh ze vindt me echt leuk?

xxx Shazz
Nooit, zit geen enkele logica in.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:49
All of Me
All of Me is offline
Ik heb de hele topic eens doorgelezen en dacht hey ik ga maar even Lid worden hehe

ok nou ik zou niet weten hoe meisjes/dames
het anders zouden kunnen doen want als een meisje/dame mij leuk vind dan schijn ik dat op 1 of andere manier wel op te pikken
zal wel door die hints komen
vooral als een meisje oogcontact zoekt dan denk ik wel dat de jongens/mannen het al wel door hebben
tenminste ik zou het door hebben
verder tsjah gewoon goed gesprek aangaan en niet helemaal serieus wel wat lol hebben samen denk dat dat wel zou werken als je een man/jongen leuk zou vinden

Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 10:52.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
All of Me schreef op 22-04-2004 @ 11:49 :
gewoon goed gesprek aangaan en niet helemaal serieus wel wat lol hebben samen denk dat dat wel zou werken als je een man/jongen leuk zou vinden
Mee eens....

Maar als meisjes naar mij kijken dan denk ik altijd ach zal wel, het is niet zo dat ik niet zelf verzekerd ben eerder het tegen overgestelde.

Maar op de een of andere manier zie ik alles nuchter in dus ook als er een meisje naar me kijkt en lacht...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 20:42
GB
GB is offline
Maar wat ik me pas af vraag.. (maar dan begin ik natuurlijk weer over iets heel anders..)
hoe kun je als meisje zijnde merken dat een jongen in je geinteresseerd is.. en of het dan wel of niet om 1 ding gaat..
dus of hij je gewoon voor 1 keer wil.. of dat hij je echt leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:21
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
GB schreef op 22-04-2004 @ 21:42 :
Maar wat ik me pas af vraag.. (maar dan begin ik natuurlijk weer over iets heel anders..)
hoe kun je als meisje zijnde merken dat een jongen in je geinteresseerd is.. en of het dan wel of niet om 1 ding gaat..
wij vrouwen schijnen daarvoor een soort instinct te hebben met als vuistregel: voel het niet goed, dan is het niet goed. Je "weet" het als je zo'n jongen tegenkomt. Helaas is dit instinct niet bij iedereen even sterk. (wat wel jammer is)
Oud 22-04-2004, 23:11
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Nou ja ik met mijn domme kop heb dat helaas nooit door. Maar ik kan wel goed zien wanneer iemand mij weer juist niet leuk vind.

Hmmm ja.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je als meisje zijnde merken dat een jongen in je geinteresseerd is.. en of het dan wel of niet om 1 ding gaat..
Uhm, het probleem van tegenwoordig is dat je dat eigenlijk alleen nog maar aan de kleine dingen kan merken.. Want tijdens uitgaan is het eigenlijk onmogelijk om dat te merken dus moet het al buiten het uitgaansleven omgaan.

For example: een jongen houdt vaak de deur voor je open, dan vind hij jou in ieder geval aardig. Zelf houd ik de deur voor iedereen open jongen of meisje maar dat zal wel met mijn opleiding te maken hebben... SPW.

Een jongen is graag bij je, vraagt wel eens of je meegaat ergens naar toe. Allemaal kleine tips dat hij je aardig vindt maar hoe weet je nou of hij je ook echt leuk vindt?

Daar kom je eigenlijk maar echt op een manier achter het vragen.. ik zie je al stijgeren van uhm ja maar wat nou als.....STOP.( no offence)

Het kan ook anders n.l door te kijken hoe ver je kan gaan met iemand aan te raken bijv. te omhelzen. Kijk hoe ver je kan gaan als je ver kan gaan dan hoeft dat nog niets te betekenen maar je weet wel dat hij je zekers ok vindt.

Vraag eens tussen neus en lippen door of hij een vriendin heeft en luister goed naar zijn antwoord. Als hij zegt nee gelukkig niet dan is de kans zer klein dat hij je leuk vindt. Zegt hij nou nee helaas niet en ik zal wel weer eens een vriendin willen( ja, ook mannen hebben vage hinst) dan is de kans zeker aanwezig dat hij wel iets met je wilt.

Zit hij bijv. vlak bij je in de buurt in de les(sen). Zo zijn er nog een hoop dingen op te noemen. Maar ik ga het hier bij laten moet nog leren voor verzorging .

Hoop dat ik je een beetje geholpen heb. Anders hoor ik het wel neem ik aan?

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 06:20
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
Midget schreef op 31-03-2004 @ 22:25 :
en dan bedoel ik niet een sjor aan je paal ofzo. (voordat iemand zoiets zegt in z'n reply)
hahaha, dat zou best grappig zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 16-04-2004 @ 23:13 :

P.S voor alle jongens/mannen heb ik een tip lees het boek "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus". Het is een boek waarin de verschillen tussen mannen en vrouwen worden belicht. Het is moeilijk lezen maar o zo belangrijk.

Verder zal ik nog tegen de vrouwen willen zeggen wij mannen kunnen moeilijk luisteren met gevolg dat we de stille hints niet snappen.
''Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg'' Theo Maassen

Nee, merkt zelf nooit iets, dus meiden, gewoon ''grof'' doen, dan is het zo duidelijk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:58
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Als ze veel naar je lacht en tegen je aan gaat liggen als je naast haar zit, of als ze je steeds aant plagen is... jah waarschijnlijk zijn veel jongens niet zo heel goed in signalen opvangen, tenminste dat hoor je vaak. Of signalen niet opmerken, of ze verkeerd interpreteren, dat wil zeggen: "ze lacht één keer naar me dus vindt ze me leuk."
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:01
Talon
Talon is offline
pas als zij zegt dat ze me leuk vindt
eerder niet
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:12
NeoZero
NeoZero is offline
en omgekeerd, als mannen vage subtiele hints zouden geven aan een meisje die ze leuk vinden, zou zij het dan snappen,
meteen heh, misbruik maken

vrouwen kunnen heel goed doordenken..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:16
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
sommige kunnen denk ik heel goed doordenken,niet allemlaa
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:38
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nee, dan krijg je een smsje van een jongen:
'ik heb zin in een knuffel. help!'

Dan denk ik bij mezelf ook 'help!' omdat hij eerst een week niet reageert op jouw smsje en dan krijg je er zo 1 terug
Oud 26-04-2004, 19:47
SHAZZ
SHAZZ is offline
Tjaa jongens zijn echt vaag!!!

Ik ben verliefd op een jongen. Ik dacht altijd dat hij het nooit door had. Dus toen had ik al zoiets van mmm moet ik misschien iets minder subtiel zijn. Nou dat durfde ik toch niet echt,..dus het bleef allemaal vrij oppervlakkig. Had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om hem te zeggen dat ik hem meer dan leuk vind. Zegt hij naderhand ja dat had ik al lang door!!! Jezus! Geef dan ook ff een teken dat je mijn signalen opvangt..

Maar goed meneertje vond mij superleuke meid maar had geen verliefde gevoelens... Zouden jullie jongens als jullie het weten dat een meisje je leuk vind mee flirten of beetje minder???? Zoals geen oogcontact zoeken of houden.

Dat deed die jongens dus namelijk niet, hij flirte vrolijk mee, vandaar dat ik beetje confused was..

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:18
Myuki
Myuki is offline
Ik ben gewoon wel duidelijk en daar zijn mensen in mn omgeving geloof ik wel blij mee... Ik zeg ook rtegen mn gewone vrienden dakze lief vind... daar wordt iedereen weer blij van en dan ist ook gewoon duidelijk.

nu moeten jullie nog even meedoen met het gewoon zeggen dat je iemand leuker dan gemiddelt vind en klaaaaar
Oud 26-04-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 26-04-2004 @ 20:47 :
Zouden jullie jongens als jullie het weten dat een meisje je leuk vind mee flirten of beetje minder???? Zoals geen oogcontact zoeken of houden.
Ik heb het nooit echt snel door maar als ik het door heb en ik vind haar leuk dan zal ik wel flirten. Als ik haar niet leuks vind zal ik dat ook niet doen. Dan laat ik ook wel merken dat ik haar leuk vind, helaas ben ik daar niet goed in, omdat ik haar niet wil kwetsen ga ik niet met haar praten in plaats daarvan laat ik het door opmerkingen weten. Alleen dat is nog harder... Dus ik ben aan het werk om jullie vrouwen minder te kwetsen.

Ook al moet ik zeggen dat het per meisje verschilt de een kan ik wel mee praten terwijl ik dat met de anders niet kan.

Ik kan met ieder meisje praten over van alles, maar als ik haar met afwijzen dan lukt dat niet.

Hoop dat je genoeg hebt aan mijn info, if not? Just let me know.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 11:49
SHAZZ
SHAZZ is offline
Dus jij zou niet gaan flirten als je niet verliefd bent op dat meisje?
Die jongen deed dat dus wel, wat betekent dat dan. Hij was namelijk niet verliefd op me..

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 27-04-2004 @ 12:49 :
Dus jij zou niet gaan flirten als je niet verliefd bent op dat meisje?
Die jongen deed dat dus wel, wat betekent dat dan. Hij was namelijk niet verliefd op me..

xxx Shazz
Om het netjes te houden die jongen is niet echt een man te noemen. Vind het nog al schandalig van hem. Misbruik maken van de situatie, noemen ze dat.

Niets met die jongen doen verder dat verdient hij niet.

Is moeilijk maar doe het... Dus niets doen met hem ongeacht wat.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:12
Verwijderd
ff een schop omhoog..

wat moet je doen als je echt een totale kneus bent wat betreft hints? :

Ik ken al een tijdje een heel leuk&lief meisje... punt is alleen ik niet zeker ben hoe zij mij ziet. Nu gaf ik wel hints af, maar alleen subtiel (zodat ik altijd zonder gezichtsverlies kon terugtrekken) en er waren ook best veel hints van haar kant af... alleen begreep ik die altijd te laat ('s avonds als ik de avond overdacht) en daar baalde ik van. Afgelopen zaterdag waren we met z'n 3en aan het stappen (zij, een goede vriendin van ons en ik) en ik vroeg voor de grap of dat niet koud was (ze droeg een rokje) en ze zij nee. (dat was op het terras, waar het fris was) toen we eenmaal binnen waren en ik haar een beetje aan het pesten was (wel gewoon goed bedoeld) toen kwam dat rokje dus weer ter sprake op een of andere manier. En toen kwam zij met de opmerking 'kan jij mijn benen niet even warm wrijven' ik kwam met een totaal kneuzige opmerking 'nee, het is je eigen schuld... als je gewoon een broek aan zou hebben zou je nergens last van hebben' dat kwam er niet vervelend uit ofzo maar het was wel stom... natuurlijk.....

Hoe zorg ik ervoor dat ik al die fucking hints niet verkeerd intrepeteer? Ik ben echt superstom daarmee. En hoe kan ik haar subtiel laten weten dat ze toch best wel lief is (maar wel op zo'n manier dat ik me nog zonder gezichtsverlies kan terugtrekken als het ware)

*geblaat* van deze kneus
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:04
kaasj de baasj
kaasj de baasj is offline
Als ze over me bal aait
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:49
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
als ze het in mijn gezicht verteld dat ze me leuk vind
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:01
annetjuh
annetjuh is offline
wil je menu? en ze begrijpen het verkeerd tjakka.
neej geintje heb geen flauw idee.
sommige jongens zien het terwijl ik het niet eens weet
Oud 19-05-2004, 17:47
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 22-04-2004 @ 22:21 :
wij vrouwen schijnen daarvoor een soort instinct te hebben met als vuistregel: voel het niet goed, dan is het niet goed. Je "weet" het als je zo'n jongen tegenkomt. Helaas is dit instinct niet bij iedereen even sterk. (wat wel jammer is)
Nou, mijn instinct laat me idd nog wel eens in de steek. Als ik denk dit is voor hem maar voor 1 keer, dan heb ik ook meestal wel gelijk. Maar soms denk je toch wel serieus dat iemand je leuk vind en dan blijkt dat toch niet zo te zijn.
Oud 19-05-2004, 17:58
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 31-03-2004 @ 18:17 :
ze snappen het pas als je bijna recht in hun gezicht zegt dat je ze leuk vind of ze wel ernstig gaat versieren...
maar soms spelen vrouwen ook een spelletje.. ze flirten alleen.. meer willen ze niet
Oud 19-05-2004, 18:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-05-2004 @ 00:12 :
En toen kwam zij met de opmerking 'kan jij mijn benen niet even warm wrijven' ik kwam met een totaal kneuzige opmerking 'nee, het is je eigen schuld... als je gewoon een broek aan zou hebben zou je nergens last van hebben' dat kwam er niet vervelend uit ofzo maar het was wel stom... natuurlijk.....
*PROEST*

ghaha

(zou typisch mijn opmerking geweest kunnen zijn overigens )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-05-2004 @ 19:05 :
*PROEST*

ghaha

(zou typisch mijn opmerking geweest kunnen zijn overigens )
Pfff dan ben jij net zo stom. Echt waar ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:27
sofuckingme
sofuckingme is offline
ik ben heel erg plagerig
en overdreven enthousiast tegem degene die ik leuk vind
en uhm.. wat doe ik nog meer,ja idd ik gebruik diegene als kapstok
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-05-2004 @ 20:07 :
Pfff dan ben jij net zo stom. Echt waar ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
damn man, zou het onze leeftijd zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-05-2004 @ 20:38 :
damn man, zou het onze leeftijd zijn?
Mwah misschien iets met de geboortedatum?:
jij: 29-03-1984
ik: 27-03-1984
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 31-03-2004 @ 18:50 :
Ja idd, en dan nog heb je van die jongens die denken dat de meiden gewoon een spelletje met ze spelen Ach dat is ook wel zo soms.
Nu snappen jullie dames waarom wij het dus niet "doorhebben"
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:59
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb nooit wat door, of het moet er al heel dik bovenop liggen

En laatst dacht ik wat door te hebben bleek ze lesbisch te zijn
Oud 23-05-2004, 13:08
faartju
faartju is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-04-2004 @ 20:34 :
De ene keer dat een meisje me leuk vond, vatte ik de hints vrij snel, maar reageerde ik veel te laat (toen ze al een vriendje had).

ooooooooh zo zielig
Oud 23-05-2004, 14:09
bassgirl
bassgirl is offline
maar mannen... als jullie nou een meisje leuk vinden he en je kent haar niet.. hoe doe je dan?
Reageren

Regels voor berichten