![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() iedereen is anders. Als ik even een "break" neem tijdens het examen, en eet/drink iets, krijg ik juist weer meer energie, omdat ik heel eventjes niet geconcentreerd bezig ben met de opgaven. En of iemand er last van heeft hangt ervan wat je eet. Ik heb gewoon brood bij me, en dat ligt al uitgepakt en wel op mn tafel, zelfde als mn flesje aa waarvan de dop al af is. Niemand maar dan ook niemand kijkt er bij ons op als iemand iets te eten pakt, omdat iedereen 'geluidloze' spullen bij zich heeft. Als je nou een doos Pringles meeneemt, Jaaaaaa dan stoor je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja ik weet niet misschien heb ik makkelijk praten, ik heb geen last van dyslexie, knikkende knieën, black-outs, pfeiffer, instorten, huilbuien, angstaanvallen, en het hele-jaar-geen-reet-gedaan-en-nu-ineens-keihard-gaan-werken syndroom. Niet cynisch bedoeld hoor, je kunt er ook niets aan doen als je ziek bent of zonder dat je het tegen kunt houiden gestresst wordt... ik bedoel alleen ja... weet niet, als je normaal een beetje goed eet, ongeveer genoeg slaap haalt en zo half-om-half bijhoudt wat je moet leren dan moet het toch gewoon te doen zijn? Examens zijn doorgaans niet zo ontworpen dat je per definitie zakt. Als je dat idee wel heb dan is er of iets best wel mis met je leermethode/ je boek, en/of zit je op het verkeerde niveau, óf er staan idd fouten in het examen/is de verhouding vragen/tijd die ervoor staat niet goed. In dat laatste geval ben je hoogstwaarschijnlijk niet de enige die het niet (goed) te doen vond, dus dan ligt het aan de examenmakers en niet aan jouw. Dat heeft ook invloed op de normering, als blijkt dat het echt niet te doen was. Dus ik zou me al met al gewoon niet zo druk maken, nergens voor nodig en je hebt er all1 maar last van! Kop op en succes
||
Citaat:
||
Citaat:
Of je gaat tussendoor naar de wc en op de wc bel je ff de plaatselijke pizza-koerier of shoarmatent of ze wat komen brengen...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
haha grappig.. op dat forum van eindexamen.nu hebben ze n heel topic over wicky's die ze krijgen bij t examen..
Maar hier schijnt niemand die dingen te hebben(bij ons ook niet hoor) Ik neem(correctie: nam) altijd wel drinken mee zoiezo en sochtens boterhammen want ik krijg altijd honger om 10 uur..) en toen we vrijdag 28 en nederlands en economie hadden heb ik wel n red bull meegenomen want ik was bij duits zooo moe geworden van al die teksten.. ik d8 NEE niet nog eens! en ik moet zeggen dat blikje heeft goed werk gedaan!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
veel honger / weerzin tegen eten Takkeling | 8 | 15-09-2013 22:39 | |
Eten & Drinken |
Schijf van vijf: eet jij gezond? Daantje_0705 | 11 | 19-03-2012 21:48 | |
Eten & Drinken |
Vraag mbt eten ikkuh15 | 1 | 29-03-2009 15:05 | |