|
|
Bekijk resultaten poll: forumscharrels | |||
cyber 1-2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
57 | 30.48% |
cyber 3-4 |
15 | 8.02% |
cyber 5 of meer |
19 | 10.16% |
zoenen 1-2 |
47 | 25.13% |
zoenen 3-4 |
14 | 7.49% |
zoenen 5 of meer |
10 | 5.35% |
ONS 1-2 |
18 | 9.63% |
ONS 3-4 |
5 | 2.67% |
ONS 5 of meer |
8 | 4.28% |
sexrelatie 1-2 |
40 | 21.39% |
sexrelatie 3-4 |
7 | 3.74% |
sexrelatie 5 of meer |
10 | 5.35% |
echte relatie 1-2 |
87 | 46.52% |
echte relatie 3-4 |
8 | 4.28% |
echte relatie 5 of meer |
10 | 5.35% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 187. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien neem ik die inhaalpoging net zomin serieus, die getalletjes lukken heus wel als ik daar voor zou gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar is mn magic stick! |
![]() |
||
Citaat:
ik moet nog beginnen hoor.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Rete-amusant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind het respectloos als je namen neer gaat zetten, met name wanneer de ander er niet vanaf weet.
||
Citaat:
Cybersex is een talent. Dat heb je of je hebt het niet. Het valt in ieder geval niet aan te leren. Het vergt inlevingsvermogen in je cyberpartner, fantasie, de wil om meer te geven dan te nemen en een grote mate van schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Goede minnaars IRL kunnen het ook op de computer goed. Wie niet kan cyberen, bakt er ook in bed weinig van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie goed is op de cyber, en dus aan die 4 eisen voldoet, is in bed ook goed. Want de drie eisen van inlevingsvermogen in je partner, fantasie en de wil om meer te geven dan te ontvangen, zijn in bed heel belangrijk. De vierde eis van de schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is inderdaad slechts een aanvullende eis, om op de cyber ook de sterren van de hemel te cybersexen. Intelligentie, beschaving en verbale begaafdheid zijn voor mij overigens basiseisen om uberhaupt iemand als minnaar, echt of cyber, zelfs maar in overweging te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
Betekent dat dan dat er in bed ook niks mee te beginnen is? Nee, want in bed laat je meestal het schriftelijke gedeelte achterwege...
||
Citaat:
Het schriftelijke gedeelte is een aanvullende eis om goed te kunnen cyberen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar 't schriftelijk gedeelte is dan weer belangrijk voor 't verslagje hier op 't forum.. ![]() Volgens mij die je bij cyberen wel standaardpatronen terug, dat vrouwen er graag een mooie fantasie omheen en de meeste mannen lekker expliciet en duidelijke tekst willen.. ![]() Of ga ik nu iets te kort door de bocht? ("t geldt natuurlijk ook niet voor mij, he.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoe moeilijk is het om uitgebreid te reageren? Als je al als stelregel neemt dat je elk detail over je handeling en je partner gaat uitschrijven. Niet 1 maar 2 mensen die samen cyberen moeten toch beide inlevingsvermogen hebben? Ik denk dat het sleutelwoord eerder improvisatie is. Just write 'on the fly'. ![]() En als je al valt over een 'd'-tje of 't'-tje, ga dan gewoon over op verbaal en doe dan niet moeilijk. Hoewel verbaal een stuk moeilijker/uitdagender is, dan moet je echt impulsief reageren en krijg je geen tijd om de zin eerst even te verzinnen.. Dan heb je echt te maken met pure geilheid. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef mij ook maar liever iemand die een beetje creatief van geest is en dat verwoorden kan. ![]()
|
|