Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En, is het gelukt? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: -Een klasgenoot van mij gebruikte nog weleens de brandblusser die ergens in een halletje aan de muur hing. ![]() -Spijbelen.. Tsja wat is spijbelen. Als het is: gewoon niet opkomen dagen voor de les, dan heb ik veel gespijbeld. Als het is: niet opkomen dagen en daar een smoesje voor opzetten, dan heb ik niet gespijbeld. -Met scheikunde die gaskraantjes heel lang aan laten staan. -Met regelmatig scheikunde bij de uitslagen van schriftelijke overhoringen ineens hard juichen wanneer ik een 0.1 had omdat mijn -3 naar boven werd afgerond waardoor ik voor 2.9 punten niets heb hoeven te doen. -Heel overdreven een boodschap schrijven op een briefje en dan tot enorme prop indeuken en 'subtiel' overgeven aan mijn buurman zodat de leraar het wel op MOEST vallen (was een immitatie van het 'subtiele' briefjes doorgeven van de meiden in onze klas). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder hadden we een grieks leraar die zwakzinnig was en faalangst had, dus die hebben we ook weggekregen. Altijd pennetjes schieten in het plafond. (van je pen-omhulsel een soort katapult maken en dan met behulp van de veer die vulling het plafond intiefen, vereist een klein beetje handigheid en de juiste pen.) En eerst veel fouten in je proefwerk maken, het terugkrijgen, de fouten verbeteren met behulp van je boek en dan teruggaan en zeggen dat het er toch echt wel stond. Zo maak je makkelijk van n 6 een 10 (EN HIJ GING ERVOOR!! De Gek) En nog meer van dat soort kutstreken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zijn jou ergste/coolste/leukste schoolstreken? Toyd | 18 | 11-10-2007 20:36 |