Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mis ik weer iets (sarcasme) of draag je dat ding echt?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als God menselijk was en in deze tijd zou leven, zou 'ie voor het Internationale gerechtshof moeten verschijnen voor etnische zuiveringen amongst other things. (en z'n 'zoon' was al net zo'n aap.)
||
Citaat:
![]() en ze gaan wel ongeveer 40 euro kosten hur... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wie heeft dat recht verleend? En waarom vind je dat ik mensen kwets? Ik vind het alleen vrij zielig dat die hyperchristenen zo weinig besef van de realiteit hebben en altijd een excuus klaar hebben voor al het onrecht in de wereld.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij kwetst gelovigen door bijv. zo'n shirt te dragen, gesteld dat je dat doet. Dat is mijn hele punt, het is het belachelijk maken van andermans denkbeelden. Dat jij geloven als achterlijk en achterhaald beschouwd, doet niets af aan het feit dat er mensen zijn die wel geloven en dat heb je te respecteren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|