Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 15:01
__ArjunRampal__
__ArjunRampal__ is offline
Bij economie mag er alles ingooien, klaar uit.

Mijn leraar economie *werkt* bij de CITO, dus hij weet wel van wanten.
Advertentie
Oud 21-05-2004, 15:25
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 20-05-2004 @ 11:55 :
ja dat klopt wel... maar dat is zo simpel dat ik dat niet eens in me gr ga zetten
je hebt dr nog een paar he ook met verandering van inkomen en kruiselinginse prijselasticiteit enzo.... denk dat ik ze er voor de zekerheid toch maar wel inzet. Vandaag proefexamen eco gemaakt zonder enige hulpmiddelen, 6,3
Oud 21-05-2004, 17:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Acey schreef op 26-04-2004 @ 17:29 :
ik dacht dat er verplicht een duidelijk zichtbare, goed af te lezen, juist ingestelde klok in de examenzaal moet hangen

das iig wel het geval bij mij op school
owja... nou dan mogen ze wel eens beginnen met die klok in het ANW lokaal (of zitten daar geen examenkandidaten?)
Acey, jij doet toch VWO?? heb je al examens gehad, en was het officieel bij ons op school?
Oud 22-05-2004, 19:55
desiree1986
desiree1986 is offline
Spieken ga ik echt niet doen. Het risico om gepakt te worden en daardoor te zakken wil ik gewoon niet lopen. Spannend genoeg zonder dat gedoe..
Maar m'n GR ga ik wel gebruiken.. bij eco in ieder geval en bij wiskunde ook.. al hoef je bij wiskunde denk ik geen formules erin te zetten want je hebt de formulekaart.
Oud 23-05-2004, 20:01
Donald Duck
Donald Duck is offline
als je echt wilt spieken op je examen moet je dat zeker doen, ik zal je niet tegen houden
maar mag ik dan wel weten waarom je dat in hemelsnaam wilt doen?? Leren is toch veel beter
Ik bedoel, als je later iets tegenkomt van wat je nu moet leren en dan weet je het niet, das toch niet handig. Dan kan je beter iets nu leren waarvan je later denkt van: Ja dat had ik eigenlijk niet hoeven leren, ik heb het nergens echt voor nodig dan dat je nu niet leert en spiekt bij je examen voor iets dat je later weldegelijk nodig blijkt te hebben
Oud 23-05-2004, 21:10
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 23-05-2004 @ 21:01 :
als je echt wilt spieken op je examen moet je dat zeker doen, ik zal je niet tegen houden
maar mag ik dan wel weten waarom je dat in hemelsnaam wilt doen?? Leren is toch veel beter
Ik bedoel, als je later iets tegenkomt van wat je nu moet leren en dan weet je het niet, das toch niet handig. Dan kan je beter iets nu leren waarvan je later denkt van: Ja dat had ik eigenlijk niet hoeven leren, ik heb het nergens echt voor nodig dan dat je nu niet leert en spiekt bij je examen voor iets dat je later weldegelijk nodig blijkt te hebben
afgezien daarvan, 1 keer spieken en ze merken het, mag je de hele handel inleveren en oprotten. Zit je dr nog een jaar......
Oud 23-05-2004, 21:57
Liews
Liews is offline
ik ga niet spieken hoor... alleen dan de dingen die ik in me gr heb.... maar dat mag.... k bedoel... k ga bijv niet dat hele belastingstelsel uit me knar leren... heb wel wat beters te doen
Advertentie

Regels voor berichten