Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met Gilmore Girls was ook zo'n reclame, met stukjes uit allerlei afleveringen erin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt grappig hoe het hele dorp wegging omdat Phil zei dat er een lawine kwam ![]()
||
Citaat:
Niet tof dat we weten wat komen gaat. Al is het zo voorspelbaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar een paar uur voor Everwood kwam er wel een voorstukje van die aflevering, dus toen wist ik al dat Ephram en Madison gingen zoenen.. Ik vond het wel een geweldige aflevering. Dat einde was zooo zielig ![]() Madison-Ephram stukjes waren koel. En wat Ephram zei tegen Madison voordat hij haar zoende, dat klonk echt wijs voor een 16-jarige ![]() Madison keek ook zo soort van verliefd naar Ephram toen hij bezig was bij die band, en Madison ideeen gaf om het nummer te veranderen. Al dat gedoe met Phil was grappig ![]() ![]() Amy was ook zielig ![]() |
![]() |
|
reactie op andere spoiler
Spoiler
zucht het was wel weer fijn vanochtend (ik had hem opgenomen ![]() ![]() ik vond het trouwens ook wel mooi toen andy zo zei tegen linda dat hij haar leuk vond, en dat hij toen hij terug in de auto stapte zo boos werd aangekeken door delia. ik hoop dat er niet iets gaat gebeuren, dat zou echt zielig zijn voor delia.. wel jammer dat er weinig bright stukjes waren ![]()
|
![]() |
weinig Bright? ik heb hem niet 1 keer gezien (of ligt dat aan mij?)
wat heeft Amy nu eigenlijk met dat receptenbriefje gedaan? ik was aan het opnemen voor mn vriendin, en opeens kapte de video ermee, dus kheb een stukje gemist toen ik hem weer aanzette. Het probleem begon tot Amy's vader werd gebeld, en ik keek weer toen hij helemaal in de war was en toch maar medicijnen gaf. Ephram en Madison, cool. Madison probeert vanalles om het te voorkomen, omdat ze Ephram te jong vind (is ze bang dat ze daarop aangekeken wordt ofzo?), maar ondertussen wil ze eigenlijk wel, dat had Ephram goed gezien! Linda en Andy moet maar ff kappen. Ik vind Delia veel te leuk. En het was inderdaad echt leuk hoe iedereen naar Phil luisterde. Ook hoe de wachtkamer bij Dr. Abbott zo vol zat ![]()
||
Citaat:
oh my god~~!!!! die spoiler!
|
Verwijderd
|
ik denk elke keer weer "niet de spoiler lezen!!!" en wat doe ik.... tja.... domdomdom.... en wat er in die spoiler staat.... omg... @pebbles: do not read it!!!
Irv en Edna-stukje was lief... ik wil later ook zo'n kerel die je gewoon troost en w8 totdat je uit je woorden kunt komen !!! Ephram heeft gelijk dat hij zegt dat hij een ouder geest heeft... en dan even later snapt hij delia niet, haahahahaa (ik hoop niet dat ik de enige ben wie dat opviel) en toen die phil zei dat hij een belofte ging breken wist ik echt meteen wat er bedoeld werd... hopelijk heeft hij deze keer weer ongelijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
fris mn geheugen ff op aub
||
Citaat:
erg kut ja |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil het ook echt niet weten, maar ik ben wel nieuwsgierig. Ik kan het nog wel even volhouden ![]() Op teletekst voor volgende week Everwood staat onder andere dat
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ik denk niet dat dit t duidelijker maak... sorry... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoop ook dat het een leuke jongen is!!! @ Briseďs: goed zo!!! en voor jou geldt hetzelfde als voor Pebbles: hou vol!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook nog niets gelezen. Hoe moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() & vraagje; Amy wilde die medicijnen, maar die had ze toch allang gekregen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, dat was als ik medicijnen vraag, ze had ze niet gekregen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |