![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar is het niet vreemd dat de Examenbundel en Samengevat elkaar dan in feite tegenspreken? (Of heb ik in de Bundel gewoon ergens overheen gelezen?! Help, hier word ik zenuwachtig van ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://examen.kennisnet.nl Ik zal es ff in de examenbundel kijken... ![]() subdomein Ruimtelijk gedrag en politiek-ruimtelijke organisatie (geen onderdeel van centraal examen 2003/2004)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vraag: "Java is het politieke centrum van Indonesië, noem twee redenen." Antwoord: "Jakarta ligt op Java." Ja heee dat weet ik ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ga maar mn best doen voor die 5,0 die ik moet halen voor wiskunde, dan maakt het cijfer voor ak niet meer uit.... voor ak hoef ik maar een 4,6, maar denk dat ik die 5 voor wiskunden makkelijker kan halen ![]() + dat het erggggggggggg verrot is dat we woensdagmorgen meteen ak hebben, zonder een dagdeel vrij na wiskunde zegmaar. Dus ik richt mn pijlen op wiskunde!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar ben nog steeds dringend op zoek naar een Basisstatistiek-begrijpende Aardrijkskundeheld!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 3 saaaaaie domeinen, met begrippenlijst |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
onze leraar zeikt daar ook altijd over... maar die's niet goed wijs, en mag ons eigenlijk nog geen les geven ![]()
||
Citaat:
sorry, maar onze onderwerpen zijn zó anders gedefinieerd, mssn een apart topic aardrijkskunde - oude stijl openen... ??
||
![]() |
Citaat:
stond in zo een eindexamenblad, maar er stond alleen havo bij .. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb het ff uitgerekend. 4.6/4.7 = 30 punten van de 72.. Ervanuitgaande dat de normering hetzelfde is als vorig jaar, namelijk 0.9. 30 van de 72 is 41.6666 procent.. Zeg ik beantwoord alle mens en milieu vragen fout. 48 punten max te behalen (72/3 = 24) 30 van de 48 = 62.5 procent goed maken van de andere 2 onderwerpen. Wordt duimen morgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 20:37 | |
Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 14:32 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 13:00 | |
Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 09:46 |