![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en idd te dun is nix |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben blij dat niet iedereen denkt van een dunne lat ik lekker laats moest ik oppassen nu zei een meisje van 5 'ik ben dik'ik ben niet sow dun als mijn zus ik schrok hier nogal van en beweerde dat het niet so was maar mijn punt is dat het nogal logisch is dat dit soort topics hier komen met als die modellen als voorbeeld vaak genoeg is bewezen dat ze anorexia hebben en nog mogen ze in een bikini de catwalk op |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik kijk liever naar een leuk hoofd, lieve lach, vrolijke ogen. ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Overigens zijn er ook genoeg jongens die op dikke of hele magere meiden vallen, dus niemand hoeft zic echt zorgn te maken denk ik, tenzij je vijf neuzen hebt ofzo ![]() [/B] n nou das te hopen dan..ik ben heel dun en kan er niks aan doen, ik eet veel maar kan gewoon niet aankomen helaas :-( als jongens zeggen van ja ik heb liever een dikekr meisje dan heb ik iets om beet te pakken en vind ik er gezonder uit zien, dan heb ik zoiets alsof alle meiden die te dun zijn dat expres doen ![]() ik wil helemaal niet dun zijn:-( |
![]() |
||
Citaat:
Ik vreet aan 1 stuk door over de hele dag... Maar aankomen, helaas. Al ben ik ook wel weer blij dat ik zoveel kan eten zonder meteen 20kilo aan te komen. Maar iets breder en dikker mag toch wel ![]()
||
Citaat:
Ik zit onder de sproetjes....en het ziet er dus écht NIET uit... net een of andere ziekte ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer iemand zegt een kenmerk wat je hebt aantrekkelijk te vinden, diegene ervan gaan overtuigen dat hij of zij dit toch echt verkeerd ziet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zo heb je dus ook meiden die denken als een jongen.. ik had het ook niet verwacht.. ![]()
||
Citaat:
Meisjes praten daar ook vaak over, en daar kan ik ook eg onzeker over worden.. En ik neem aan dat jij ook zulke idealen hebt. Maar vaak blijven ze bij idealen toch? Uiteindelijk neem je toch iemand die niet aan al die idealen voldoet. |
![]() |
||
Citaat:
Vooral op dat blond en (alleen maar) blond
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die kotst van alles wat dikker is dan ik, en ik ben maar een sprietje. Dat vindt 'ie sexy. En dat vinden eigenlijk toch wel meer mannen.. Het ziet er lekker strak uit, en als je dan toch een kont en borsten hebt is het behoorlijk mooi. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden (jullie) jongens aantrekkelijk aan een meisje? konijntjeslover | 84 | 26-06-2017 22:58 | |
Liefde & Relatie |
voor meisjes Verwijderd | 9 | 19-03-2014 19:17 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk NeedaBreak | 15 | 30-12-2008 15:00 | |
Liefde & Relatie |
Waarom kicken veel jongens op jongere meisjes? Verwijderd | 267 | 18-03-2005 20:56 | |
Seksualiteit |
Aantrekkelijk aan een jongen kaatje in da house | 125 | 20-09-2004 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 |