Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 18:37
Verwijderd
Een lichaam in verhouding. (borsten, rug, heupen, kont)
Mooi, lief gezichtje.
Iemand die veel lacht. Lachen is belangrijk uhuh.

Iets waar ik persoonlijk op kick zijn die kuiltjes bij de liezen :\
Maar dat is niet echt iets waar je op let als je uitgaat.

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:01
Bequiristain
Bequiristain is offline
Uitstraling,mooie ogen zijn belangrijk

puur sexueel gezien ben ik dol op borsten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:19
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 03-06-2004 @ 16:11 :
Bij 1 jongen wel... hahahaha erg he?!
Ik ook, haha.
Oud 03-06-2004, 20:26
memory
memory is offline
Ik kijk altijd eerst of een meisje mooie ogen heeft en een leuke uitstraling. De grootte van de borsten doet er niet echt toe, wel wil ik dat ze een lekker kontje en mooi geaccentueerde heupen heeft. Wat haar betreft vind ik blond of bruin het mooist en het moet ook lang of minstens halflang zijn. Maar het mooiste meisje ter wereld is nog niet aantrekkelijk voor mij als ze niet vriendelijk en intelligent is, en ze moet ook interesse in mij tonen.
Oud 05-06-2004, 01:35
Groevey
Groevey is offline
ik val op verzorgdheid.. niet per se ijdel.. gewoon netjes.. gave huid..

als dat goed is dan hoeft ze niet per se slank te zijn.. of grote borsten te hebben..of strakke kont te hebben.. ik geef toe, natuurlijk is dat mooi, maar ik ken zat meisjes die dat niet hebben maar er gewoon zo verzorgt uitzien, genoeg aandacht besteden aan hun presentatie.. dat ik gewoon op ze val..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 11:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Uiterlijk: niet zo heel belangrijk, ze moet er een beetje lief uit zien.

Betekent overigens niet dat ik niet op uiterlijk let, dat vind ik onzin, maar ik kan geen uiterlijke kenmerken opnoemen waar ik echt voor val...

Qua innerlijk geldt voor mij dat ik gewoon goed met haar moet kunnen praten en niet dezelfde irritantie trekjes heeft als ik
Oud 05-06-2004, 16:27
langejongen
langejongen is offline
Qua innerlijk:

Lief.
Spontaan.
Gevoel voor humor.
Eerlijk.
Goed mee kunnen praten.

Qua uiterlijk:

Lang haar, bruin, tot op de helft van de rug.
Bruine ogen.
Niet te kleine en niet te grote borsten.
Stevige billen, niet te smal en niet te breed.
Lange benen.

Uiteraard is het innerlijk het belangrijkste, uiterlijk is bijzaak en mooi meegenomen.

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 18:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-04-2004 @ 21:15 :
Even puur lichamelijk &seksueel gezien:
Een klein buikje (niet superplat) en mooie ronde billen die nét iets te groot zijn in verhouding. En kleine borsten.

En een lief gezichtje natuurlijk, maar dat spreekt voor zich =)
Jiehoeee .
Oud 05-06-2004, 20:14
Verwijderd
Mag ik een vraag toevoegen..?
Wat voor 'soort' figuur vinden jullie het mooist bij vrouwen?
Zandloper-figuur, Peer-figuur of Appel-figuur
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 20:20
langejongen
langejongen is offline
Zandloper-figuur.
Oud 05-06-2004, 23:02
hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
een blik in een breezahslet dr ogen dat ze hard gepompt wil worden ;x
Oud 06-06-2004, 11:05
Demiurge
Demiurge is offline
Ik vind de vrouwelijke rondingen over het algemeen mooi, ik val totaal niet op magere meisjes, een beetje gezet vind ik vaak heel mooi zolang het niet te dik is. Mooi gezichtje is het gene waar je het eerst naar kijkt.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:16
ExVaal
ExVaal is offline
Jongens kijken niet alleen naar uiterlijk, althans ik niet.
Ik leer meisjes veel liever kennen zonder dat ik haar ooit gezien heb, zo hou je de spanning er in en je leert iemand eerst echt KENNEN voordat je het uiterlijk gaat beoordelen. Maar daar ging het in dit topic niet over geloof ik

Het uiterlijk van een meisje is, natuurlijk, best belangrijk. Wat me hindert de laatste tijd is dat het een 'trend' lijkt steeds dunner te willen worden Ik geloof niet dat er jongens zijn die alleen maar op dunne meisjes vallen.
Een volslank figuur staat veel gezonder en mooier doordat, ja weetikveel, je okmt niet zo kwetsbaar over op die manier, je bent meer aanwezig en het is gewoon veel mooier

Meisjes, geloof ons jongens nou eens, wij willen niet dat jullie dun worden
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:44
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
Vaal schreef op 06-06-2004 @ 12:16 :
Jongens kijken niet alleen naar uiterlijk, althans ik niet.
Ik leer meisjes veel liever kennen zonder dat ik haar ooit gezien heb, zo hou je de spanning er in en je leert iemand eerst echt KENNEN voordat je het uiterlijk gaat beoordelen. Maar daar ging het in dit topic niet over geloof ik

Het uiterlijk van een meisje is, natuurlijk, best belangrijk. Wat me hindert de laatste tijd is dat het een 'trend' lijkt steeds dunner te willen worden Ik geloof niet dat er jongens zijn die alleen maar op dunne meisjes vallen.
Een volslank figuur staat veel gezonder en mooier doordat, ja weetikveel, je okmt niet zo kwetsbaar over op die manier, je bent meer aanwezig en het is gewoon veel mooier

Meisjes, geloof ons jongens nou eens, wij willen niet dat jullie dun worden
um er staat dat jij een 12 jarig meisje ben maar volgens mij ben jij een jongen

en idd te dun is nix
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 13:17
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 06-06-2004 @ 12:44 :
um er staat dat jij een 12 jarig meisje ben maar volgens mij ben jij een jongen

en idd te dun is nix
Maar ik ben een jongen van 18.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 13:48
LaGoon
LaGoon is offline
als je links boven je avatar kijkt staat er

vaal
v12 (staat voor vrouw 12jaar)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 13:52
VanDalen
Als Appel echt betekent rond in het midden, dan vind ik dat ietsje minder qua vorm.. en verder extreme versies van de andere twee ook niet.. maar als het een beetje 'normaal'is..

En inderdaad niet te dun..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:27
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 06-06-2004 @ 14:48 :
als je links boven je avatar kijkt staat er

vaal
v12 (staat voor vrouw 12jaar)
Ja nou en?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:01
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
dan klopt t niet? (gokje.. )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:34
Outlaw
Outlaw is offline
- Goede verhoudingen in het gezicht.
- Vrouwelijk uiterlijk (gezicht)
- lieve lach.
- mooie ogen, elke kleur kan op zich mooi zijn.
- uitstraling
- Mooie vormen
- verder gewoon een beetje mooi gevormd lichaam
- mooi haar, dat bij het gezicht staat

Ik vind eigenlijk het totaalbeeld belangrijk, zolang het totaal maar een leuke uitstraling heeft dan kan elk meisje aantrekkelijk zijn.
Oud 06-06-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
VanDalen schreef op 06-06-2004 @ 14:52 :
Als Appel echt betekent rond in het midden, dan vind ik dat ietsje minder qua vorm.. en verder extreme versies van de andere twee ook niet.. maar als het een beetje 'normaal'is..

En inderdaad niet te dun..
maat lat dus

ik ben blij dat niet iedereen denkt van een dunne lat ik lekker

laats moest ik oppassen
nu zei een meisje van 5 'ik ben dik'ik ben niet sow dun als mijn zus
ik schrok hier nogal van en beweerde dat het niet so was

maar mijn punt is dat het nogal logisch is dat dit soort topics hier komen met als die modellen als voorbeeld
vaak genoeg is bewezen dat ze anorexia hebben en nog mogen ze in een bikini de catwalk op
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:42
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 28-04-2004 @ 00:21 :
OMFG meisjes doen dit nog meer als jongens
als een jingen geen stoere lul heeft geen gespierde buik(sixpack)en geen strak kontje bekijken ook weinig meisjes hem (LEES GEEN) daarom
wat een onzin.
ik kijk liever naar een leuk hoofd, lieve lach, vrolijke ogen.
.

Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 22:46 :
- Uitstraling
- lieve glimlach
- leuk gezicht
- sensuele manier van bewegen
- mooie stem
- borsten maakt niet uit zolang ze maar staan bij haar
- kont niet te klein
- verzorgd haar
- sprekende ogen

Wat kan ik hier nog aan toevoegen.. owjaw

- Sproetjes

In andere woorden, ik ben blij dat het zomer is. Want een beetje zonlicht zorgt al gemakkelijk voor dat lichte tintje wat zo mooi kan staan.

Maar dit is enkel uiterlijk. Als we verder gaan over innerlijk volgt er nog een waslijst. Waarvan ik wel even beknopt kan zeggen dat 'spontaan' een GROTE nummer 1 is. Waarna prettig gestoord bij mij recht heeft op een goede nummer 2.
.
.
Oud 09-06-2004, 14:55
SuperSanne
SuperSanne is offline
zal ik alle mollige meisjes eens geruct stellen? meer dan de helft heeft liever een mollig meisje dan een dikzak/spriet omdat mollige meisjes vaak gezond zijn, vanuit oeroerspectief gezien (om mollig te zijn, moet je goed eten, dus dan kun jij ook heel goed voor voedsel zorgen. verder vermageren mensen bij veel ziektes, en heel erg dik is een teken van slechte conditie én dat jij dus blijkbar al door een andere man verzorgt word omdat je het zelf niet kan). Dat is bewezen . Overigens zijn er ook genoeg jongens die op dikke of hele magere meiden vallen, dus niemand hoeft zic echt zorgn te maken denk ik, tenzij je vijf neuzen hebt ofzo
Oud 09-06-2004, 16:03
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
- manier van bewegen
- stem
- tanden
- handen
- nagels
- en waar ik altijd op let zijn scherpe kaaklijnen!!!!

maar eigenlijk vind ik het makkelijker van te zeggen dat een jongen knap is of dat een meisje knap is.
Oud 09-06-2004, 18:08
Deathborn
Deathborn is offline
als eerste indruk let ik meetsal op haar kontje en ogen, maar innerlijk telt nog 10 keer zo zwaar vind ik
Oud 09-06-2004, 19:55
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind meisjes leuk die vrolijk zijn en een mooie lach hebben, dat geeft voor mij een goeie eerste indruk. Je moet gewoon die klik hebben, dat je naar een meisje kijkt en je heb gewoon een bepaald gevoel. Maar die klik is gewoon onmogelijk te beschrijven, lekker vaag allemaal

Ik kijk ook naar meisjes die echt verschrikkelijk knap zijn, en dan denk ik "zow", maar dat is ff kijken, maar meestal staat hun houding me niet aan en buiten dat zie ik ze meestal niet als "niet mijn type". Ik val op meisjes met een bepaalde uitstraling en niet op uiterlijk, ook al is het natuurlijk leuk als een meisje erg knap is.
Maar helaas hebben veel knappe meisjes kapsones (of ze kijken iig met zo een houding).
Maar dat kan ik zo ook niet kwalijk nemen, want dat had ik waarschijnlijk ook wel gehad als er zoveel meisjes op me zouden geilen.

Ok, niet erg nuttige post
sorry voor de bevuiling van het forum

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 16:46
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 09-06-2004 @ 15:55 :
zal ik alle mollige meisjes eens geruct stellen? meer dan de helft heeft liever een mollig meisje dan een dikzak/spriet omdat mollige meisjes vaak gezond zijn, vanuit oeroerspectief gezien (om mollig te zijn, moet je goed eten, dus dan kun jij ook heel goed voor voedsel zorgen. verder vermageren mensen bij veel ziektes, en heel erg dik is een teken van slechte conditie én dat jij dus blijkbar al door een andere man verzorgt word omdat je het zelf niet kan). Dat is bewezen . Overigens zijn er ook genoeg jongens die op dikke of hele magere meiden vallen, dus niemand hoeft zic echt zorgn te maken denk ik, tenzij je vijf neuzen hebt ofzo

Overigens zijn er ook genoeg jongens die op dikke of hele magere meiden vallen, dus niemand hoeft zic echt zorgn te maken denk ik, tenzij je vijf neuzen hebt ofzo
[/QUOTE]
[/B] n

nou das te hopen dan..ik ben heel dun en kan er niks aan doen, ik eet veel maar kan gewoon niet aankomen helaas :-(
als jongens zeggen van ja ik heb liever een dikekr meisje dan heb ik iets om beet te pakken en vind ik er gezonder uit zien, dan heb ik zoiets alsof alle meiden die te dun zijn dat expres doen
ik wil helemaal niet dun zijn:-(
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 19:53
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 11-06-2004 @ 17:46 :

nou das te hopen dan..ik ben heel dun en kan er niks aan doen, ik eet veel maar kan gewoon niet aankomen helaas :-(
als jongens zeggen van ja ik heb liever een dikekr meisje dan heb ik iets om beet te pakken en vind ik er gezonder uit zien, dan heb ik zoiets alsof alle meiden die te dun zijn dat expres doen
ik wil helemaal niet dun zijn:-(
Ik heb hetzelfde...
Ik vreet aan 1 stuk door over de hele dag... Maar aankomen, helaas. Al ben ik ook wel weer blij dat ik zoveel kan eten zonder meteen 20kilo aan te komen. Maar iets breder en dikker mag toch wel
Oud 20-06-2004, 00:47
flippie1988
flippie1988 is offline
achja ik mn laatste vriendin was zeker niet de slankste..
beetje klein, dikke kont, best grote borsten maar ze had gewoon iets.. de manier waarop ze liep, wel alles in verhouding vrouwelijk figuur dus. daarbij kwam dat ze ontzettend lief was...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 01:59
JCG
JCG is offline
innerlijk vind ik belangrijker, maarja het uiterlijk zien je eerder .

NIET een lat (zo dun dat ik bang ben dat ze elk moment door de midden kan breken)
maar ook niet te dik.
houding: niet zo'n aandachtsslet die denks dat ze het mooiste meisje/vrouw ter wereld is (of ze dat is, das een tweede), maar als ze stil in een hoekje zit en al rood word als ik die kant op kijk .
kleding is ook belangrijk, als ze zo'n visnet ding aan heeft en haar pens probeert er door heen te komen (denk aan een rollade) dan hoeft het van mij niet. Of te uitdagend, alsof ze net van de wallen af komt, vreselijk.
borsten/kont: als het maar in de normale maten zit, en in verhouding.

Dit was het ongeveer, als je denk dat jij dat bent mail me
Oud 20-06-2004, 09:09
EggeD
EggeD is offline
Geil kijkende meiden haha, nee dat hoeft van mij niet. Een lach is dan beter. Ik heb verder niet zo'n lijstje eisen voor het uiterlijk van een vrouw, hoewel dat natuurlijk niet wilt zeggen dat ik alle vrouwen even mooi vind (:
Oud 20-06-2004, 09:41
Verwijderd
een leuke oprechte glimlach
leuk innerlijk met inhoud en niveau
een lekkere bips is nooit weg
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:23
NaRuTo
NaRuTo is offline
haar strakke POES
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:16
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Soullar schreef op 27-04-2004 @ 22:46 :
- Uitstraling
- lieve glimlach
- leuk gezicht
- sensuele manier van bewegen
- mooie stem
- kont niet te klein
- verzorgd haar
- sprekende ogen

Wat kan ik hier nog aan toevoegen.. owjaw

- Sproetjes
SPROETJES???
Ik zit onder de sproetjes....en het ziet er dus écht NIET uit...
net een of andere ziekte ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:19
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 16:23 :
haar strakke POES
daardoor val je op een meisje... ik vind het knap...
Oud 28-06-2004, 22:33
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
haar strakke POES
sterf
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 28-06-2004 @ 17:16 :
SPROETJES???
Ik zit onder de sproetjes....en het ziet er dus écht NIET uit...
net een of andere ziekte ofzo
Dit vind ik een voorbeeld van onaantrekkelijk aan een meisje.
Wanneer iemand zegt een kenmerk wat je hebt aantrekkelijk te vinden, diegene ervan gaan overtuigen dat hij of zij dit toch echt verkeerd ziet.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:54
M@TRIX
M@TRIX is offline
kont: zonder twijfel..
Oud 29-06-2004, 11:54
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
haar strakke POES
nerd
Oud 30-06-2004, 16:02
honeybee
honeybee is offline
toch ironisch

elke keer als ik denk: goh, deze jongen valt blijkbaar buiten het beginverhaaltje (waarin jongens alleen maar op blond, dun etc. vallen), blijkt het een meisje te zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:02
Jolieeeentje
Jolieeeentje is offline
Citaat:
honeybee schreef op 30-06-2004 @ 17:02 :
toch ironisch

elke keer als ik denk: goh, deze jongen valt blijkbaar buiten het beginverhaaltje (waarin jongens alleen maar op blond, dun etc. vallen), blijkt het een meisje te zijn!!!

zo heb je dus ook meiden die denken als een jongen..
ik had het ook niet verwacht..
Oud 03-07-2004, 22:14
Verwijderd
lang en een beetje vet op haar lichaam *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:03
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
blurred schreef op 27-04-2004 @ 20:57 :
Ik vraag me erg af wat jongens nou precies aantrekt in meisjes. De laatste tijd lijkt het alsof het alleen maar draait om grote borsten, strakke kont en een platte buik, overal waar ik kom en waar ik kijk wordt ik daarmee geconfronteerd. Jongens kijken alleen naar uiterlijk en de uitstraling van een meisje, kijkt/is ze wel geil? Daar kan ik erg onzeker van worden. Daarom zou ik aan de jongens die dit lezen willen vragen wat voor hen nou belangrijk is aan een meisje. Is het erg als een meisje niet voldoet aan het schoonheidsideaal, als ze niet superslank is, korte rokjes draagt enzo? Wat maakt nou dat jij echt denkt van: Zij is echt heel leuk?
Het is net als meisjes die ook een schoonheidsideaal hebben van mannen.. sixpack buik.. gespierd.. strakke kont.. cute face..mooie lach.. mooie ogen..
Meisjes praten daar ook vaak over, en daar kan ik ook eg onzeker over worden..
En ik neem aan dat jij ook zulke idealen hebt.
Maar vaak blijven ze bij idealen toch?
Uiteindelijk neem je toch iemand die niet aan al die idealen voldoet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 21:55
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Citaat:
honeybee schreef op 30-06-2004 @ 17:02 :
toch ironisch

Er zijn uitzonderingen ;-)

Vooral op dat blond en (alleen maar) blond
Oud 02-09-2004, 23:06
Blastomaniac
Blastomaniac is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 09-06-2004 @ 20:55 :
[B]Ik vind meisjes leuk die vrolijk zijn en een mooie lach hebben, dat geeft voor mij een goeie eerste indruk. Je moet gewoon die klik hebben, dat je naar een meisje kijkt en je heb gewoon een bepaald gevoel. Maar die klik is gewoon onmogelijk te beschrijven, lekker vaag allemaal
Ik kan me wel in deze opmerking vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:35
Verwijderd
Lange, donkere, krullende wimpers... en van die leuke lichte haartjes op bruine armen... en mooie handen... en ik hou al op
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 08:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 06-06-2004 @ 12:16 :
Ik geloof niet dat er jongens zijn die alleen maar op dunne meisjes vallen.
Jawel hoor, mijn vriend.
Die kotst van alles wat dikker is dan ik, en ik ben maar een sprietje. Dat vindt 'ie sexy. En dat vinden eigenlijk toch wel meer mannen.. Het ziet er lekker strak uit, en als je dan toch een kont en borsten hebt is het behoorlijk mooi.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:37
Upke
Upke is offline
Kijk een meisje moet niet te dun zijn, maar ook niet moddervet. Gewoon mooi slank met een beetje wat babyvet. Verder maakt voor mij de haarkleur niet echt uit, zolang het haar maar lang is. Blond vind ik overgens wel heel mooi, en bruin ook. De kleur ogen maakt mij ook niet uit. Persoonlijk moet ze een beetje gestoord zijn, gewoon knettergek. Maar... En nu komt het. Wat ik persoonlijke heel erg sexie vind als een meisje een hese stem heeft, ooooooh das gewoon kei geil.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:35
What?
What? is offline
Het uiterlijk is niet super belangrijk, maar het is zo, dat een jongen sneller op een meisje afgaat als ze er goed uitziet. Daardoor worden minder mooie meisjes een beetje overgeslagen, ook al zijn ze heel aardig enzo. Je het innerlijk namelijk niet van een afstandje bekijken...
Daarentegen, als een mooi meisje een arrogante bitch en niet lief is, ben je daar ook snel uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:02
bracelance
bracelance is offline
haar gezicht... lichaam maakt niet zoveel uit, als haar gezicht goed is dan maakt het niet uit of ze wat dikker of dunner is of dat haar borsten te groot/klein zijn. het is het gezicht...

Regels voor berichten