![]() |
||
Citaat:
Alleen minder dat het MOET in plaats van dat het mag... *knuf*
|
![]() |
||
Citaat:
Veel sterkte ermee, je zal wel veel geduld nodig hebben. Toch, probeer geen kwetsende dingen te zeggen tegen hem als je ze niet meent, woorden zijn moeilijk terug te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk zijn er goede momenten. Ik heb 2 weken terug zelfs 2x samen met hem alleen gegeten omdat m'n moeder weg moest. Hij was zelfs 2x op tijd thuis en heeft nog gekookt ook. Maar juist daardoor laat ie zien dat ie het prima kan, en dat vind ik lomp, doet het dan gewoon altijd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
--- Gister verloren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Vanaf vandaag vrij! facultatief les dus vrij ga maar eens leren morgen jeugdzorg ieh ik moet eerlijk zijn, hoe moeilijk dat ook is... |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik heb geen studiefinanciering.. ik zit al een paar maanden niet meer op school ![]() Er is nog een ander optie; 200 euro per maand. (maar dat kan dus niet, ik moet geld sparen voor mn nieuwe school in amsterdam ![]() thnx... *knufffel terug* ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik word echt niet goed van die hooikoorts. Een beetje ziekig zijn is niet erg, maar nu is het niet leuk meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn niet veel mensen die nu nog in 1 keer de havo halen... Ik was al 18 bij het examen (bijna) en ik was lang de jongste niet van de klas... Joh kom op, volgend jaar beter... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zie het net omgekeerd, hij laat zien dat hij het goed bedoelt en probeert...maar dat lukt hem niet altijd. Kijk meer naar het goede en stimuleer dat! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Bloeb het grote enge gesprek is morgen avond en ik heb er nu al geen zin meer in, voor de gezelligheid komt mijn lieftallige mentor ook nog meepraten....maar die weet volgens mij nog niet helemaal hoe het gaat, dus die schrikt zich weer kapot.......maar gelukkig vindt zij wel dat ik schoolmuziek moet gaan doen, misschien helpt dat bij mijn ouders. Vast niet. Was trouwens wel geweldig lekker weer vandaag, alleen als je dan in een klas zit waar niemand een raam of deur open wil, dan stik je toch wel redelijk. En nu ga ik naar pianoles! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar meis, stom en dom ben je zeker niet. er zijn zo veel mensen die een jaartje blijven zitten. en tis niet dat je het qua intelligentie niet aan kan, je hebt je energie nu ergens anders voor nodig *knuf*. ontopic: het komt allemaal zo dichtbij, de toekomst is zo onzeker en daar word ik (een beetje) gestoord van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ach, nu mag ik nog een tiende lager halen voor wiskunde, is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Maar het leek een redelijke vooruitgang, maar achteraf viel het wel ff tegen dat het maar 1 tiende scheelde op m'n gemiddelde... Maar ik het nu beter gedaan dan vorige keer en het even weer herhaalt, was toch mooi 1/3 van het CE... Blegh ik verveel me, terwijl ik eigenlijk ontzettend veel kan/moet doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |