Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 21:20
Nona
Nona is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 25-04-2004 @ 20:37 :
Ik moet het huis uit.. Word door mn eigen vader eruit gegooid. Wat nu?!

Ik probeer sterk te houden hier.. Mijn broertje is hier.
'zucht....'
Op kamers. Heb je stufi? Bijbaantje erbij, een beetje zuinig zijn en je redt het heus wel financieel. En sociaal al helemaal, want dan heb je veel meer mogelijkheden en vrijheid! Kop op meis, het is even vervelend, maar je redt het echt wel. Zo veel vrijheid! Gewoon leuk... (moet je maar denken)

Alleen minder dat het MOET in plaats van dat het mag...
*knuf*
Oud 25-04-2004, 21:23
moon
moon is offline
Ik zou wel eens willen dat ik wat meer de moed had om mensen wat meer te helpen, te adviseren en moed in te spreken in moelijke situaties. Mensen op dit forum en mensen in mijn omgeving. Ik vind het vaak toch maar lastig, ik heb het gevoel dat ik de woorden niet kan vinden en ik ben bang dat ik wat stoms zeg.

(en dat ik ook wat minder als ervaringsdeskundige probeer te spelen als ik iemand wil helpen) haat dat van mezelf.
Haat mezelf sowieso, 'k zou graag totaal iemand anders zijn..maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Oud 25-04-2004, 21:31
Verwijderd
khad voor het eerst geen zin in orkest op het station zo veel zorgen gemaakt. en was natuurlijk weer nergens voor nodig. haat mezelf. mn vriendinnen waren er niet en zat du ook hier elke pauze alleen. waarom stap ik niet gewoon op iemand af, of ga ik er gewoon bij zitten. k hoorde dus dat ik zo meer opviel ja dat had ik nou echt nodig......
Oud 25-04-2004, 22:20
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 21:49 :
Bij hem is dat er helaas nooit bij...
Het is idd moeilijk nog het goede van hem in te zien als het slechte overheerst. Toch zou je wel goede momenten vinden, denk ik en hem zelfs missen als hij er niet meer zou zijn.

Veel sterkte ermee, je zal wel veel geduld nodig hebben.
Toch, probeer geen kwetsende dingen te zeggen tegen hem als je ze niet meent, woorden zijn moeilijk terug te nemen.
Oud 26-04-2004, 08:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-04-2004 @ 23:20 :
Het is idd moeilijk nog het goede van hem in te zien als het slechte overheerst. Toch zou je wel goede momenten vinden, denk ik en hem zelfs missen als hij er niet meer zou zijn.

Veel sterkte ermee, je zal wel veel geduld nodig hebben.
Toch, probeer geen kwetsende dingen te zeggen tegen hem als je ze niet meent, woorden zijn moeilijk terug te nemen.
Ik zeg geen kwetsende dingen, mijn ouders hebben mij een hele tijd terug gevraagd rekening met hem te houden, nou ik ben de beroerdste niet, alleen als hij begint met mij de grond in boren, zal ik mezelf verdedigen, verder probeer ik hem juist met rust te laten, scheelt een hoop gezeik.

Tuurlijk zijn er goede momenten. Ik heb 2 weken terug zelfs 2x samen met hem alleen gegeten omdat m'n moeder weg moest. Hij was zelfs 2x op tijd thuis en heeft nog gekookt ook. Maar juist daardoor laat ie zien dat ie het prima kan, en dat vind ik lomp, doet het dan gewoon altijd...
Oud 26-04-2004, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 26-04-2004 @ 09:15 :
Maar juist daardoor laat ie zien dat ie het prima kan, en dat vind ik lomp, doet het dan gewoon altijd...
Er is een groot verschil tussen soms en altijd. En dat hij het af en toe kan, zegt niet meteen dat hij het ook altijd kan. Vind ik.

---

Gister verloren. Jammer... Eten na de wedstrijd met z'n allen was (tot mijn grote verbazig) erg gezellig. Nu vier maanden geen training...wel ERRUG lang. Maar goed, dan heb ik er 2 september vast weer extra veel zin in, zullen we maar denken. Vandaag lekker vrij, stageschool heeft vakantie...maar eens hard aan het 'huishouden' geslagen en verder lekker ff niks doen (ga me vast snel weer vervelen, maar goed, vandaag nog niet ('t is ook pas half tien, dus dat zegt ook niet, maar ja)).
Oud 26-04-2004, 09:03
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-04-2004 @ 09:20 :

Gister verloren. Jammer... Eten na de wedstrijd met z'n allen was (tot mijn grote verbazig) erg gezellig. Nu vier maanden geen training...wel ERRUG lang. Maar goed, dan heb ik er 2 september vast weer extra veel zin in, zullen we maar denken. Vandaag lekker vrij, stageschool heeft vakantie...maar eens hard aan het 'huishouden' geslagen en verder lekker ff niks doen (ga me vast snel weer vervelen, maar goed, vandaag nog niet ('t is ook pas half tien, dus dat zegt ook niet, maar ja)).
hoe lang zal het duren voor jij weer op het forum wordt gesignaleerd ik denk niet heel erg lang.
Vanaf vandaag vrij! facultatief les dus vrij ga maar eens leren
morgen jeugdzorg ieh ik moet eerlijk zijn, hoe moeilijk dat ook is...
Oud 26-04-2004, 11:23
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-04-2004 @ 22:20 :
Op kamers. Heb je stufi? Bijbaantje erbij, een beetje zuinig zijn en je redt het heus wel financieel. En sociaal al helemaal, want dan heb je veel meer mogelijkheden en vrijheid! Kop op meis, het is even vervelend, maar je redt het echt wel. Zo veel vrijheid! Gewoon leuk... (moet je maar denken)

Alleen minder dat het MOET in plaats van dat het mag...
*knuf*

Nee, ik heb geen studiefinanciering.. ik zit al een paar maanden niet meer op school Ik werk en verdien rond de 600 euro per maand.
Er is nog een ander optie; 200 euro per maand. (maar dat kan dus niet, ik moet geld sparen voor mn nieuwe school in amsterdam )

thnx... *knufffel terug*
Oud 26-04-2004, 13:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Nog maar 7 nachtjes slapen tot mijn volgende therapie afspraak, het schiet al op.. *zuchtje*
Oud 26-04-2004, 13:58
Fantôme
Fantôme is offline
*brr* ik ging mn cijfer bio ophalen. ik hoorde van tevoren van P dat er in onze klas maar 4 voldoendes gevallen waren waarvan zij er één was, en M er één was, en nog een jongen had een voldoende... er bleef dus één voldoende over. ik durfde écht niet naar het biolokaal toe om aan meneer V te vragen wat voor n cijfer ik had. Ik D's cijfer gevraagd (uit een andere klas) ze had een 5,3.... wtf, ik zit gemiddeld altijd nog een punt onder haar met bio... wat moet ik dan wel niet hebben. Maar WOEI, toen had ik toch ff een 6 toch nog die voldoende, waar ik allang geen vertrouwen meer in had. nu sta ik alleen geen 7 meer voor mn examen maar een 6,7... toch denk ik (op dit moment) dat ik het examen bio toch wel ga halen, omdat ik nog nooit een ov voor dat vak heb gehad.
verder heb ik anw nu met een 7 afgesloten. toch wel opgelucht.

-----------------------------------------------------------------------------------

morgen naar bjz... ik ben echt doodzenuwachtig, al weet ik dat dat helemaal niet nodig is voor zo'n eerste gesprek. Als ze het maar uit dr hoofd haalt dat ze mn littekens wilt zien
Oud 26-04-2004, 13:59
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-04-2004 @ 21:19 :
wat ik je vertelde.
ik haat mezelf gewoon...
Loon!! niet jezelf haten... komop je bent een leuke, gezellige en behulpzame meid!!! (F)
Oud 26-04-2004, 14:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik begin me best wel stom te voelen..
Iedereen om me heen doet examen dit jaar, en ik blijf zitten. Ik mag het examen niet eens meemaken, want ik heb niet alle examens gemaakt.
Volgend jaar is iedereen lekker aan het studeren, en zit ik weer op 5 havo. Ik voel me echt stom, stom en dom.
Oud 26-04-2004, 14:15
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 26-04-2004 @ 14:58 :

morgen naar bjz... ik ben echt doodzenuwachtig, al weet ik dat dat helemaal niet nodig is voor zo'n eerste gesprek. Als ze het maar uit dr hoofd haalt dat ze mn littekens wilt zien
wees maar niet bang dat ze naar je littekens vragen, deed ze bij mij niet, okay dat kan natuurlijk per persoon verschillen. Maar als je ze niet wil laten zien dan moet je dat gewoon zeggen en vooral niet tegen je zin laten zien... suc6 meis, ik zal aan je denken
Oud 26-04-2004, 14:42
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-04-2004 @ 15:12 :
Iedereen om me heen doet examen dit jaar, en ik blijf zitten. Ik mag het examen niet eens meemaken, want ik heb niet alle examens gemaakt.
Volgend jaar is iedereen lekker aan het studeren, en zit ik weer op 5 havo. Ik voel me echt stom, stom en dom.
Ik ben ook blijven zitten maar gelukkig doen mijn vriendinnen 4havo of 5vwo, dus doe ik gelijk met ze examen. Blijven zitten is niet dom, nu ben ik er wel blij mee. Take care

Ontopic:

Ik word echt niet goed van die hooikoorts. Een beetje ziekig zijn is niet erg, maar nu is het niet leuk meer.
Oud 26-04-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
hm vind ik niet stom. Je bent nog jong

Er zijn niet veel mensen die nu nog in 1 keer de havo halen...

Ik was al 18 bij het examen (bijna) en ik was lang de jongste niet van de klas...

Joh kom op, volgend jaar beter...
Oud 26-04-2004, 14:54
Daboman
Daboman is offline
ik wou even zeggen dat iedereen op dit moment opeens een vriend(in) lijkt te krijgen en ik niet
Oud 26-04-2004, 15:08
Liss
Liss is offline
Citaat:
dreen schreef op 26-04-2004 @ 15:42 :
Ik word echt niet goed van die hooikoorts. Een beetje ziekig zijn is niet erg, maar nu is het niet leuk meer.
Irritant is dat ja, heb er ook last van. Ik vanochtend naar school fietsen, zijn ze het gras aan het maaien :/ dat is iets waar ik in de winter al last van heb, mja. Hoop dat ze daar vandaag klaar mee zijn, heb morgen eerste uur mondeling Frans en dat gaat niet echt goed dan zo
Oud 26-04-2004, 15:11
Luna
Luna is offline
zucht, ik hoop hem snel weer te zien... hij geeft me vlinders
Oud 26-04-2004, 15:25
moon
moon is offline
*au* dikke rode opgezwollen handen ---> zonneallergie
Oud 26-04-2004, 15:41
Verwijderd
kutschool
kutwerk
dat lucht op
Oud 26-04-2004, 15:55
Chaucus
Chaucus is offline
=~~Dolce~~

Ik wil iedereen de groeten doen
Ik mis het forum op het moment best wel, maar zal mn best doen om snel weer te lezen en te posten, als ik weer internet heb....

@wen
Dat wil ze morgen niet zien hoor....
Oud 26-04-2004, 15:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een heerlijk dagje gehad, dat lekkere weer doet me echt goed. Alleen die hooikoorts
Vanmorgen van 11.00 tot 12.30 uur even naar school geweest voor anderhalf uur scheikunde examenuitleg over redox, was wel apart sfeertje zo met een aantal medeleerlingen. Daarna lekker tosti's gemaakt en in de zon gaan zitten om mijn m&o te samenvatten en te leren. Ondertussen ook een lekker kleurtje gekregen, alleen heb ik het idee dat mijn schouder een beetje verbrand is maar van zulk weer word ik echt vrolijk Verder donderdag examenstunt, ik heb er op zich wel zin in ook al denk ik dat het niets wordt maar ach, als het niets is ben ik zo weer weg. Morgen mijn pws inleveren, eindelijk. Nu alleen maar hopen dat ik mijn bioleraar op school tref. Anders ga ik voor niets naar school. Ik ga morgen ook even shoppen, heb ik echt zin in.

Het gaat goed met me Dit weer moet echt lang blijven, dat heeft echt een positief effect op mijn humeur.
Oud 26-04-2004, 16:30
Chaucus
Chaucus is offline
Mjah, ook ik ben wel vrolijk....t is mooi weer, ik heb mn tentamenstof binnen een week 1 keer doorgewerkt. En de helft van de badkamermuur schoongemaakt...(en dat zie je ).

En verder ben ik blij met de vrienden die ik heb
Oud 26-04-2004, 17:08
sublime
sublime is offline
hm wel een ok dagje. geloof ik. mn nek doet niet meer zo ellendig zeer, iemand maakte dreigde massages en iemand maakte een dubieuse opmerking over zijn tweepersoonsbed toen ik zei dat ik wel rekening moest houden met de laatste trein *lacht hard*

verder had ik echt g*dvergeten veel vertraging, waardoor de hele mooie middag door mn neus werd geboord

en ik moet nog een essay zien te schrijven morgenmiddag wel of niet naar college???
Oud 26-04-2004, 17:32
Verwijderd
Auw.

Behalve dat ik onder de blauwe plekken zit, heb ik ook gewoon overal pijn.
Oud 26-04-2004, 17:43
jet
jet is offline
ik trek het echt niet meer.. alles bij elkaar is het me te veel aan het worden. verwachtingen op school, mn vrienden... en dan mn vader die geen goed woord voor me over heeft. waarom ben ik in zijn ogen zo onperfect? waarom moet ik steeds tegen mezelf blijven zeggen dat hij ongelijk heeft? ik kan gewoon niks goed doen, en elke vraag stelt hij al er van uitgaand dat ik het niet kan, of niet goed gedaan he. waarom zijn die andere 2 zo perfect, en doe ik alles fout? waarom mag hij me gewoon niet? msischien houd hij echt niet van me. maar je meot toch van je kidneren onvoorwaardelijk houden. hij is gewoon niet geinterreseerd in me, onthoud niks van wat ik doe. en als ik dan iets vergeet is het huis weer te klein

en dan dei stomme jongen.. eerst zeggen dat hij me leuk vond, echt heel leuk. en dat ik zo ongeveer perfect was. maar dan heeft ie me gezoend, en dan ben ik opeens weer niet leuk genoeg. onee wacht, hij vnodme wel leuk, maar ';het was niet het juiste moment'
steek hem in je hol
ik heb ook gevoelens
Oud 26-04-2004, 17:55
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-04-2004 @ 09:15 :
Ik zeg geen kwetsende dingen, mijn ouders hebben mij een hele tijd terug gevraagd rekening met hem te houden, nou ik ben de beroerdste niet, alleen als hij begint met mij de grond in boren, zal ik mezelf verdedigen, verder probeer ik hem juist met rust te laten, scheelt een hoop gezeik.

Tuurlijk zijn er goede momenten. Ik heb 2 weken terug zelfs 2x samen met hem alleen gegeten omdat m'n moeder weg moest. Hij was zelfs 2x op tijd thuis en heeft nog gekookt ook. Maar juist daardoor laat ie zien dat ie het prima kan, en dat vind ik lomp, doet het dan gewoon altijd...
Jezelf verdedigen is soms zwakker.

Ik zie het net omgekeerd, hij laat zien dat hij het goed bedoelt en probeert...maar dat lukt hem niet altijd. Kijk meer naar het goede en stimuleer dat!
Oud 26-04-2004, 19:04
kroot
kroot is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-04-2004 @ 18:32 :
Auw.

Behalve dat ik onder de blauwe plekken zit, heb ik ook gewoon overal pijn.
Wat heb je echt uitgespookt???

Ontopic:
Bloeb het grote enge gesprek is morgen avond en ik heb er nu al geen zin meer in, voor de gezelligheid komt mijn lieftallige mentor ook nog meepraten....maar die weet volgens mij nog niet helemaal hoe het gaat, dus die schrikt zich weer kapot.......maar gelukkig vindt zij wel dat ik schoolmuziek moet gaan doen, misschien helpt dat bij mijn ouders. Vast niet.
Was trouwens wel geweldig lekker weer vandaag, alleen als je dan in een klas zit waar niemand een raam of deur open wil, dan stik je toch wel redelijk.
En nu ga ik naar pianoles!
Oud 26-04-2004, 19:05
Verwijderd
Hm, ik heb pijn Spier verrekt net ofzo, maar ik loop bagger en het doet echt tering zeer
Verder ging mn tentamen op zich wel redelijk hoor, laatste drie vragen waren gewoon stom en raar, maar daar klaagde iedereen over
Vandaag gehoord dat een jongen van een andere locatie van mijn scholengemeenschap is overleden, kanker. Kutziekte, zo blijf je toch bezig? Wie is de volgende die eraan doodgaat? Misschien ben ik het wel, het kan zomaar. Het is verdomme zo ontzettend hard.
Kutkutkutkutkut
Oud 26-04-2004, 19:25
Gothic
Gothic is offline
hmz, pijn in m'n vinger, kreeg er een bal op, nu is ie dik, kan ik maar met 1 hand typen en doet ie pijn
Oud 26-04-2004, 19:48
sublime
sublime is offline
I DID IT!!!! ik ben net wezen hardlopen

wel maar een kwartier ofzo, maar het begin is er
Oud 26-04-2004, 19:52
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sublime schreef op 26-04-2004 @ 20:48 :
I DID IT!!!! ik ben net wezen hardlopen

wel maar een kwartier ofzo, maar het begin is er

Citaat:
Chaucus schreef op 26-04-2004 @ 17:30 :
En verder ben ik blij met de vrienden die ik heb
Zo'n lief kaartje gehad
Oud 26-04-2004, 20:46
Shitonya
Shitonya is offline
Weer me vol lopen vreten, omdat ik ... ik weet niet eens waarom.

*misselijk*
Oud 26-04-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
ik ken het... veel vrienden van me doen nu ook havo-examen, anderen volgend jaar vwo-examen en ik moet blij zijn als ik over een jaar, of misschien wel 2, een vmbo examen heb.
maar meis, stom en dom ben je zeker niet. er zijn zo veel mensen die een jaartje blijven zitten. en tis niet dat je het qua intelligentie niet aan kan, je hebt je energie nu ergens anders voor nodig *knuf*.

ontopic:
het komt allemaal zo dichtbij, de toekomst is zo onzeker en daar word ik (een beetje) gestoord van.
Oud 26-04-2004, 20:53
Verwijderd
ik had altijd gezegd dat ik niks zou zeggen over mij. en ik heb het nu toch gedaan. over mn pa, zm, mn vreetbuien. het voel goed, maar het maakt me ook zo bang
Oud 26-04-2004, 21:14
snoopy
snoopy is offline
JEEEEJ! m'n vriend heeft een kamer vlak bij mij in de buurt. Ik=happy
Oud 26-04-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-04-2004 @ 22:14 :
JEEEEJ! m'n vriend heeft een kamer vlak bij mij in de buurt. Ik=happy
feli meis!
Oud 27-04-2004, 06:25
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 26-04-2004 @ 20:04 :
Wat heb je echt uitgespookt???
Gewaterpolo't (daar komen de meeste blauwe en beurse plekken van).
Oud 27-04-2004, 07:23
magicflower
magicflower is offline
Gister zou mijn beste vriendin op onderzoek moeten gaan in leuven. Ze zou dan te weten komen hoe en wanneer de volgende operatie zou verlopen. Gisteravond sprak ik haar op msn. Ze wou het me nog niet vertellen, ze wou het eerst zelf verwerken zei ze. Heb ik alle begrip voor maar het vreet aan me. Ik ben er zelf in ged8en al weken mee bezig. Want stel: wij worden volgend jaar klasgenoten,.....dan kom ik in een jaar terecht waar heel veel nieuwe dingen op je afkomen, leuke maar ook heel confronterende dingen....stel dan dat ik haar dankzij die operatie de eerste weken van dat schooljaar niet zie....Kan ik niet aan om dan met allerlei angsten en onzekerheden geconfronteerd te worden,....zonder haar steun.

Volgende week gaat ze btw met haar klas een week op zeilreis. Voor haar heel leuk, maar ik blijf all1 achter en moet haar een hele week missen. Daar zie ik ook al weken tegenop

+ kreeg ik gisteravond nog sms van haar om te zeggen dat ze morgen en overmorgen niet naar school komt omdat ze zich misselijk voelde.

Kan natuurlijk allemaal gebeuren, maar toen ik die sms las ben ik in tranen uitgebarsten.

Waarom geef ik gvd zo ontzettend veel om haar dat het me pijn doet als ik weet dat ik haar weer is niet kan zien? Waarom ben ik weken op voorhand in gedachten al bezig met dingen die met haar te maken hebben?....*zucht*...Nooit ged8 dak da hier op het forum zou zeggen maar....waarom hou ik van haar?

Moest er ff uit.

Groetjes Magicflower

P.S. sorry voor het zeikverhaal
Oud 27-04-2004, 10:23
Gothic
Gothic is offline
pff, gelukkig 1 herkansing die beter was dan de vorige... heb een 5,8 naar een 6,5 opgehoogd van wiskunde

Alleen levert het wel erg weinig op... m'n schoolexamencijfer gaat maar 1 tiende omhoog, van een 6,6 naar 6,7
Oud 27-04-2004, 10:30
snoopy
snoopy is offline
*huil* t lukt allemaal niet stomme speerwerpen. Stomme sloterplasloop. Stomme biomechanica. Maar ja... tis allemaal maar school... voor de rest allemaal best aardig in m'n leventje. Ga 2 keer op vakantie deze zomer! Een keer met m'n vriend, en 1 keer met m'n 2 beste vriendinnen. Das dan wel weer leuk
Oud 27-04-2004, 12:14
Luna
Luna is offline
zucht, heb echt helemaal genoeg van school.
En ben verliefd dus dat is niet bevordelijk voor mn concentratievermogen. Hij is gister voor mij naar amsterdam gekomen, zo lief!
Oud 27-04-2004, 12:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-04-2004 @ 11:23 :
pff, gelukkig 1 herkansing die beter was dan de vorige... heb een 5,8 naar een 6,5 opgehoogd van wiskunde

Alleen levert het wel erg weinig op... m'n schoolexamencijfer gaat maar 1 tiende omhoog, van een 6,6 naar 6,7
misschien is het net een tiende die je nodig hebt om wel of niet te slagen. Als je je herkansing nergens anders voor nodig had dan is het altijd mooi meegenomen toch?
Oud 27-04-2004, 13:18
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Gisteren zei ze bijna dat ze het uit wilde maken, door alle kutomstandigheden.
Niet echt, maar ze dacht het wel.
Ik zou zo graag willen dat ik haar ervan kon overtuigen dat ze een keer die ouders iets moet laten Zien!
Als haar moeder ons nu alles verbiedt, wordt dat heus niet beter. Ze moet ook écht vechten en dat kan ik niet vanaf hier.
Wegrennen naar mij. Zucht, deed ze dat maar.

Jank.

Zou ze nog wel van mij houden, genoeg? Want ik wel.

waarom kan ik nu niet eens een NORMALE relatie hebben?
Oud 27-04-2004, 13:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-04-2004 @ 13:45 :
misschien is het net een tiende die je nodig hebt om wel of niet te slagen.
... het kan hoogstens het verschil maken of ik met een 7,6 of 7,7 oid zal slagen

Ach, nu mag ik nog een tiende lager halen voor wiskunde, is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Maar het leek een redelijke vooruitgang, maar achteraf viel het wel ff tegen dat het maar 1 tiende scheelde op m'n gemiddelde... Maar ik het nu beter gedaan dan vorige keer en het even weer herhaalt, was toch mooi 1/3 van het CE...

Blegh ik verveel me, terwijl ik eigenlijk ontzettend veel kan/moet doen...
Oud 27-04-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 27-04-2004 @ 11:30 :
*huil* t lukt allemaal niet stomme speerwerpen. Stomme sloterplasloop. Stomme biomechanica. Maar ja... tis allemaal maar school... voor de rest allemaal best aardig in m'n leventje. Ga 2 keer op vakantie deze zomer! Een keer met m'n vriend, en 1 keer met m'n 2 beste vriendinnen. Das dan wel weer leuk
mazzelaar! Ik nu waarschijnlijk helemaal niet
Oud 27-04-2004, 13:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag een mazzeldagje gehad. Ik moest voor twee dingetjes naar school: het inleveren van mijn profielwerkstuk (ja nu pas ja ) en mijn examenbundel Frans inleveren. Ik was om tien uur naar school geweest en om kwart over tien kwamen zowel mijn bioleraar als mijn Frans leraar op school dus ik had ook eens geluk. Mijn Frans leraar was heel enthousiast, hij was zo blij voor me dat ik een 7.3 had gehaald. Hij had er nog een uitroepteken achter willen zetten op het lijstje met de cijfers, ik vond het echt heel leuk want zo ken ik hem helemaal niet. Hij was vergeten dat ik tien euro borg had betaald voor mijn examenbundel en hij had het ook niet opgeschreven maar hij geloofde me zo dus ik kreeg het zo terug. Nog even met hem staan praten, was wel heel gezellig. Dat ga ik echt missen als ik niet meer op school zit straks.

Daarna mijn pws ingeleverd bij mijn vreselijk verstrooide bioleraar. Hij heeft het afgetekend en hij zou me nog een meeltje sturen over een datum voor het eindgesprek.

Verder heb ik haar nog even gezien Ik ben echt fout bezig, ik begin weer helemaal van voor af aan, ik had er gewoon mee op moeten houden om haar nog een keer te willen spreken, ik moet haar gewoon niet meer zien dan gaat het wel over maar ik werk mezelf alleen maar tegen. Ik kan het gewoon niet hebben en als ik haar dan spreek dan voel ik me gelijk weer geweldig, dan straal ik weer helemaal. Arghhhh waarom zit ik altijd in van die rotsituaties. En stiekem hoop ik dat ik haar morgen ook nog even zie.....*zucht*

(sorry Mies )
Oud 27-04-2004, 15:17
Fantôme
Fantôme is offline
oké... iemand geinteresseerd in mijn eerste jeugdzorgavontuur?
Oud 27-04-2004, 15:25
Verwijderd
tuurlijk
Oud 27-04-2004, 15:26
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:17 :
oké... iemand geinteresseerd in mijn eerste jeugdzorgavontuur?
Jah, natuurlijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten