Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 13:53
Verwijderd
Voor 80% van de mensen is dat inderdaad hun eigen fout, maar er is ook zoiets als genetisch bepaald. En dan kun je er uiteindelijk weinig aan doen.
Het hormonaal systeem van de ene werkt nu eenmaal anders dan die van een ander.

Afknappers (de meeste/allen zullen wel genoemd zijn):
- Onverzorgd, onhygiënisch
- Onvrouwelijk, dus meisjes die zich als jongens kleden en gedragen (absolute dooddoener)
- Heel dik (terwijl sommige iets mollige meisjes juist super aantrekkelijk zijn)
- Groter dan ikzelf
- Boers gedrag
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 20-05-2004 @ 14:53 :
Voor 80% van de mensen is dat inderdaad hun eigen fout, maar er is ook zoiets als genetisch bepaald. En dan kun je er uiteindelijk weinig aan doen.
Het hormonaal systeem van de ene werkt nu eenmaal anders dan die van een ander.
Als je 'aanleg om dik te worden' hebt, dan wordt je met een normaal eetpatroon alsnog niet moddervet hoor. Je kunt dan wel 'normaal dik' worden met een gemiddeld eetpatroon, maar ja, als je een langzame stofwisseling hebt, dan moet je gewoon wat minder eten dan een gemiddeld mens. Hoef je echt niet voor te hongeren oid.
Er zijn maar weinig mensen die er echt niets aan hadden kunnen doen.
(andersom ook hoor; 'ik ben 40 kilo maar ik kan er niets aan doen' is alleen waar in tijden van hongersnood)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:57
Verwijderd
Dat is niet waar. Sorry, maar ik ken mensen die een absoluut normaal eetpatroon hebben en die toch 20kilo te veel wegen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 20-05-2004 @ 14:57 :
Dat is niet waar. Sorry, maar ik ken mensen die een absoluut normaal eetpatroon hebben en die toch 20kilo te veel wegen.
Zoals ik al zei, kunnen die dan beter geen absoluut normaal eetpatroon te hebben, maar een bescheiden eetpatroon.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 14:01
Verwijderd
Oeps, sorry heb ik in de haast verkeerd gelezen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 20-05-2004 @ 15:01 :
Oeps, sorry heb ik in de haast verkeerd gelezen
ah, oke
(overigens, als die mensen het zelf niet erg vinden om overgewicht te hebben mogen ze van mij ook best normaal of zelfs veel eten hoor )
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 15:13
Verwijderd
Maar dan moeten ze ook niet vreemd opkijken als ze nagekeken worden op straat of er moeite mee hebben dat ze geen vriendje/vriendinnetje (kunnen) krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:26
Verwijderd
Precies. De vraag of iemand het kan helpen dat hij dik is, is een heel andere dan de vraag of iemand die dik is, mooi gevonden wordt. Iemand kan helemaal buiten zijn eigen schuld dik zijn, maar moet je zo iemand dan maar mooi gaan vinden uit medelijden, 'omdat hij er toch niks aan kan doen'? I think not.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:49
SpaRood
SpaRood is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-05-2004 @ 12:13 :
Nee hoor, dat 'afknappen op rotte tanden' is vooral omdat het er eng uit ziet; als dat allemaal hersteld is, dan ziet het er nu natuurlijk niet meer eng uit, en dan is er niets aan de hand . Je foto kan ik niet openen, maar wat kleurverschillen en een beetje scheve tanden, of vullingen, dat vind ik niet erg.
Tja, zo normaal ziet het er inderdaad niet echt eng uit.
Maar van (heel) dichtbij zijn de kleurverschillen best duidelijk te zien.

Nouja, misschien moet ik maar eens ophouden met dat eeuwige geklaag en de volgende keer dat ik iemand tegenkom eens proberen om niet weg te lopen... anders zit ik straks op 88-jarige leeftijd nog steeds te klagen dat ik nog nooit met iemand heb gezoend .

Citaat:
(hum, een jongen die elke dag een uur onder de douche staat, dat spreekt me dan weer minder aan. Wat een tijdverspilling )
Dat is natuurlijk wel verdeeld over de hele dag .
En als je dat al lang vindt zal ik maar niet vertellen hoe lang ik nog meer in de douche sta op een dag .
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:55
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-05-2004 @ 14:57 :
Zoals ik al zei, kunnen die dan beter geen absoluut normaal eetpatroon te hebben, maar een bescheiden eetpatroon.
En dan zijn er mensen die zich kapot dieten, met behulp van een dietiste en al, en vervolgens aankomen. Ach wat, het is toch m'n eigen schuld...
Oud 21-05-2004, 11:49
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 20-05-2004 @ 13:07 :
hahaha zoek maar door, weet je hoeveel vrouwen dat hebben, tenzij je erg dun bent, omdat je dun bent van jezelf, of aan uihongering doet, of in de sportschool zit.
God god, wat een kennis weer..
Ik bén dun van mezelf, en ook bij mij is echt wel cellulitis te ontdekken hoor.
Oud 21-05-2004, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-05-2004 @ 23:55 :
En dan zijn er mensen die zich kapot dieten, met behulp van een dietiste en al, en vervolgens aankomen. Ach wat, het is toch m'n eigen schuld...
Nou, volgens mij vaker van de dietiste. Het is nou eenmaal een natuurwet dat je afvalt als je minder calorieen binnenkrijg dan je verbruikt, maar het grootste probleem bij veel dieeten is dat je verbruik net zo hard daalt als je inname.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-05-2004 @ 23:55 :
Ik heb het niet over kunnen afvallen. Afvallen is inderdaad moeilijk, en of dat lukt heb je niet altijd in de hand. Ik heb het over het dik worden in eerste instantie .

Overigens, als je overvoed bent door je ouders, als kind, dan kun je het ook niet zo heel erg helpen, natuurlijk... maar de meeste mensen worden pas te zwaar na hun dertigste oid.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 07:10
VanDalen
..owh..
en uitgebreide discussies over voedings- en gewichtskwesties..
daar knap ik ook een beetje op af...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 11:28
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik knap af op mensen die zoete witte wijn drinken of Lights roken. En ja, dat vind ik bij het 'uiterlijk' horen.
Oud 22-05-2004, 12:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 22-05-2004 @ 12:28 :
Ik knap af op mensen die zoete witte wijn drinken of Lights roken.
Wat is er mis met zoete witte wijn?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:43
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 13:06 :
Wat is er mis met zoete witte wijn?
Dat het goor is? Eigenlijk limonade? De Breezer versie van wijn?

Kijk, een overheerlijk dessertwijntje of een zoete witte port, ah, now we're talking. Maar de zoete witte wijn met een ijsklontje in een cafe....erg fout. En dan een marlborootje light erbij, goed in de verf en de haarlak, flink veel sier-ijzerwerk om enn aan, en een extra knoopje los...je pikt ze er zo tussenuit.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
juno schreef op 22-05-2004 @ 13:43 :
Zoete witte wijn met een ijsklontje in een cafe....erg fout. En dan een marlborootje light erbij, goed in de verf en de haarlak, flink veel sier-ijzerwerk om enn aan, en een extra knoopje los...je pikt ze er zo tussenuit.
Sjonnie, houdt jij men tassie effe vast??
Oud 22-05-2004, 12:52
juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 22-05-2004 @ 13:49 :
Sjonnie, houdt jij men tassie effe vast??
Annie.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 13:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kijk, een overheerlijk dessertwijntje of een zoete witte port, ah, now we're talking. Maar de zoete witte wijn met een ijsklontje in een cafe....erg fout.
Je komt ook niet in een cafe om erg goeie wijn te drinken, maar voor de gezelligheid. Als ik goeie wijn wil drinken, doe ik dat thuis, of tijdens een diner.

In de zomer is een lekker koel zoet wijntje op een terrasje gewoon erg lekker. Meiden die passoa drinken, DAT is pas een afknapper
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:00
Verwijderd
Tsja. Ik erger me persoonlijk eerder aan grenzeloos analfabetisme dat blijkt uit foute spelling, dan aan het drankje dat iemand toevallig drinkt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:14
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 15:00 :
Tsja. Ik erger me persoonlijk eerder aan grenzeloos analfabetisme dat blijkt uit foute spelling, dan aan het drankje dat iemand toevallig drinkt.
Daarom is msn ook zo handig!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:19
Verwijderd
Als ze de hele tijd met haar handen in haar mond zit om haar nagels af te bijten (en misschien zelfs vel) dat vind ik er niet echt charmant uitzien.
Ze meot niet irritant doen als ze zat is. (dus niet met bierviltjes gaan gooien ed.)
Ze moet niet de hele tijd op haar lijn letten. Dus als ik een tosti sta te bakken wil ik niet de hele tijd horen: "schat, weet je wel hoeveel calorien er in zo een tosti zitte?'. Ja boeiend!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:51
Nona
Nona is offline
Het maakt me redelijk weinig uit wat iemand eet of drinkt. Als iemand maar gewoon gezellig mee kan doen. Een meisje mag wat mij betreft echt wel passoa drinken als een hele groep jongens daar bier staat te tanken. Als ze maar geen glas water wil omdat ze af moet vallen, dat is echt jammer voor de avond.
Oud 22-05-2004, 15:10
Bikinie-meisje
Citaat:
Dat het goor is? Eigenlijk limonade? De Breezer versie van wijn?

Kijk, een overheerlijk dessertwijntje of een zoete witte port, ah, now we're talking. Maar de zoete witte wijn met een ijsklontje in een cafe....erg fout. En dan een marlborootje light erbij, goed in de verf en de haarlak, flink veel sier-ijzerwerk om enn aan, en een extra knoopje los...je pikt ze er zo tussenuit.
Juist. Een longdrink-glas met zoete witte wijn, ijs en een rietje.
Oud 22-05-2004, 15:12
Bikinie-meisje
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 14:00 :
Je komt ook niet in een cafe om erg goeie wijn te drinken, maar voor de gezelligheid. Als ik goeie wijn wil drinken, doe ik dat thuis, of tijdens een diner.

In de zomer is een lekker koel zoet wijntje op een terrasje gewoon erg lekker. Meiden die passoa drinken, DAT is pas een afknapper
Mannen die zoete witte wijn drinken, DAT is een afknapper. In de zomer op een terrasje drink je bier

Of Champagne.
Oud 22-05-2004, 15:16
Bikinie-meisje
Citaat:
Kruimel schreef op 22-05-2004 @ 15:51 :
Het maakt me redelijk weinig uit wat iemand eet of drinkt. Als iemand maar gewoon gezellig mee kan doen. Een meisje mag wat mij betreft echt wel passoa drinken als een hele groep jongens daar bier staat te tanken. Als ze maar geen glas water wil omdat ze af moet vallen, dat is echt jammer voor de avond.
Het maakt mij best wel veel uit wat iemand drinkt. Je wilt toch met iemand kunnen genieten van dezelfde fles wijn?
Oud 22-05-2004, 15:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 22-05-2004 @ 16:12 :
Mannen die zoete witte wijn drinken, DAT is een afknapper. In de zomer op een terrasje drink je bier
Als een meisje niet van bier houdt, maar liever wijn heeft, dan drink ik gewoon mee. Is gezelliger om een fles te kunnen delen dan om elk iets anders te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 22-05-2004 @ 15:14 :
Daarom is msn ook zo handig!
Yup. Behoudens dyslexie vallen er al een hoop af omdat je aan hun MSN-praatstijl al kunt zien dat ze dom zijn (of gewoon niet hebben opgelet op de bassischool, maar eigenlijk is dat ook gewoon dom).

Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 22-05-2004 @ 16:16 :
Het maakt mij best wel veel uit wat iemand drinkt. Je wilt toch met iemand kunnen genieten van dezelfde fles wijn?
Ja, dat is best leuk inderdaad. Op dat moment is het fijn als je dezelfde dingen lekker vindt, maar het is niet iets om je partner op uit te zoeken. Ik vind het geen afknapper als een jongen geen wijntje met me mee drinkt als ik daar toevallig zin in heb. En als ik toevallig eens geen zin heb in bier heeft hij daar ook niets over te zeggen, ook al drinkt hij op dat moment wel bier.
Oud 22-05-2004, 15:37
Verwijderd
In welk kutcafé krijg je überhaubt ijs of een rietje in je wijn?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 22-05-2004 @ 16:37 :
Vrijwel overal, als je er maar om vraagt (en/of voor betaalt).

De kwalificatie 'fout' kun je dus beter geven aan mensen die expliciet vragen om ijs of een rietje in hun wijn, dan vanwege de wijnsmaak zelf, want dat is gewoon een kwestie van smaak.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Z schreef op 22-05-2004 @ 16:37 :
Ijs doen ze vaak als de de flessen niet meer koel hebben staan. Rietje heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:42
Verwijderd
Mja oke, maar dan vind ik mannen die ijs bij hun bier doen ook fout.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Z schreef op 22-05-2004 @ 16:42 :
Als ik iemand dat zie doen ga ik 'em heel hard uitlachen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:46
Verwijderd
Op zich zou ik ook hard moeten lachen moesten ze met ijsklontjes in mijn wijn afkomen.
En om terug ontopic te gaan: vrouwen die zich volledig tegen druggebruik afzetten en het als hun taak zien hun medemens van gedacht te laten veranderen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:52
Bikinie-meisje
Citaat:
Z schreef op 22-05-2004 @ 16:42 :
Of een rietje

Nee, je ziet het niet vaak. Ik heb vier jaar in de horeca gewerkt en het is mij toch wel regelmatig gevraagd. Ik kan het niet helpen om dan een opmerking te plaatsen
Oud 22-05-2004, 16:24
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
stout! schreef op 09-05-2004 @ 17:30 :
Oeh, ben benieuwd. Waarom maken we er geen gemengd topic van, heb wel wat toe te voegen!

Ik ben niet zo veeleisend hoor, maar wat ik echt walgelijk vind is als een jongen vieze lange teenagels heeft, brrrr .

Een beetje borsthaar vind ik wel lekker, maar zijn lichaamsbeharing hoeft liever geen king kong-achtige vormen aan te nemen.

Veel vieze puisten met witte koppen. (Dus niet een paar schattige pukkeltjes maar echt een mijnenveld)

En een grote afknapper is ook een slechte mondhygiëne. Of een doordringende (oud-)zweetlucht !

Maar zolang zijn basislichaamsverzorging in orde is, ben ik snel tevreden.

dan zijn er veel jongens die bij jou in aanmerking komen.. o.a bin laden
Oud 22-05-2004, 16:25
wiebenik
wiebenik is offline
Waar ik op afknap:

- Sterke zweetlucht
- Slechte adem, knap ik alleen op af als het gepaard gaat met een slecht verzorgd gebit, anders biedt ik gewoon een pepermuntje ofzo aan
- een te korte broek
- een grote brede kont, bah
- Scheten laten op zo'n manier alsof die er echt uitgeperst wordt (ja hoe leg je dat uit ) Dus dat je er echt met je billen wat omhoog voor gaat zitten zeg maar. Daar krijg ik nou echt de walgelijke kriebels van.
- Vieze oren, neus waarin je alles ziet zitten (uitstekende neusharen )
- een ongewassen lichaam
- gorilla beharing
- oude vertrapte schoenen
- jongens die meiden niet serieus nemen, vind ik ook echt een afknapper

Verder weet ik het even niet meer.
Oud 22-05-2004, 17:08
FaZ
FaZ is offline
wat is er mis met een grote brede kont
Oud 22-05-2004, 17:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
FaZ schreef op 22-05-2004 @ 18:08 :
Nou, een kont waar je 2 weken op kunt kamperen zonder alles gezien te hebben is wel iets teveel van 't goede.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:38
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
't Is nog altijd beter dan een minuscuul klein mager kippenkontje, maar lekker is anders hoor...
Oud 22-05-2004, 21:12
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Ik vind dat niet mooi, maar dat is natuurlijk mijn mening, dus trek het je niet al teveel aan. Er zijn natuurlijk ook meisjes die dat wel mooi vinden.
Oud 22-05-2004, 21:29
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Ik vind bij een vrouw een dikke kont zeker niet lelijk, hoewel het er maar aan ligt waarom die kont zo dik is: als je een bouw hebt dat je kont eigenlijk niet zo heel groot zou moeten zijn, maar wel is, is dat zonde. Ik heb een wespentaille: een slanke middel en best heel brede heupen. En daarom heb ik dus ook een best grote kont . Een beetje kut bij het vinden van een broek, want bij mijn middel is ie vaak veel te groot, terwijl mijn kont er net in past! Grrr..
Oud 26-06-2004, 08:42
Shitonya
Shitonya is offline
topic "fout bij meisje" maar sindsdien hier toch alle vrouwen ook over mannen reageren, lucht ik m'n hart ook maar

Uiterlijk:
- langharig tuig (overbeharing)
- bril ( je hebt natuurlijk uitzonderingen waarbij die juist wel goed staat)
- stank/zweet (zweten ken altijd, zolang het maar niet extreem is)
- onverzorgd/asociaal/onhygienisch bijlopen
- "lang" vettig haar (gewoon vet of een ton gel in z'n haar)
- kroes haar
- dread locks
- rood haar (je hebt enkele uitzonderingen maar weinig)
- getinte huidskleur (dat is voor mij niet echt aantrekkelijk)

Innerlijk:
- arrogantie
- verwaandheid
- domheid
- macho/player
- humorloosheid (helemaal geen humor, of humor waarbij je braakneigingen krijgt in plaats van lachneigingen)
- extreem verlegen
- meningloos

Dat was het wel zo'n beetje
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 10:41
arP-socialist
arP-socialist is offline
veel lichaamshaar

een zeer foute attitude ala ik ben een kamper

een irritante stem.

en voor de rest weinig
Oud 26-06-2004, 10:50
arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 20-05-2004 @ 13:46 :
Als het op mannen aankomt, ben ik wat minder kritisch.

Niet te overdreven beharing, ik moet nog wel genoeg huid kunnen zien (en voelen), en het moet lekker zacht zijn....
Geen machogedrag! Ik heb een hekel aan mannetjes die zich als apen gedragen.... toon zo veel mogelijk emotie!
Schreeuwen/drukte. Ik haat mannetjes die heel druk zijn, en dus ook snel gaan schreeuwen.
druk->tommy
Te ielig....
tommy
Teveel spier.... ik wil niet terugstuiteren, geef mij maar gewoon een verstopte pack onder een laagje babyvet
Wel houd ik van gespierde armen... (ook niet teveel natuurlijk)
Platgeslagen reet...
Teveel gezichtsbeharing. Mijn eigen vriend heeft nu lekker dons, en omdat het blond is zie je het bijna niet, maar zodra het hard word, gaat het er toch echt af! Kijk je hoeft niet glad te zijn, maar ik wil geen baarden en/of snorren....
ik noem het een onverzorgt beginnersbaardje

Ik denk dat je rest vooral aan de persoon zelf ligt. Ik kan wel zeggen dat ik graag iemand wil die aan persoonlijke hygiëne doet, maar als jij pas na een week douchen gaat stinken, hoef je van mij maar 2 keer in de week onder de douche....
En een beetje een verzorgde kleding stijl, ik prefereer geen "stijl" maar wel kleding zonder gaten, en kleding die normaal gewassen worden.
ja onder anderen in een versleten t-shirt op een begravenis komen
Oud 26-06-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
arP schreef op 26-06-2004 @ 11:50 :
Onverzorgd beginnersbaardje... jah, daar heb ik dus geen problemen mee, zolang het maar zacht bleef
Ielig, naja, niet echt.
Bah. Dank je trouwens dat je me aan hem herinnerd. Lul
Ik begin nu wel ietsje beter te zien wat me bezielde
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-05-2004 @ 13:15 :
Het is nou eenmaal een natuurwet dat je afvalt als je minder calorieen binnenkrijg dan je verbruikt
Hele late opmerking, maargoed - in sommige gevallen gaat het lichaam op de 'spaar-stand' zodra je minder calorieen binnenkrijgt. Soort hongersnood-reflex. Het lichaam gaat dan uit zelfbescherming/voorzorg alles uit het eten halen wat er inzit, om een soort voorraad op te bouwen voor als er helemaal geen eten is. In sommige gevallen komen mensen dan zelfs aan!

Raar maar waar.
Oud 28-06-2004, 09:54
arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 28-06-2004 @ 10:50 :
Hele late opmerking, maargoed - in sommige gevallen gaat het lichaam op de 'spaar-stand' zodra je minder calorieen binnenkrijgt. Soort hongersnood-reflex. Het lichaam gaat dan uit zelfbescherming/voorzorg alles uit het eten halen wat er inzit, om een soort voorraad op te bouwen voor als er helemaal geen eten is. In sommige gevallen komen mensen dan zelfs aan!

Raar maar waar.
hoezo raar, ik vind het wel logisch klinken eigenlijk

Regels voor berichten