Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vandaag. sochtends gewerkt, even handtekening gezet zodat mn cijfers opgestuurd worden, natuurkunde gedaan en uitgelegd gekregen door broertjelief, uhhhhm dat was het wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De evil kat uit Super worm Jim! Je avatar rocks ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, een met-oprechte-deelneming kaartje gekocht en een shopper van de wibra ![]() ![]() ![]() Yeah leuk middag/avondje gehad ![]()
||
Citaat:
![]() Anyway vandaag 2 uurtjes later dan gewoonlijk op stage aangekomen, heerlijk flex. werktijden. Daarna mijn stukken afgemaakt en ter beoordeling ingezonden. Ter afleiding een groot heerlijk ijsding gehaald met 5 smaken kosten: 1 euro ![]() ![]() Mijn allerliefste Hongaarse vriendinnetje komt voor eten zorgen dus dat is ook weer goed geregeld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb uitgeslapen uiteraard. Toen ben ik na de dagelijkse rompslomp naar de stad gefietst om met een vriendinnetje te chillen. We hebben voor het eerst in maanden weer samen een Australian-ijsje gegeten <3 Heerlijk. Daarna moest het vriendinnetje weg en heb ik mijn vriendje opgehaald van werk om met hem te gaan chillen. We hebben een zakje snoep van de Jamin gegeten, ook al zo lekker. En daarna ben ik weer naar huis gefietst waar ik heb gegeten en even met mn papa op kraambezoek ben geweest waarna ik naar de zanguitvoering van mijn lieve zusje ben gegaan. En zometeen ga ik weer naar mn vriend ![]() Vreetzak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verveel me zo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben te laat opgestaan, snel omgekleed, naar de bus gerend, naar stage gegaan. Koffie gedronken. Aaaaal mijn mailtjes beantwoordt. Social talks. Forum gedoe ![]() Vandaag verder stage lopen, misschien naar een vriendin om elkaars haar te verven ![]() Dit maakt mij een overworked forumbaas ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + ik heb stiekum soulseek geinstalleerd op m'n stage en dik veel muziek gedownload ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|