Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 19:41
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
CHill wakker geworden, ontbijt etc, half school gevolgd, geen toets hoeven te maken , skateboarden, blowen, eten, op de psx gespeeld en nu weer aan het forummen..
Oud 12-05-2004, 19:48
Fog
Fog is offline
gewerkt waar ik eigenlijk net ontslagen ben, gefietst, gechilt met een vriend, foto's gemaakt, muziek geluisterd, vette geschiedenis boeken gezocht in 2ehands boekhandel ennnn me her-ingeschreven op school.
Oud 12-05-2004, 19:56
Verwijderd
foto's gemaakt van mensen in kalverstraat
geld uitgegeven
Oud 12-05-2004, 20:11
vixen
vixen is offline
wat ben jij lelijk zeg
Oud 12-05-2004, 20:13
snoodaard
snoodaard is offline
Op het moment neem ik je met dit plaatje in het ootje.

Oud 12-05-2004, 20:42
kneisje
kneisje is offline
Wezen sporten. In de sportschool de hoofdredactrice van de Elle gespot -die vrouw die voorin altijd een column schrijft en ook een keer over deze sportschool, ja boeiend-
Laatste 2 lessen op school gehad. Examenstress met 200% toegenomen.
Zomer Kick off gehad van H&M: naar cocktailbar geweest en de baas betaalde
Oud 12-05-2004, 20:46
Verwijderd
Hmm.. uitgeslapen, ontbeten met the usual stuff, gedoucht etc., gefietst door het Amsterdamse Bos (mijn dagelijkse workout), Oprah gekeken, gechilld, naar Schiphol gegaan om mijn beste vriendin te verwelkomen op Hollandse bodem na 4,5 maand weer, met haar mee naar huis gegaan om te chillen en avond te eten, de bus naar huis genomen, forummen.

Chillende-Oprahfanaat-vriendinverwelkomend-snolliebollie. Damn right.
Oud 12-05-2004, 21:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Rogue schreef op 11-05-2004 @ 21:21 :
^ haha.

het zonnetje in huis

Vandaag.

sochtends gewerkt, even handtekening gezet zodat mn cijfers opgestuurd worden, natuurkunde gedaan en uitgelegd gekregen door broertjelief, uhhhhm dat was het wel weer.
Oud 12-05-2004, 21:32
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
koffie drinken en mn leraar duits afzeiken
Oud 12-05-2004, 21:39
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-05-2004 @ 22:32 :
koffie drinken en mn leraar duits afzeiken
OMG

De evil kat uit Super worm Jim!

Je avatar rocks
Oud 12-05-2004, 21:40
Susanne
Susanne is offline
gatverdamme

Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, een met-oprechte-deelneming kaartje gekocht en een shopper van de wibra (wederom zit hier ook weer een laaaang verhaal achter) Toen ik terugfietste een goede vriend van mij tegengekomen en hem mijn nieuwe promdress & ketting laten zien, en hij vond het mooi en hij wilde het aan zien. Dus ik met hem mee zu hause, aangepast en hij vond me een sterretje Even geblowd bij hem op z'n kamertje, superrelaxt. Uurtje later kwam z'n moeder boven met de mededeling dat ze uit eten gingen en of ik ook mee wilde, dus alweer gesmikkeld bij de Chinees, hmmm dat vindt susanne wel lekkerlekker Toen weer terug en bij hem thuis samen met z'n moeder en hem nog wat wijntjes gedronken, gezellig.
Yeah leuk middag/avondje gehad
Oud 12-05-2004, 21:45
Verwijderd
- gedanst, streetdance for life, je weettoch, voor het eerst praatje gemaakt met een leuk meisje die daar ook zit
- sip geweest want ik ga met een onvoldoende examen in
- oudjes computer les gegeven, want zij en ik vinden dat leuk
- nog meer examenbundels gekocht
Oud 13-05-2004, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vroeg wakker geworden om naar het postkantoor te gaan.
Bijna een uur gewacht voor beastie kaartjes, kaartjes waren op...
Toen maar een troost CD gekocht met blije 'punk', naar huis gefietst en 2 broodjes in m'n mik gedouwd. Geforumd om te kunnen klagen over dat ik geen kaartjes heb, en prijsvragen gedaan om eventueel wel kaartjes te krijgen...
En vanavond drummen met de band.
Oud 13-05-2004, 13:06
Verwijderd
school, met school naar bvb museum, langer gebleven, naar huis gefietst en nu zit ik hier.
Oud 13-05-2004, 13:22
Jipp
Jipp is offline
de wekker weggegooid om half 9.......... opgestaan om 10 uur
koffie gezet voor mijn vriendinnetje dat wel naar bijles is geweest....
compleet verveeld newly weds gekeken hahahah (jessica simpson )
pizzabroodjes gebakken
ennn ik ga zo nog wel iets nuttigs doen
Oud 13-05-2004, 13:31
Glory
Glory is offline
Koffie gedronken.
Muziek geluisterd.
Nagedacht
Oud 13-05-2004, 13:50
Verwijderd
Om kwart over 8 wakker geworden toen mn vriendinnetje op moest staan om naar school te vertrekken. Daarna weer door gaan slapen. Om 12 uur weer wakker geworden. Gedouched, aangekleed. Naar mn ma dr werk(mijn oude school) waar mijn ontwerp voor een sjabloon voor me wordt uitgeprint op een mooi formaat en dat kan ik morgen op komen halen (ik heb geen printer hier en nu werd het ook meteen voor me vergroot ). Daar op school Michiel tegen gekomen en we zijn naar mijn huis gegaan om wat Family Guy te kijken. Nu is Chiel weg om auto te gaan rijden. Ik ga nu maar wat computeren dus.
Oud 13-05-2004, 14:44
Synonym
Synonym is offline
Om zeven uur wakker geworden, verder gaan slapen. Nee ik had geen zin in stage. Heb me om acht uur ziek gemeld daar. Ik werd om half twaalf (oeps) weer wakker. Gaan eten en gaan douchen. Beetje muziekgeluisterd, beetje gezongen. Verslag aan het typen. Beetje eten tussendoor. Bleeghh.
Oud 13-05-2004, 15:02
Verwijderd
slapen, slapen, blowen, slapen

niet per se in die volgorde
Oud 13-05-2004, 15:17
Verwijderd
eerst heb ik lekker uitgeslapen,toen wat tosties genuttigd en daarna ben ik naar de stad geweest,war ik wat dingen heb aangeschaft.
toen heb ik battelfield1942: desertcombat gespeeld en heel veel virtuele irakezen over de kling gejaagd.
nu zit ik loos te msn/forum/muziekluisteren en vanavondmoet ik werken..
Oud 13-05-2004, 15:18
Verwijderd
Gestudeerd
Oud 13-05-2004, 15:26
Ragnar
Ragnar is offline
jij ook al?
Oud 13-05-2004, 15:40
Verwijderd
Gewerkt en gestresst.
Ik ben zelfs vergeten te eten, bedenk ik me nu.
Oud 13-05-2004, 16:15
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-05-2004 @ 15:38 :
en nu zit ik hier een aantal fijne fotootjes te bekijken van Eaglewing
Hoe durf je me te noemen

Anyway vandaag 2 uurtjes later dan gewoonlijk op stage aangekomen, heerlijk flex. werktijden. Daarna mijn stukken afgemaakt en ter beoordeling ingezonden.
Ter afleiding een groot heerlijk ijsding gehaald met 5 smaken kosten: 1 euro Verder Braveheart geprobeert te downloaden en wat muziek zitten luisteren. Na deze nutteloze post maar naar huis, opruimen om gasten uit Nederland te verwelkomen
Mijn allerliefste Hongaarse vriendinnetje komt voor eten zorgen dus dat is ook weer goed geregeld.
Oud 13-05-2004, 18:46
Verwijderd
Ik heb geknutseld en kir gedronken, en met mijn broer naar pimp my ride gekeken.
Toen belde mijn soulmate of ik volgende week wou afspreken maar de helft van de week had hij al met zijn vriendinnetje afgesproken (relatiemannen ) dus het wordt een maandagavond.
Ik heb gevulde tomaten gesmikkeld met rijst en het was overheerlijk, en nu stel ik de afwas uit tot ik er zin in heb, dan ga ik swingen op bjork.
Oud 13-05-2004, 19:12
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik had vroeg college, daarna ben ik gaan lunchen met een studiegenoot en haar vriendinnetje. Thuis gekomen en gestudeerd en gestudeerd. Daarna met m'n zusje wezen shoppen. M'n opa een bezoekje gebracht en spannende verhalen gehoord over vroegäh in de jungle.
Weer thuis gekomen heb ik snel gegeten en m'n moeder geholpen met het maken van kroketjes en pasteitjes en loempia's en nog meer surinaamse/indiase snackies voor m'n big birthday party zaterdag.
Ik ben een busy slet
Oud 13-05-2004, 19:20
Susanne
Susanne is offline
Vanmorgen moest ik het eerste beginnen, kom ik netjes bij wiskunde zegt die vent dat ik net zo goed weg kan gaan omdat ik toch alles al af heb Dus ik naar buiten en sigaretje gerookt, na dat tussenuur door naar de volgende lessen.. Laatste twee uur had ik gym waar we gingen honkballen (of was het nou softbal, ik weet het verschil niet meer ) Naja heb iig weer veel domme opmerkingen gekregen op mijn knuppel-mep-gedrag "Hallo je bent niet aan het hockeyen hoor " Ik kan gewoon niet meppen, dus toen mocht ik diegene die moest slaan toegooien zegmaar, dat ging wel goed, beetje jammer dat ik vergeten ben hoe zo'n iemand heet
Ohja ook nog 4 galakaartjes gekocht, en twee ervan naar een ziek vriendinnetje gebracht.
Naja en nu zit ik hier met m'n galajurkje aan

Maakt mij een naar schoolgaand-honkballend-galabrengend chickie
Oud 13-05-2004, 19:21
Susanne
Susanne is offline
oh en nu ga ik eventjes m'n siggies zoeken, waar ik die nu weer gelaten heb..
Oud 13-05-2004, 19:31
guess what
guess what is offline
Ik werd wakker in t logeerbed van een vriendinnetje om half elf, toen hebben we ontbeten en zijn we weer verder gaan slapen. Om half 2 opgestaan, heel lang samen getut en oorbellen gekregen, met de bus naar huis gegaan en door de regen van het station naar huis gelopen. Eten gekookt voor paps en was heel lekker en nu zit ik hier.
ik ben een lui, niet-lerend trutje.
Oud 13-05-2004, 19:41
Faery
Faery is offline
Nog maar wat geleerd voor m'n examens, gerookt, gecomputert, beetje gewerkt en ik rook nog maar wat.
Oud 13-05-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 13-05-2004 @ 14:31 :
Nagedacht

Ik heb uitgeslapen uiteraard. Toen ben ik na de dagelijkse rompslomp naar de stad gefietst om met een vriendinnetje te chillen. We hebben voor het eerst in maanden weer samen een Australian-ijsje gegeten <3 Heerlijk. Daarna moest het vriendinnetje weg en heb ik mijn vriendje opgehaald van werk om met hem te gaan chillen. We hebben een zakje snoep van de Jamin gegeten, ook al zo lekker. En daarna ben ik weer naar huis gefietst waar ik heb gegeten en even met mn papa op kraambezoek ben geweest waarna ik naar de zanguitvoering van mijn lieve zusje ben gegaan. En zometeen ga ik weer naar mn vriend

Vreetzak.
Oud 13-05-2004, 21:48
justakid
justakid is offline
om kwart over 10 opgestaan, ontbeten, lomp geforumd etc,
gedouched aangekleed fotos gemaakt geforumd muziek gedownload tussendoor examen economie gemaakt bootschappen gedaan hamburgen gemaakt gegeten naar me werk gewerkt nu weer lomp forumen
Oud 13-05-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 13-05-2004 @ 20:20 :
Ik kan gewoon niet meppen, dus toen mocht ik diegene die moest slaan toegooien zegmaar, dat ging wel goed, beetje jammer dat ik vergeten ben hoe zo'n iemand heet
Een pitcher of catcher, dat zijn de enige twee termen van softbal die ik heb onthouden.
Oud 13-05-2004, 22:43
Glory
Glory is offline
Ik heb net met mijn BF voor heeel veel euro's gespend voor de inrichting van zijn nieuwe kamer. Vervolgens heb ik me lopen opfokken over te veel dingen en nu probeer ik tot rust te komen
Oud 13-05-2004, 22:47
Faery
Faery is offline
Ik heb bier gedronken en doe dat nog steeds. Dat maakt mij een bierdrinkende nerd.
Oud 13-05-2004, 23:03
naan
naan is offline
ik heb vanmiddag niet zoveel gedaan, beetje gehangen en soep gemaakt. toen ben ik naar mn vriendje gegaan. we hebben mn dinnetje opgezocht die in de mcdonalds werkt en daar een mcsalad gegeten. toen eventjes naar de winkel van t stripmuseum en daar rondgekeken. naar mn vriendjes kamer gegeaan en daar beetje geinternet tot tim kwam. toen zijn we naar de Simplon gegaan waar wat gratis bandjes waren. the helsinki suicide en malkovich ofzo. t was wel gezellig, paar biertjes gedronken. de muziek was nie helemaal mijn ding, dus ik ben toen weer naar huis gegaan (k ben beetje ziek )
Oud 13-05-2004, 23:13
Glory
Glory is offline
Gelukkig is mei bijna voorbij.
Die meikever, dieeeeeeee.

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 23:39.
Oud 13-05-2004, 23:48
Verwijderd
vanmiddag gecomputerd daarna gegeten. toen kwam Geertje weer hierheen. Idle Hands afgekeken, geblowd en zo mn nest maar eens in want Geertje ligt er al een uur in ofzo want die was enorm moe.
Oud 14-05-2004, 00:44
Verwijderd
wakker gewordenn
msn én
naar zutphen gegaan om daar bij het postkantoor kaartjes voor de beastie boys te halen
er achter gekomen dat ik nét te laat was
door zutphen gedwaald.
en naar huis gegaan
loos gemsnt
en ehm
een vergeten terug te brengen jas van een vriend maar teruggebracht
en verder gemsnd.

Saai, nutteloos en deprimerend.
Oud 14-05-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 12-05-2004 @ 21:11 :
wat ben jij lelijk zeg
dat komt door de belichting hoor
Oud 14-05-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 14-05-2004 @ 01:44 :
wakker gewordenn
msn én
naar zutphen gegaan om daar bij het postkantoor kaartjes voor de beastie boys te halen
er achter gekomen dat ik nét te laat was
door zutphen gedwaald.
en naar huis gegaan
loos gemsnt
en ehm
een vergeten terug te brengen jas van een vriend maar teruggebracht
en verder gemsnd.

Saai, nutteloos en deprimerend.
Word wakker.
Ik verveel me zo.
Oud 14-05-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 14-05-2004 @ 09:57 :
Word wakker.
Ik verveel me zo.
loveisintheair <3

Ik ben te laat opgestaan, snel omgekleed, naar de bus gerend, naar stage gegaan. Koffie gedronken. Aaaaal mijn mailtjes beantwoordt. Social talks. Forum gedoe
Vandaag verder stage lopen, misschien naar een vriendin om elkaars haar te verven

Dit maakt mij een overworked forumbaas
Oud 14-05-2004, 09:12
Verwijderd
welke kleurrrrr?
Oud 14-05-2004, 09:36
Nuck
Nuck is offline
Om half 9 opgestaan, ontbeten, om 9 uur een vriendinnetje gebeld of ze mee ging tennissen maar dat vond ze niet zo grappig, want ze lag nog in bed . Even naar de stad gefietst om wat vers fruit te halen en nou heb ik er al een halve dag op zitten.
Oud 14-05-2004, 09:40
Gadje
Gadje is offline
ik heb me vanochtend aangekleed, vond ik toch wel erg lifestyle
en vanaaf mn koffer bij elkaar schrapen voor rome
jeuj
Oud 14-05-2004, 10:33
fucking hero
fucking hero is offline
gister uitgeslapen tot negen uur, beetje productief geweest met websites bouwen etc, daarna naar school geweest, we hadden een terugkommiddag. En ik moet maandag voor negen uur 3 verslagen inleveren
Mn moeder geholpen met de boodschappen, een vriendin geholpen met dr camera, die heeft me naar het station gebracht, waar een vriend op me wachtte, waar ik savonds mee ging bier drinken en naar malkovich plus wat emocore bandjes uit groningen kijken.
Wat erg lachen was, ik was superzat. En er was een bandje dat zaklampjes op hun gitaren had getaped, het ligt was gedimt, wat een heel grappig effect gaf. Iedereen deed er cynisch over, maar ik vond het heel cool. Malkovich was supervet, langhaar <3
Nu zit ik brak op stage.
Oud 14-05-2004, 12:11
Verwijderd
mensen geflashed dat ze baantjer aan het filmen waren bij de half) afgezette herengracht, en ze geloofden het ook nog
Oud 14-05-2004, 12:17
Ragnar
Ragnar is offline
ik ben zojuist opgestaan
Oud 14-05-2004, 12:38
Glory
Glory is offline
Ik ben nu op het kantoor van mijn BF in Amersfoort (nerdie bezigheden) en ik ga zo meteen even de winkels tjekken
Oud 14-05-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 14-05-2004 @ 13:17 :
ik ben zojuist uit de dood opgestaan

+ ik heb stiekum soulseek geinstalleerd op m'n stage en dik veel muziek gedownload nu moet k nog een goedkope memory stick hebben om de meuk mee naar huis te nemen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten