Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 22:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
zoals ik al zeg je bakt er gewoon nix van
Maar je begrijpt wel wat er gezegd wordt in de stukken die De Veroorzaker aanhaalt?
Oud 13-06-2004, 22:23
Energie
Energie is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-06-2004 @ 23:08 :
Maar je begrijpt wel wat er gezegd wordt in de stukken die De Veroorzaker aanhaalt?
tuurlijk .. maar ik heb toch wel wat betere gelezen hoor

wetenschappelijke theorie - Hele lap text die nix anders doet dan een uitleg aan een woordje geven en vertelen dat je het proces niet hoeft te zien want het is ergewoon .. is dus geen theorie over de evolutie hoe meneer de veroorzaker et presenteert ..

evolutie Theorie - legt nix anders uit dan wat hiervoor ook is uitgelegt in deze thread

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 22:27.
Oud 13-06-2004, 22:25
legatus
legatus is offline
Citaat:
tuurlijk .. maar ik heb toch wel wat betere gelezen hoor
Je hebt betere gelezen, máár je werpt je steeds op de verdediging - of aanval - dat het een "theorie" is... je spreekt jezelf hier tegen, dat zie je in?
Oud 13-06-2004, 22:28
Energie
Energie is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-06-2004 @ 23:25 :
Je hebt betere gelezen, máár je werpt je steeds op de verdediging - of aanval - dat het een "theorie" is... je spreekt jezelf hier tegen, dat zie je in?
kwas nog bezig met typen hoor .. dus lees hierboven maar.. en nee ik ga niet steeds in de verdediging of aanval.. tis een theorie en nooit bewezen ... dit vertel ik al voor de 10e keer .. dus ik zie niet in hoe jij nou kan zien dat ik me tegenspreek
Oud 13-06-2004, 22:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
kwas nog bezig met typen hoor
Het veranderen van een eerder bericht, bedoel je.

Citaat:
tis een theorie en nooit bewezen
De wetten van de zwaartekracht zijn ook nooit bewezen.
Oud 13-06-2004, 22:49
Energie
Energie is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-06-2004 @ 23:47 :
Het veranderen van een eerder bericht, bedoel je.
]
nee het verder typen van me orignele text dat bedoel ik
Citaat:
De wetten van de zwaartekracht zijn ook nooit bewezen.
en wat zijn de wetten van de zwaartekracht dan precies?

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 22:52.
Oud 13-06-2004, 23:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
nee het verder typen van me orignele text dat bedoel ik
En een toevoeging is geen verandering?

Citaat:
en wat zijn de wetten van de zwaartekracht dan precies?
Een mooi voorbeeld van een theorie.
Oud 14-06-2004, 11:17
Energie
Energie is offline
Citaat:
legatus schreef op 14-06-2004 @ 00:11 :

Een mooi voorbeeld van een theorie.
Maar wat houd die theorie dan precies in, want dat leg je ook weer niet uit he. Je geeft nu gewoon antwoord op een antwoord die al af teleiden viel uit je 1e antwoord ?
Je moet et kunnen uitleggen want omdat et percee een theorie is betekent niet dat de evolutie theorie ook deze weg volgt.

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 11:19.
Oud 14-06-2004, 14:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 12:17 :
Maar wat houd die theorie dan precies in, want dat leg je ook weer niet uit he. Je geeft nu gewoon antwoord op een antwoord die al af teleiden viel uit je 1e antwoord ?
Je moet et kunnen uitleggen want omdat et percee een theorie is betekent niet dat de evolutie theorie ook deze weg volgt.
die theorie houd in dat iets richting aarde valt maar aangezien het ook zo zou kunnen zijn dat er iets van de aarde afvalt is het een kuttheorie en dus nooit bewezen en dus stammen we af van de aliens in het midden van de aarde die naast sauron wonen, of denk je ook niet?

Het ei was er eerder omdat een kip ontstaat door evolutie, dat ei is dus gelegd door iets wat de voorouder van de kip was, als je nu even je hersens had laten kraken had je dat vielleicht zelf kunnen bedenken.

En die teksten had ik gekopieerd omdat ik bang was dat het in mijn eigen woorden te lastig voor je zou worden.

Ps: leer eens een beetje fatsoenlijk nederlands als je wilt.
Oud 14-06-2004, 14:51
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ze gaan wel hand in hand.
Oud 14-06-2004, 15:18
Energie
Energie is offline
Citaat:
legatus schreef op 14-06-2004 @ 15:51 :
Ze gaan wel hand in hand.
nee want er zullen ook wel theorien zijn die al wel bewezen zijn.. denk maar aan het DNA. Dus je kan geen appels met peren vergelijken
Oud 14-06-2004, 15:24
De Veroorzaker
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 16:18 :
nee want er zullen ook wel theorien zijn die al wel bewezen zijn.. denk maar aan het DNA. Dus je kan geen appels met peren vergelijken
Wat is er dan bewezen aan DNA, dat het bestaat?
Oud 14-06-2004, 15:42
Energie
Energie is offline
jah dat het de bouwplan van de mensen is evenals elke levent dier of plant op aarde
Oud 14-06-2004, 15:51
De Veroorzaker
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 16:42 :
jah dat het de bouwplan van de mensen is evenals elke levent dier of plant op aarde
Nou, aangezien ze totaal niet weten hoe het precies werkt, zou je als je je eigen manier van oordelen trouw blijft, het niet als theorie moeten aannemen. Je kunt bijvoorbeeld bij een mens niet zeggen dat dit stukje DNA codeert voor dat bepaalde eiwit. Het is eigenlijk net als evolutie, ze kunnen niet precies aangeven hoe het werkt, maar duidelijk is wel dat het zo werkt.
(misschien zitten er wel mensen met een afstandbediening op de maan om de nucleotiden in de juiste volgorde te manoevreren)
Oud 14-06-2004, 16:44
Energie
Energie is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 14-06-2004 @ 16:51 :
Nou, aangezien ze totaal niet weten hoe het precies werkt, zou je als je je eigen manier van oordelen trouw blijft, het niet als theorie moeten aannemen. Je kunt bijvoorbeeld bij een mens niet zeggen dat dit stukje DNA codeert voor dat bepaalde eiwit. Het is eigenlijk net als evolutie, ze kunnen niet precies aangeven hoe het werkt, maar duidelijk is wel dat het zo werkt.
(misschien zitten er wel mensen met een afstandbediening op de maan om de nucleotiden in de juiste volgorde te manoevreren)
jawel hoor DNA bouwt alles op .. dus ook elke eitwit. Er was geloof ik iemand op dit forum die wel veel over DNA weet misschien moet je et hem verder vragen.. kweet alleen het basis gedeelte van DNA
Oud 23-06-2004, 17:03
Achazia
Achazia is offline
Citaat:
AILILLA schreef op 26-05-2004 @ 17:51 :
Alle 3 de theorien valt wat voor te zeggen, en alle 3 staan ze niet vast.

Aliens zijn niet bewezen.
God is niet bewezen.
Evolutietheorie is niet bewezen.

Ik houd het bij God.
You go girl.
Oud 27-06-2004, 14:13
melkpakje
melkpakje is offline
dan houdt ik het bij de evolutietheorie
Oud 27-06-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 14-06-2004 @ 15:25 :
die theorie houd in dat iets richting aarde valt
Nee. De zwaartekrachtstheorie houdt, simpel gezegd, in dat alle puntmassa's een zwaartekrachtsveld creëren in de vierdimensionale ruimtetijd.

Edit: volgens de relativiteitstheorie zou dit, om 'krachten op afstand' te voorkomen, gebeuren met behulp van zwaartekrachtsgolven. Deze zijn, volgens deze theorie, echter heel zwak en daarom moeilijk waar te nemen.
Oud 30-06-2004, 20:40
sexylexy
sexylexy is offline
ik denk dat we van apen afstammen, en dan wel een bepaalde mens aap soort die op een gegeven moment moest staan om te overleven.
Oud 02-07-2004, 18:14
take me as I am
take me as I am is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 12-06-2004 @ 17:59 :
Ik zou altaren voor mij laten oprichten en iedere dag tweehonderd maagden naar mij laten brengen

(God zelf is nog nooit door iemand gezien dus daar gaat je theorietje )
Waar gaat m'n theorie? Hij is nog lang niet weg. Je bent vergeten dat God geen theorie is, maar geloof.

De evolutietheorie, die slaat nergens op.
Je wilt me toch niet laten geloven dat de aarde is ontstaan door een knal, waar per ongelijk de aarde uit te voorschijn kwam, waar per ongelijk allerlei dieren tot leven kwamen en wij kwamen er ook nog bij.
We wilt met toch niet laten geloven dat alles op deze aarde, alle mysteries, kijk maar naar je eigen lichaam dat dat ineens allemaal fantastisch werkt.
Ik geloof dat God (van het christendom) mij heeft gemaakt met een plan. Alles zit zo geweldig in elkaar dat je nog geen kip kan laten geloven dat dat allemaal uit het niets is ontstaan.
Oud 02-07-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
take me as a am schreef op 02-07-2004 @ 19:14 :
De evolutietheorie, die slaat nergens op.
Je wilt me toch niet laten geloven dat de aarde is ontstaan door een knal, waar per ongelijk de aarde uit te voorschijn kwam, waar per ongelijk allerlei dieren tot leven kwamen en wij kwamen er ook nog bij.
Het is duidelijk dat jij geen idee hebt wat evolutietheorie inhoudt, want de evolutietheorie heeft niks te maken met de punten die jij noemde. De evolutietheorie zegt iets over het ontstaan van soorten, niet over het ontstaan van leven, de aarde of het heelal.
Citaat:
We wilt met toch niet laten geloven dat alles op deze aarde, alle mysteries, kijk maar naar je eigen lichaam dat dat ineens allemaal fantastisch werkt.
Ik geloof dat God (van het christendom) mij heeft gemaakt met een plan. Alles zit zo geweldig in elkaar dat je nog geen kip kan laten geloven dat dat allemaal uit het niets is ontstaan.
Dat is een drogreden die wel vaker wordt aangevoerd door anti-Darwinisten. Oh, het is allemaal goed op elkaar afgestemd, dus is evolutietheorie onzin.
Evolutie verkláárt juist waarom alles zo goed op elkaar is afgestemd.
Advertentie

Regels voor berichten