Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat ben jij?
Ik ben hetero 258 72.07%
Ik ben bi seksueel 55 15.36%
Ik ben lesbisch - alleen vrouwen ;-) 10 2.79%
Ik ben homo - alleen mannen ;-) 10 2.79%
Ik ben er nog niet uit 25 6.98%
Aantal stemmers: 358. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 13:03
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Silvie schreef op 10-06-2004 @ 12:13 :
Ik ben hetero. En hoe ik er achter ben gekomen? Nou gewoon. Ik heb alleen maar aandacht voor jongens eigenlijk. Nooit voor meiden. Vind wel eens ooit dat er een meisje mooi uit kan zien. Maar niet dat ik er gevoelens bij heb. En dat heb ik dus wel bij jongens.
ik ook. Ik kijk ook wel graag naar andere meiden, maar zonder sexuele gevoelens zeg maar. Denk dan wel vaak van: "Hmm, dat is een leuk meisje". of "Die ziet er leuk uit!" Gewoon om te kijken hoe ze eruit zien dus, ik vind vrouwen ook mooi om te zien.

Maar ik ben dus hetero.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:34
Red Lion
Red Lion is offline
Ik heb biseksueel gestemd.
Ik ben al een aantal keer verliefd geweest. Meestal op jongens, maar ook al een keer op een meisje. Ik kijk ook vaak meisjes na. En als ik een knappe jongen vergelijk met een knap meisje ben ik eerder geneigd te vallen voor het meisje, omdat meisjes iets puur hebben, iets sexy iets sensueel, meer dan mannen. Zonder mezelf lesbisch te noemen. Ik heb nog nooit met een meisje gevreeen, nog nooit mee gekust, maar ik zou dooooodgraag eens een meisje kussen...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:01
steentje
steentje is offline
kben er uit! Ben bi, maar val meer op mannen dan op vrouwen. Kdenk ook nie dak ooit een relatie met een vrouw aan zal gaan....maar toch benk bi....moeilijk uit te leggen...
Oud 11-07-2004, 16:43
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik heb bisexueel gestemd, ookal ben ik hetero. Dit, omdat ik tot nu toe nog nooit op een jongen gevallen ben, maar dat best eens zou kunnen gebeuren in de toekomst, ik sluit het iig niet uit. Wel vind ik het lichaam van een man veel en veel aantrekkelijk dan een vrouw. Het heeft alleen (nog?) geen sexuele aantrekkingskracht op me.
Oud 13-07-2004, 09:48
KreZor
KreZor is offline
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik echt verliefd op een meisje ben geworden, maar ik sluit het niet uit. Bepaald niet. Ik heb al meerdere keren met meisjes gezoend, meestal was de situatie doorslaggevend, maar dat vond ik wel leuk, niet heel veel leuker dan bij mannen, maar ik kan me goed voorstellen dat ik me op een gegeven moment echt sexueel tot meiden voel aangetrokken.

>>biseksueel gestemd
Oud 15-07-2004, 23:03
sofuckingme
sofuckingme is offline
Hmm..Toch maar hetero gestemd al heb ook weleens gevoelens voor vrouwen maar niet op een seksuele manier ofzo al zijn vrouwenlijven wel prachtig mijn eerste zoen was met een meisje toen ik 11 was en ik moet zeggen dat was wel mijn beste zoen.Maar can't live without the boys
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:32
Ratbout
Ratbout is offline
Ik ben hetero, al heb ik wel eens bi-seksuele fantasieën, maar nooit bi-seksuele verlangens.
Oud 16-07-2004, 11:07
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
DNMB schreef op 21-05-2004 @ 09:51 :
ik ben hetero, ik word alleen verliefd op mannen. Maar als er een mooie vrouw voorbijloopt kijk ik wel degelijk even om. Ik vind vrouwen mooier dan mannen, sensueler, sexy-er, maar ik moet er niet aan denken om met een vrouw naar bed te gaan of om er zelfs maar eentje op de mond te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 11:23
Verwijderd
ik ben hetero.
Heb wel gezoend met eh.. verschillende meisjes en dat was zeker niet vervelend en ik kan me ook best aangetrokken voelen tot een vrouw of een meisje, maar een vrouw zou mij nooit dát in een relatie kunnen bieden wat een man wel kan.
Bovendien houd ik het om een of andere reden nooit langer dan één dag uit met een meisje, omdat IK de baas ben en andere meisjes accepteren dat nooit zo
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten