![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk wel dat ik een 3,4 heb ... lancashire die boek heb ik gisteren 17:00 pas voor het eerst gelezen ![]() opgave 12.. pff rommel opgaven zeg die laatste 4 opgaven van lancashire ook echt moeilijk
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niemand heeft van NVSH gehoord en dat van die andere acties van de krakers ook niet.. Gaan jullie naar t LAKS mailen ? en ze houden meestal niet 100%aant antwoordenmodel, maar denk er wel aan dat je examen naar meerdere scholen gaat om nagekeken te worden..
||
Citaat:
![]() Ik hoop het dan maar... Omdat op het antwoordmodel iets totaal anders staat... ![]() maar ik hoop maar dan dat ik een beetje goede argumenten heb gegeven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Jullie moeten ff allemaal gaan klagen!
www.eindexamen.nu Allemaal klagen over NVSH! en over die Kraakbeweging ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb die vraag ook helemaal goed ![]() mijn punt zonder stelopdracht en een paar andere opdrachten (een van 6 en een van 4 punten) ligt al rond de 5.7 dus ik ben blij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vanwege al dat gehaast heb ik de laatste paar vragen heel slecht gemaakt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons allemaal zeker niet... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maja hoelanger je zit hoe slechter je de laatste opgaven maakt.. je krijgt gewoon vierkante ogen van al dat lezen dusja laatste opgaven verneukt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zorg dat WI 4 word en NE 5 word de rest moet ik dan proberen te halen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
op examenbundel.nl staat: "Van de 81 punten heb je er 56 goed gescoord. De Citogroep wil de norm voor dit examen tussen de 0.5 en de 2.0 krijgen. De uiteindelijke norm kan afwijken van de hierboven genoemde waarden. Naar alle waarschijnlijkheid zal je cijfer tussen de 6.7 en de 8.2 komen te liggen. De normering is nog niet bekend. De cijfers kunnen dus niet exact uitgerekend worden. De norm ligt echter altijd tussen de getallen 0 en 2. Vrijwel altijd geeft de Citogroep een nog nauwkeurigere voorspelling (banbreedte) aan. Hieronder staat een overzicht van de cijfers die bij de verschillende normen gehaald zouden zijn." als je score van dit jaar bij vorig jaar invult heb ik een 7.3, belooft veel goeds ![]() Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 12:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 onvoldoendes in profiel is gezakt
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |