Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: dat is jouw mening, maar volgens mij is het leven van bepaalde personen veel minder waard (voor de samenleveng, waar zij van onderhouden worden). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het eventueel beëindigen van een leven is een ingewikkelde zaak. In principe beëindigt immers niet de beul, maar de staat het leven van de crimineel. Het process wat daar aan vooraf gaat is daarom veel ingewikkelder en lastiger dan een process waarbij de crimineel simpelweg een levenslange gevangenis wordt opgelegd. De grondwet in Amerika verschilt niet extreem veel van de meeste Europese grondwetten. Als het in Amerika niet goedkoper kan, waarom zou dat hier dan wel kunnen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
vandaag heb ik examen criminologie en strafrechtsbedeling gehad, en ik heb in m'n cursus vaak genoeg moeten lezen dat de doodstaf onnuttig is, niet afschrikt maar juist aanzet tot grotere misdrijven, onmenselijk is, onomkeerbaar, wreed, niet rechtvaardig, getuigt van een lui bestuur, ...
ik was voor ik criminologische wetenschappen ging studeren ook al tegen de doodstraf hoor... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iemand mijn betoog kunnen bekijken? Drater | 0 | 19-02-2013 21:06 | |
nederlands kutprinter | 0 | 30-08-2004 11:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De doodstraf moet ingevoerd worden in Nederland! Schappie | 2 | 26-05-2004 22:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
doodstraf *Bellissima* | 6 | 20-05-2004 17:03 | |
engels... vertalen :S Barbietjuh | 6 | 06-02-2004 07:14 | |
Nederlands; stelling"De doodstraf moet opnieuw in Nederland ingevoerd worden" swinkie | 3 | 03-06-2003 20:58 |